Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vandaag was de zwelling gelukkig weer dusdanig weg dat we wat rond konden hobbelen. Morgen maar weer serieus aan de bak. Zo wordt ook eind januari geen haalbare kaart. Mrijn schreef:Wauw Bamsy, wat een super punten! Welke jury zat er? Ik zal daar nooit voor komen of weg blijven, maar vind het altijd wel een fijn idee als er eentje reële jury zit.
Nouvel schreef:Wow!!
Gefeliciteerd!
Wat knap zeg!
dit ga ik niet meer overtreffen!

Thanks iig voor de succes wensen
Noukie schreef:Bamsy gefeliciterd! Wilde net vragen: breng je het nog op morgen weer full focus te rijden?
Daarna was ik er een beetje vanaf. Ik had die proef 202 - 2. De tweede proef reed ik verkeerd en daarna waren Beer en ik beide in de war dus die heb ik vlak voor het eind afgegroet toen Beer echt de kluts kwijt was. Die proef bleek qua punten niet verkeerd. Iemand op het voorrijterrein zei nog dat ik niet had moeten afgroeten want ik had nog winst kunnen hebben. Ik denk dat die proef uiteindelijk ook rond de 200 was uitgekomen. Voor mij een overwinning om twee proeven te rijden. We zitten heel dichtbij maar om eerlij te zijn doe ik ook maar wat tijdens de proef
Een vriendin heeft voorgesteld om me te helpen met proefgericht rijden en ik denk dat dat wel goed gaat zijn.
Dit is een goede voorbereiding voor het echt straks. Wel spannend dat de influenza zo dichtbij is. Wij lijken er vooralsnog geen last van te hebben.
Oké, ik overdrijf graag... Maar dit was echt lang geleden.
Dus ik denk dat het met mijn goede voornemens wel goed zit
Ik hoef het niet weer terug te zien zeg maar
Laatste stukje nog wat proeffragmenten gereden zonder zweep en jeetje wat ging hij! Dat is lekker naar het nieuwe jaar toe werken!
Als Beer t leuk vindt, is t wel een mooie afwisseling.
) en dan ga je hopelijk in t nieuwe jaar gewoon lekker door en dan net wel over die 60% grens heen ipv net eronder
Maar hij pakte wel echt aan, heel fijn naar de werkpirouette kunnen rijden, waar ie normaal wel graag strak wordt of niet meer meedoet, bleef ie nu echt werken. Echt zo'n les dat je niet per se perfecte momenten hebt, maar wel heel duidelijk stappen hebt gemaakt. Voor mij is die extra blik soms best even nuttig
Maar zo te horen hebben jullie allebei weer fijn gewerkt! Succes met het verhuizen straks.
Dus Danzel heeft eventjes vakantie. Ach we kunnen er in ieder geval wel weer tegenaan in het nieuwe jaar. Vorige week dinsdag voor het laatst les gehad en toen ging het echt zo fijn! Durf al bijna weer naar wedstrijden te gaan kijken