Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 13:50

Thislover2x schreef:
Vraagje, wat gebeurd er met ingezonden proeven waarbij het paard nog springschoenen om heeft? Wordt deze afgekeurd of krijg je -2? Ik ben helaas vanmorgen deze fout begaan, maar het proefje ging verder wel heel goed dus wil m graag insturen. Misschien zijn er hier mensen met ervaring..

punten aftrek

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 16:05

Thislover2x schreef:
Vraagje, wat gebeurd er met ingezonden proeven waarbij het paard nog springschoenen om heeft? Wordt deze afgekeurd of krijg je -2? Ik ben helaas vanmorgen deze fout begaan, maar het proefje ging verder wel heel goed dus wil m graag insturen. Misschien zijn er hier mensen met ervaring..

Iemand die ik ken kreeg - 2. Maar ik weet niet of dat een soepele jury was en of je ook gediskwalificeerd kan worden.

Ik vroeg me af hoe jullie je maatregelen nemen als je op een grote pensionstal staat en in de afgesloten binnenbak wil filmen maar dat er regelmatig andere mensen bij komen rijden of iig de deur open doen (pony totaal afgeleid) en dan weer weg gaan. Ik ben zo bang dat dat zou gebeuren.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 17:05

Fleury schreef:
Thislover2x schreef:

Iemand die ik ken kreeg - 2. Maar ik weet niet of dat een soepele jury was en of je ook gediskwalificeerd kan worden.

Ik vroeg me af hoe jullie je maatregelen nemen als je op een grote pensionstal staat en in de afgesloten binnenbak wil filmen maar dat er regelmatig andere mensen bij komen rijden of iig de deur open doen (pony totaal afgeleid) en dan weer weg gaan. Ik ben zo bang dat dat zou gebeuren.

Pony afgeleid kan op wedstrijd ook gebeuren dus daar moet je mee dealen/aan wennen vind ik.
Ik reserveer de bak altijd voor een uurtje maar ik sta wel kleinschalig, kan het begrijpen dat dat voor jou minder makkelijk is

Viennanova

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 17:39

Kun je niet aangeven dat je je proefje rond een bepaalde tijd wil rijden? Dus dat er even tien minuten rekening gehouden wordt met je?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 19:46

Thislover2x schreef:

Ik stuur je filmpje onbeoordeeld retour. Dit is een harnachementsfout die je IRL kunt herstellen maar online dus niet. Je mag er niet mee rijden dus beoordeel ik m niet.

En voor degene die zeggen ja het zijn maar springschoenen? Waar trek je dan de grens? Sporen verkeerd om, niet toegestaan bit, neusriem over het bakstuk heen vastgemaakt? Ik trek die lijn dus gelijk bij het begin. Strak misschien maar wel zo eerlijk. Het is online, je hebt al een aantal voordelen want je hoeft niet op pad, kost je minder tijd/geld maar de regels zijn helder.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 22:07

Hilli schreef:
PSvanLot schreef:
De proeven die we nu rijden zijn van april 2016. Dan zal er idd in april 2021 worden.
Wordt wel weer tijd, aan deze proeven kan aardig wat veranderd worden.

Wat zouden jouw verbeteradviezen zijn?

Binnenkomen in stap en dan aandraven in de lagere klassen, gewoon niet te doen.
Gangencijfers er af.
Sommige proeven met wat meer logica laten doorlopen.
Maar na 5 jaar is het goed om weer eens wat dingen aan te passen.

daffodil schreef:
Thislover2x schreef:

Ik stuur je filmpje onbeoordeeld retour. Dit is een harnachementsfout die je IRL kunt herstellen maar online dus niet. Je mag er niet mee rijden dus beoordeel ik m niet.

En voor degene die zeggen ja het zijn maar springschoenen? Waar trek je dan de grens? Sporen verkeerd om, niet toegestaan bit, neusriem over het bakstuk heen vastgemaakt? Ik trek die lijn dus gelijk bij het begin. Strak misschien maar wel zo eerlijk. Het is online, je hebt al een aantal voordelen want je hoeft niet op pad, kost je minder tijd/geld maar de regels zijn helder.

Ik doe hetzelfde. Het is heel vervelend, maar het is helaas niet anders.

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 22:38

daffodil schreef:
Alleen de 28e heb ik nu.

Grote kans dat je mijn proef beoordeeld hebt vandaag. Ik had een B proef ingestuurd :D

Gisteren ging een stalgenootje van mij een proef rijden. Meisje staat sinds kort bij ons op stal. Of ze was heel zenuwachtig of ze is altijd zo kortaf, ik ken haar niet goed genoeg. Maar een paar wilde haar succes wensen met de proef en toen reageerde ze zo onaardig (druk mij subtiel uit :o )

Maar goed haar vriend liep om het paard heen en toen ging hij terug naar de bakrand om het paspoort weg te leggen en ondertussen ging zij al beginnen. Toen hij terug kwam op zijn plek, was zij inmiddels al bij A binnengekomen. We konden niet goed zien van een afstand of hij ondertussen gestopt was met filmen en weer de camera aanzetten. Of dat hij een paar minuten de grond had gefilmd. In ieder geval niemand durfde er maar wat van te zeggen want ze was zo onaardig daarvoor aan het doen naar iedereen.

