Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 16:39

Jackyy schreef:
Ik heb afgelopen maandag proefje gereden, wacht op de uitslag.

Nu zag ik in t dasboard wel een data staan van 8 januari? Gaat er dan ergens iets niet goed of is t gewoon nog niet beoordeeld. Wellicht dat 1 van jullie dit weten.
[ [url=m/esjjg8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is goed.
De week loopt vandaag af. Je kan in het dashboard ook zien wie de jury is.
Uiteindelijk kan je protocol er ook in zien

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 16:43

Ballard_L schreef:
marjolein88 schreef:
Ik heb nog nooit een dashboard gezien. Waar zie je dat?

Als je naar een protocol gaat, dan kan je aan de linkerkant al je proefjes aanklikken. (Of op je mobiel: op de drie lijntjes in het bovenhoekje aanklikken) Dat is het dashboard ;)

Aha ik heb nog geen eerdere protocollen, dus vandaar dat ik het niet kan zien dan :D wacht nog op de uitslag van afgelopen week

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 18:36

kimmetje26 schreef:
Jackyy schreef:
Ik heb afgelopen maandag proefje gereden, wacht op de uitslag.

Nu zag ik in t dasboard wel een data staan van 8 januari? Gaat er dan ergens iets niet goed of is t gewoon nog niet beoordeeld. Wellicht dat 1 van jullie dit weten.
[ [url=m/esjjg8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is goed.
De week loopt vandaag af. Je kan in het dashboard ook zien wie de jury is.
Uiteindelijk kan je protocol er ook in zien

Ja de jury had k even wit gemaakt. Maar vond t apart dat er donderdag 6 januari stond alsof er toen wat gebeurt zou zijn

bamsy

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 23:23

Wij gaan Donderdag weer filmen voor M1 proefje met Don zijn bijrijdster. Had zelf graag een keer een Z2 proefje opgenomen maar nog geen Z baan gevonden die we regen redelijke kosten mogen gebruiken. Mailtje gestuurd naar locatie waar ik regelmatig start, 20 bakhuur voor half uurtje :') dat samen met 12.50 voor de proef en bijna 15 euro benzine...ik wacht wel tot we weer op wedstrijd kunnen _O-

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 08:27

Gisteren voor het eerst sinds maart ook weer een L1 proefje ingestuurd :D Ging niet vlekkeloos maar ben wel tevreden

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 08:52

Ik zal vast niet zo slim zijn, maar wanneer mag je nu weer een filmpje insturen voor Z proeven?
Ik dacht dat dat maar 2x per maand mocht, of is het gewoon 2x per maand per combinatie? Dus niet specifiek op een datum bijvoorbeeld 9 januari wel en 16 niet.

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 08:54

Sanet schreef:
Ik zal vast niet zo slim zijn, maar wanneer mag je nu weer een filmpje insturen voor Z proeven?
Ik dacht dat dat maar 2x per maand mocht, of is het gewoon 2x per maand per combinatie? Dus niet specifiek op een datum bijvoorbeeld 9 januari wel en 16 niet.

Deze week mag je weer een proef insturen voor het Z.
Tm zondag kan je Z insturen.

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 09:47

Sanet schreef:

Ik vind het ook allemaal niet zo heel duidelijk hoor Sanet… dus ik snap je wel haha!

Ik ben benieuwd naar de punten van iedereen!

Wij hebben gisteren dus 2 proefjes opgenomen. Ging niet perfect maar we zien het wel :’)
Gisteren een ingestuurd en net een ingestuurd. Ik ben heel benieuwd! Het wachten kan ‘weer’ beginnen!

