Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik liet haar te veel in de steek de 2e proef, dat kan ik lichamelijk niet aan een paar uur rondhangen en dan weer rijden, maar de1e proef heb ik ook enorme complimenten van beide juryleden gehad. Ik was de enige die in de 200 punten had bij de ene jury
De rest had best een verschil, maar ik heb bij beide proeven bij beide juryleden redelijk gelijk gescoord
. Binnenkort nieuwe poging. Denise_Storm schreef:_Desiree schreef:Ja klopt, start in Woubrugge.
Vind het toch net wat fijner om m’n debuut te maken op een koudbloed wedstrijd.
Ben vooral bang dat ze in de B ‘makkelijk gepunt hebben’ en vanmiddag van de koude kermis thuis kom.
Je hebt in iedere geval een leuke jury! Ben benieuwd naar je punten
Ik weet het echt niet meer.
MyWishMax schreef:Leuk hoor als je blijft Shelly!
Yom, werkt die deken echt goed? Ik wil er ook 1 eigenlijk... Balen van die mondhoek, had mijn pony ook wel eens. Ik heb ooit gedacht aan een appelbitje, zodat hij wat meer zou kauwen, maar dat gaf bijna brandwonden als het droog was. Na een tijdje is dat gewoon overgegaan en kreeg hij nette schuimlippen, maar ik weet niet meer wat we precies veranderd hebben toen.
Iemand hier die in drechtsteden of noord brabant woont en massage voor paard wil?