Hopelijk krijgt haar vriend niet te veel op zijn kop als het blijkt dat haar filmpje is afgewezen....

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 22:57

Ik heb zo net mijn filmpje voor 4-6 geüpload. Ons b debuut ... zitten nog wat foutjes in maar ook goede stukken. Nu begint het wachten... de app gaaf aan dat het uploaden gelukt is. Je kunt verder nergens terug zien of gelukt is? Of krijg je ergens nog een melding?

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-20 23:29

carika schreef:
Ik heb zo net mijn filmpje voor 4-6 geüpload. Ons b debuut ... zitten nog wat foutjes in maar ook goede stukken. Nu begint het wachten... de app gaaf aan dat het uploaden gelukt is. Je kunt verder nergens terug zien of gelukt is? Of krijg je ergens nog een melding?

Nee is afwachten

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 09:34

carika schreef:

Als het niet gelukt is, krijg je morgen een mail dat je hem opnieuw moet insturen.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 11:41

Carolyn8 schreef:
Suzan_bobar schreef:
Wij filmen volgende week voor het eerst. Je moet het filmpje een specifieke naam geven, hoe doen jullie dat? In de app?

Omschrijving geef je bij het uploaden in een veld. Hoe deze omschrijving precies moet zijn staat in de App beschreven onder uitleg. Houd ook je ordernummer bij de hand (gekregen in mail na inschrijving) Succes!

Thanks, morgenvroeg gaan we ervoor. Ben benieuwd. Gisteren liep meneer alleen maar te spoken, dus we gaan het zien

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 13:28

Zaterdag heb ik mijn proef voor 4-6 opgenomen en geüpload. Voorlopig de laatste, misschien dat wij 21-6 alweer op pad gaan :) Ben benieuwd wat de jury van deze proef gaat vinden

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 19:55

Vandaag de proef voor 4 juni gefilmt en meteen opgestuurd. Best tevreden, het was wat warm, geen grote fouten. Moet nog 2 winstpunten in het L1, dus hoop stiekem dat ik (weer) zulke fijne punten krijg als de laatste keren.

Hier voorlopig ook de laatste online wedstrijd. De concoursen beginnen hier in de buurt ook weer en mijn voorkeur gaat toch daar naar uit.

Thislover2x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 20:10

daffodil schreef:
Thislover2x schreef:

Ik doe hetzelfde. Het is heel vervelend, maar het is helaas niet anders.[/quote]

Klopt inderdaad, staat ook duidelijk in het reglement.
Daarom vanmorgen maar weer opnieuw opgenomen (ZONDER springschoenen dit keer :') ) en ging gelukkig goed :D

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 20:24

Ah verstandig idd. Ik ga zo de laatste even beoordelen en dan stuur ik ze weer in, kunnen ze mooi morgenochtend verwerkt worden!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 20:35

Ik hoop morgen toch echt m’n punten van de 21e te krijgen want wilde woensdag filmen voor 4/6 een klasse hoger. Ik weet 99% zeker dat het mag maar bevestiging is toch fijn :=

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 20:40

Toevallig L2ers erbij gehad van 28-05 Daffodil? :)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 20:41

Nee, alleen B!

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 20:46

Ah jammer, succes met beoordelen nog ;)

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 21:03

Ik had dit weekend een enorm grote groep L1.

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 21:15

Leuk, ik denk zelf dat het aantal deelnames nu wel zal gaan teruglopen nu men weer op pad mag.

Iemand enig idee hoe dat op locatie gedaan gaat worden met jury en schrijver?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 21:25

Nou je mag ook uit eten met zijn tweeen terwijl je niet uit 1 gezin kom en ook met zijn tweeen in 1 auto, dus jureren mag ook. Ik doe het alleen niet. Ik organiseer wel de meetmomenten maar ben zelf niet aanwezig.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 21:26

Wij vragen het aan de jury, wat deze wil. Maar het gaat natuurlijk voor geen meter werken met een schot er tussen.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 21:33

daffodil schreef:
Nee, alleen B!

Oh super benieuwd of je ons er tussen had zitten!

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 22:33

PSvanLot schreef:
Ik had dit weekend een enorm grote groep L1.

Ik denk niet dat je hierop antwoord mag geven, maar hoop stiekem dat ik er tussen zat. Had proefje de vrijdag voor het event van 28/05 ingestuurd en ben retenieuwsgierig naar de feedback.