[HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Shelly21

Re: [HK]L1 Debuut Hoe gaat het bij jullie bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 17:09

Ik duim ook!

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 19:15

Gaaf hoe ging de finale proef ? :D
Laatst bijgewerkt door annika_s op 21-01-18 19:15, in het totaal 1 keer bewerkt

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 19:15

Joehoeeee gefeli MWM. Succes op het NK. Wanneer is die eigenlijk? **\O/** **\O/** **\O/**
Trekt je lijf het nog een beetje. :=

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 19:34

3e en door naar het NK!!!! 2e proef ging niet zo erg lekker, paard moe maar ook erg heet, mijn lijf op, maar kwam totaal op 67% over 2 proeven, dus ik ben gewoon door! :):)

17 maart Mirjam :D

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 19:36

Whoehoee gefeliciteerd zeg!

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 19:36

Topper!!

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 19:40

Mywishmax, van harte gefeliciteerd! Heel knap gedaan. **\O/**

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 19:45

Gaaaf gefeliciteerd !

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:25

Dank jullie wel!

Dus voor iedereen die een simpel paard heeft, het kan gewoon :+: Ik liet haar te veel in de steek de 2e proef, dat kan ik lichamelijk niet aan een paar uur rondhangen en dan weer rijden, maar de1e proef heb ik ook enorme complimenten van beide juryleden gehad. Ik was de enige die in de 200 punten had bij de ene jury :') De rest had best een verschil, maar ik heb bij beide proeven bij beide juryleden redelijk gelijk gescoord

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 21:40

Gefeliciteerd!!

Wij hadden vandaag op een onderlinge wedstrijd voor het eerst L1 gestart. Helaas voor de proef een deur die met een knal dichtging en tijdens de proef een paard dat tegen de bakrand liep Ponylief dus een beetje over de zeik en een extra volte moeten rijden. Daarna door spanning nog wat grote fouten. Gelukkig wel wat fijne stukken tussendoor :) . Binnenkort nieuwe poging.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:29

Denise_Storm schreef:
_Desiree schreef:
Ja klopt, start in Woubrugge.
Vind het toch net wat fijner om m’n debuut te maken op een koudbloed wedstrijd.
Ben vooral bang dat ze in de B ‘makkelijk gepunt hebben’ en vanmiddag van de koude kermis thuis kom.

Je hebt in iedere geval een leuke jury! Ben benieuwd naar je punten :D

Vandaag zelfde jury BL haha, inderdaad een heeeele leuke! Hou ervan. Echt ZOO balen dat jij niet mee kon doen, Denies! Next time.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 23:36

Heel goed MWM, laat die meiden van kring Eindhoven maar een poepie ruiken tzt *\o/*

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 10:55

@ Josien; jammer van de spanning. Wat waren je punten?
@ Mywishmax; Nogmaals van harte! Wat zal jij op een roze wolk zitten :D{

Ik heb hier een moeilijk besluit genomen; Verstand en gevoel druisen enorm tegen elkaar in, maar ik denk voor nu wel de beste oplossing. Ik heb besloten me terug te trekken voor de kampioenschappen. :\
Ik wil eerst van die achterlijke spanning af bij mijn ruin, voor het een keer fout afloopt.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 11:18

Had nog wel 182,5 punten maar is een onderlinge met gulle jury dus zou normaal veel minder punten gereden hebben.

Moeilijk besluit marietje, maar misschien wel het beste. Het moet wel leuk en vooral veilig blijven.

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 14:03

Gefeliciteerd MWM!

Ik ga jullie verlaten! Gisteren heel spontaan en onverwachts mijn L2 debuut gehad en met 2 winstpunten en een 4e prijs tussen een boel deelnemers super tevreden dus wij gaan lekker door in de L2 :)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 14:08

Dank jullie wel!

Marietje, heel jammer, maar wel verstandig en eerlijk denk ik :(:)

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 14:36

@ Josien; Prima punten dan toch nog? Je weet nu in elk geval wat je kan verwachten en je punten waar je aan kan werken.
@ Xmalibu; gefeliciteerd! Veel succes verder.