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:09

Ik heb er ook weer eentje ingestuurd, mijn laatste, want mijn startkaart verloopt vrijdag. Zit nog een beetje te twijfelen of ik hem opnieuw zal aanvragen. We zijn nog niet echt M2 klaar, maar als we nu online kunnen zien hoe we ervoor staan is dat misschien wel leuk. Eerst maar even de persconferentie afwachten :P

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 10:12

Hier aangegeven minder beschikbaar te zijn voor jureren, alleen na overleg. Dit ivm laatste loodjes zwangerschap en ik zou het jammer vinden voor de deelnemers als ze lang moeten wachten omdat net mijn bevalling begint.

Us2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 11:10

WenK schreef:
Hier aangegeven minder beschikbaar te zijn voor jureren, alleen na overleg. Dit ivm laatste loodjes zwangerschap en ik zou het jammer vinden voor de deelnemers als ze lang moeten wachten omdat net mijn bevalling begint.

Succes met de laatste loodjes!!

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 12:19

kimmetje26 schreef:
Sanet schreef:

Deze week mag je weer een proef insturen voor het Z.
Tm zondag kan je Z insturen.

Danku!

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 12:31

Ik wou ook afgelopen weekend gaan opnemen maar dat kon natuurlijk nog niet. Ik was ook in de war voor het Z. Hier helaas nog geen punten terug van proef die ik 1-1 verstuurd heb.

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 14:49

Tierania_ schreef:
Ik wou ook afgelopen weekend gaan opnemen maar dat kon natuurlijk nog niet. Ik was ook in de war voor het Z. Hier helaas nog geen punten terug van proef die ik 1-1 verstuurd heb.

wacht ik ook nog op. heb ook 1-1 ingestuurd

Us2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 15:31

Is het wel zichtbaar bij welke jury je proef ligt? Het is heel wisselend wat betreft de snelheid wanneer je je protocol krijgt. Het zal nu ook wel een stuk drukker zijn.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-22 15:34

Vervelend dat jullie nog wachten! Ik had 2/1 ingestuurd en 3/1 s avonds laat al de beoordeling binnen alleen die zag ik pas 4/1 in de ochtend Wel super snel! Ik heb vanochtend weer gefilmd, niet helemaal tevreden. Zaten toch wederom slordige dingen in :+ Powny was ook heel erg fris #bommetje :') Maar mag eigenlijk niet klagen want knap wat ie allemaal wel goed doet. Dus ik kijk nu al vooruit naar de volgende keer weer proefje rijden haha.

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 15:41

Us2001 schreef:
Is het wel zichtbaar bij welke jury je proef ligt? Het is heel wisselend wat betreft de snelheid wanneer je je protocol krijgt. Het zal nu ook wel een stuk drukker zijn.

Ja hij ligt al wel een hele week bij de jury.

kimmetje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 15:43

Us2001 schreef:

Ja dat is zeker zichtbaar bij wie de proef ligt. Staat ook een protocol in maar nog niet ingevuld.
ik wacht rustig af

AlaskaTorrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 18:53

WenK schreef:

Suc6 met de laatste loodjes en alvast een hele fijne kraamtijd gewenst!

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-22 18:56

WenK schreef:

Succes met de laatste loodjes, spannend!

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 19:00

Hoe kunnen jullie dat zien dan? Bij welke jury je proef ligt?

VWestra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 20:52

Hier ook binnen 24 uur de beoordeling terug. Mooie cijfers en feedback. Zo fijn dat de jury er echt aandacht aanbesteed en de moeite neemt om ook feedback te schrijven

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 20:54

Ik heb L2 paarden gekregen, maar waarom is ineens alles in t Engels? Dat zal je vast ergens kunnen instellen?

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 21:48

HarmanyL schreef:
Ik heb L2 paarden gekregen, maar waarom is ineens alles in t Engels? Dat zal je vast ergens kunnen instellen?

Volgens mij heeft dat met de systeem instellingen van je computer te maken. Als die op Engels staat krijg je het volgens mij in t Engels

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-22 22:00

Hmm dat zou kunnen, zit nu op werk computer, dus daar zal ik maar ff afblijven:-)