[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cioccolato

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 08:28

Het is niks waard dit weer. Onze bak is weer steenhard. Heb deze week ooo nog maar 1 keer gereden en gister wat aan de hand stappen over een boomstam, witte zakken met grond en even stukje laten draven. Ik haat de winter.
morgen indoor eventing, voorbereiding ervan is weer niks.. ben benieuwf wat ze ervan vind, eerste keer! Zonder training ook :Y)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 08:28

Super Gomir! Ik heb precies hetzelfde, maar moet er van het weekend ook maar weer aan geloven. Paardlief kan er makkelijk overheen en bij indoor beukers vond ik het B zo laag staan :=

Kan alleen niet echt meer wat doen voor zondag.... Bak is kneiterhard. Morgen hoop ik even een sleutel te regelen van de bak van de club, die is waarschijnlijk iets zachter....

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 12:36

Ik heb vanmorgen gewoon lekker gereden. Zat er wel op tijd op, want met de dressuurkampioenschappen rijden is helemaal niet gezellig :P Nu alweer lekker warm thuis, straks even slapen en dan vanavond de nachtdienst in.

Succes alvast voor zondag Goldie. Waar moet je rijden?

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 12:58

haha _Elke dat zou mij ook kunnen gebeuren!!:P

Mistid dat is wel balen!! Maar dat is nu met dat koude weer, ik had het zelfs in de dressuur afgelopen weekend die traan ogen... Maarja volgende keer beter toch?

Ze was gister nog erger kreupel, leek door te slaan op de andere benen maar ze liep ook erg voorzichtig ivm de harde ondergrond... net met de eigenaar overlegd het weekend rust te geven en eventueel maandag de DA erbij te halen.
In het weiland heeft ze namelijk nergens last van... bokken steigeren etc etc..

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 13:20

gomir schreef:
Succes alvast voor zondag Goldie. Waar moet je rijden?

Dank je :) Oudkarspel :)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 13:27

Dati s wel mooi dicht bij Amsterdam :+ Weet je al hoe laat?

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 14:16

Hier ook de bak hard, maar heb dienst. Rijden wordt hem dan toch niet. Anders had ik naar Vinkega gekunt te rijden, maar ja. Morgen rondje B in Sonnega. Gisteren en eergisteren gelest. Woensdag ging het springen goed. Gisteren dressuur. Wissel komt er steeds beter in.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 17:33

Wat balen Adrienne!
Eenvoudige of vliegende Lithya?

Hier de bak ook hard. Heb nog maar een extra concours opgegeven. Buren hebben wel een binnenbak maar heb een hekel aan pottenkijkers en daar ontkom je in het weekend niet aan.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 19:36

Vliegende/spring. Eenvoudige oefenen we wel
Vaker. Ook op de lange zijde. Als je niet gek bent word je het dan wel.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 19:42

gomir schreef:
Dati s wel mooi dicht bij Amsterdam :+ Weet je al hoe laat?

Aanvang 12:25 en dan als 23e :)

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 19:50

Dat interesseert mij helemaal niets Mistid :+ Gelukkig maar, anders kwam ik in Tolbert nooit aan het rijden ;)

Wat jammer Goldie, dan lig ik echt al in bed, want moet om 8 uur weer beginnen := Als het nou mooi in de ochtend was geweest was ik even komen kijken!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 20:07

Tolbert is imo toch wat meer op springen gericht Gomir ;) zal me er niet teveel over uitweiden maar er staan daar voornamelijk 'types'. Die ga ik allemaal over me heen krijgen als ik daar serieus ga trainen en de tips van mijn instructrice ter harte neem. Ik weet niet in hoeverre ik word nagelezen maar er zijn al meerderen daar die mij op Bokt hebben gevonden dus zal er ook niet te veel over zeggen.

Vliegende vind ik ook veel logischer dan eenvoudige Lithya! Imo is de eenvoudige veel moeilijker :')

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 21:38

Vliegende wissels kunnen wij, ook wanneer ik het niet wil en ook vaak in twee keer haha :D

Ik heb vanavond springles gehad, lijntje geoefend en het ging echt stuk beter alweer. Ik moet 'gewoon' wat strenger die buiging vragen in de wending en niet te veel met de afstand bezig zijn. Hopen dat ik dat morgen kan vast houden!

Dat mensen iets over mijn rijden te zeggen hebben interesseert mij nooit zo veel. Ik kan dat wel van mij af laten vallen als een stofje op je trui zeg ik altijd. Gewoon voor jezelf trainen en andere lekker laten banketstaaf!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 00:09

:D De mail naar Markelo is de deur uit. Mooi op tijd met opgeven....

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 00:37

Die Rhino was trouwens hier 3 km verderop Elke. Ik ben niet zo heel bang voor rhino. Gewoon nooit je paard laten neuzen en zorgen voor een goede weerstand kom je een heel eind mee. En niet bij een besmette locatie op bezoek gaan. Lang geleden was hier bij de manege ook een rhino-uitbraak. Paarden in de takels etc. Nog geen kilometer van mijn huis. Maar verder geen enkel bedrijf in de buurt besmet terwijl er binnen een straal van een kilometer toch zeker honderd paarden stonden.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 07:18

Super.. hier ligt een dik pak sneeuw..

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 07:37

Hier ook. Geweldig.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 07:40

Ik haat sneeuw

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 07:44

Gelukkig gaat het vandaag als het goed is niet vriezen dus is het hopelijk zo weer weg.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 08:29

Stom spul, ik wil gaan glasfusen bij mijn moeder grr

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 08:35

Wat wil je :=
Hier heeft het geregend... Alles weer zeiknat, maar iig geen sneeuw...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 08:41

Een van de weinige keren dat ik regen wil. Hier gewoon enorme vlokken sneeuw, aan het geluid dacht ik dat het regende, viel dat even tegen!

Mijn moeder, zus en ik maken sieraden en voorwerpen van glas, door verschillende platen samen te smelten, dat heet glas fusen.

Niet van mezelf, even van Google
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 09:23

Neeeeee flut sneeuw!!! Ik haat sneeuw!!! Troep, glad, je kan er helemaal nix mee!!! 8)7

Ik ga/wil op vanmiddag op concours, hopen dat alles zo weg regent!!

Gaaf Urielle, ziet er leuk uit!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 09:28

Wij zijn ook opweg naar concour. Is wel een uur later gestart dus we zijn in ieder geval op tijd. Strakd maar kijkem hoeveel afmeldingen er zijn en hoe t gaat. Snelweg ziet er op zich al wel goed uit.

Edit; we rijden nu over ijs. Dat se snelweg er goed uit ziet neem ik terug

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 09:32

Hier ligt behoorlijk sneeuw. Moest nog aan het werk vanochtend. Toen nog naar de kapper. Weg is overal bagger. Inclusief de snelweg. Wedstrijd is met 2 uur uitgesteld