Ja, ik weet echt dat het beter is, maar gevoel doet daar nog even niet in mee :+
Ik had gehoopt dat het wat beter zou worden naarmate hij vaker mee ging, maar het wisselt nog enorm hoe hij is, hoge pieken en diepe dalen. Ik denk dat hij altijd wel beetje zo zal blijven, het is gewoon zijn karakter, maar ik wil in elk geval van die pieken en dalen wat meer een constante lijn maken.
Zoals hij afgelopen keer was, is gewoon ronduit gevaarlijk, dus ik ga nu eerst dat eens oplossen en daar past, hoe jammer ook, het kampioenschap niet tussen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 14:39

Nee, dat gevoel het daar niet mee eens is snap ik ook hoor :(:)

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 14:43

Het frustreert ook vreselijk, omdat het niet aan zijn lopen ligt. Z'n spanning zit 'm echt in de weg en ja ... zie daar maar eens een oplossing voor te vinden. Ik heb al zoveel geprobeerd en elke keer denk ik; Ja! nu gaat het goed, om vervolgens de keer erop weer in zo'n diep dal te komen om het zo maar te zeggen.
%) Ik weet het echt niet meer.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 15:11

Ik ken dat wel een beetje met Eli. Die zou ook gewoon meer op pad moeten. Bij haar het kringkampioenschap toen ook afgezegd omdat ik het te stressvol vond voor haar.

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 15:46

Marietje, Ik heb dit dus ook, maar dan alleen op wedstrijd. Ik zit nu eigenlijk net in het hele proces van het uitproberen en wat werkt. Met de locatie waar ik a.s. zondag heen ga heeft hij het meestal niet. Wel jammer dat je niet naar het NK gaat maar een verstandige keuze denk ik.

Ik heb 18 februari mijn L2 debuut gepland! maar ik blijf lekker nog even hangen hoor. Als jullie dat niet erg vinden.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 18:18

Nou Marietje er komen meer kampioenschappen dat jij armen en benen hebt dus veiligheid voor alles

Is zo’n recuptex deken niet iets. Merk dat ons paard daar ook meer door ontspant

Paard heeft haar mondhoek weer open dus deze week sws niet rijden en daarna even kijken. Heb zalf gehaald en ook iets dat ze meer speeksel aanmaakt want dat doet ze niet en dat scheelt ook

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 20:30

Leuk hoor als je blijft Shelly!
Yom, werkt die deken echt goed? Ik wil er ook 1 eigenlijk... Balen van die mondhoek, had mijn pony ook wel eens. Ik heb ooit gedacht aan een appelbitje, zodat hij wat meer zou kauwen, maar dat gaf bijna brandwonden als het droog was. Na een tijdje is dat gewoon overgegaan en kreeg hij nette schuimlippen, maar ik weet niet meer wat we precies veranderd hebben toen.

Iemand hier die in drechtsteden of noord brabant woont en massage voor paard wil? O:)

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 20:35

MyWishMax schreef:
Leuk hoor als je blijft Shelly!
Yom, werkt die deken echt goed? Ik wil er ook 1 eigenlijk... Balen van die mondhoek, had mijn pony ook wel eens. Ik heb ooit gedacht aan een appelbitje, zodat hij wat meer zou kauwen, maar dat gaf bijna brandwonden als het droog was. Na een tijdje is dat gewoon overgegaan en kreeg hij nette schuimlippen, maar ik weet niet meer wat we precies veranderd hebben toen.

Iemand hier die in drechtsteden of noord brabant woont en massage voor paard wil? O:)

Niet helemaal in de buurt... Maar ik ben wel rond aan kijken voor een massage voor Storm. Heb je meer info?

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 21:33

Woon bij Eindhoven dus da’s lekker Brabants ;)

We hebben de deken sinds kort en nog niet veel geprobeerd omdat we niet altijd zo ver van tevoren op stal zijn. Maar 2x op gehad naar wedstrijd en lekker chill ( nou is het wel een coole kikker maar ze was toch nog net wat meer ontspannen