Fijn dat het weer goed gaat met jullie en dat je gaat starten 19 januari.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Heeeeel herkenbaar. Ik kwam ooit een Manfredi tegen voor 100 euro. (80% korting). Sja ehh, die is toch maar mee gegaan
maar uiteindelijk aardig het gevoel terug gekregen. Vrijdag even de proefjes oefenen en dan zien we wel hoe het zondag gaat.
geen idee wat meneer gedaan heeft... Hij had wel rechtsvoor een iets warme hoef, en linksachter een warm been, maar niks dik oid... Heb dat been maar even gekoeld.. Maandag kwam ik op stal, liep hij alweer 1000x beter en was er niks warm, dus toen alleen even 10 min gestapt... En dinsdag liep hij weer beter maar was die hoef rechtsvoor en been linksachter toch weer warm.. Dus weer dat been gekoeld en 10 min gestapt... En omdat die hoef toch weer warm was, ook maar even de smid gebeld of ie kon kijken of er niet toch een hoefzweer zat... Woensdag heeft hij gelijk even bij hem gekeken, maar heeft hij niks kunnen vinden.. en gisteravond was er weer niks warm en hebben we weer even gestapt en weer eens gekeken hoe hij liep in draf.. En, afgezien van iets stijf, zag ik verder niks. Ik snap er niks van! Straks maar weer kijken hoe hij is.. Als er niks warm is toch even erop om te voelen...
(oke, iets nuanceren, naar links slaat ie wel uit nog achter, maar naar rechts heb ik zelfs de tijd om voor me in de spiegel te kijken naar de beenzetting
)
Maar goed, niet echt een fijn uitgangspunt om te gaan starten. Ik ga pas als we thuis alle eenvoudige wissels in alle rust kunnen rijden.

onzin natuurlijk, maar dat gevoel van stel nou dat ik iets mis oid. Was namelijk wel van plan om met deze iets langer te gaan doen 
ik snap het gewoon echt niet meer. Mijn gevoel was in ieder geval heel fijn. 2 gecontroleerde proeven die echt van mij waren en bewust alles kunnen rijden. Juist de dingen waarvan ik dacht daar zal ik wel laag punt voor hebben (vierkante voltes ipv ronde bijvoorbeeld) waren 7’s en dingen die ik juist wel aardig vond dikke 4en of 5en.

met super leuk commentaar ´Toffe haflinger met veel kwaliteit´

Vanaf februari hopelijk wat meer rust weer
Dat moet dan maar later denk ik. Moet ook gewoon werken die week tussen de sleutel van t huur appartement en de overdracht van mijn appartement.. 
Het klinkt wel heel snel, maar de lijnen zijn wel logisch opzich (áls je even het gevoel gevonden hebt)

(alleen neemt ie soms teveel initiatief en begint ie vanzelf al)