Jou Grootste Wedstrijd Blunder

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jade91

Re: Jou Grootste Wedstrijd Blunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 12:57

Met mijn vorige pony altijd maar weer door alle ringen heen..
Wat heb ik een lol met hem gehad.
Nooit kon hij normaal in een ring rijden. Met stap ging het nog wel. Maar zo gauw je ging draven deed hij zijn hoofd omhoog, pakte zijn bit vast en rende er zo hard hij kon vandoor. Meestal naar de trailers.
Een aantal jury's kende mij al. Ik heb een paar keer meegemaakt dat toen ik me ging melden ze al van te voren tegen mij zeiden dat ik maar een keer de ring in moest blijven.

xRoxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 14:18

xRoxanne schreef:
Clown Een van mijn eerste jumpings met die pony, ogen toe en GAAN Duivel
Had er dus nog geen enkel gedacht van Bloos

Is 1.10m niet de Z voor een D-pony?[/quote]

Dat kan wel ... de pony had al meerdere keren gesprongen in die proef
op dezelfde club, nu was zijn ruiter ziek geworden en ik dus ingevallen Clown
Pony mocht niet bij B starten ook niet, minimum bij M

Strawberry_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 14:34

Niet echt een blunder, meer een gekke manier van; Ik wil graag weg hier. Schijnheilig Had net Dressuurwedstrijd erop zitten en wou het 'terrein' verlaten. (Op het gras, heel miniscuul hekje er om heen met bordjes) Ridge wou blijkbaar zo graag weg dat hij weg schiet en over een hekje heen springt Clown

En Laura (mijn bijrijdster) en Sanshi bij een Dressuur wedstrijd, tevens op het gras: Laura en Sanshi gingen net van hand veranderen in draf, maar Sanshi vond blijkbaar gras belangrijker. Trekt aan de noodrem en gaat dood gelukkig gras eten. Bijrijdster moest grootse moeite doen om Sanshi weer vooruit te krijgen. (Was haar 1e wedstrijd samen met hem, vond ze niet zo leuk en had er zwaar de pest in.) Achteraf konden we er natuurlijk om lachen. Sanshi die oude vreetzak. Haha!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 16:26

in één proefje twee keer (achter elkaar nog wel Clown ) verkeerd rijden..

Mariska_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:23

Dat ik het iedere keer in april voor elkaar kreeg om af te wenden in middendraf terwijl je in die proef juist op de lange zijde blijft Haha!

En dat Winner de bak gewoon niet in wilde Vork

Of een grote volte in rengalop in plaats van een rustig beheerst galopje,en de volte nog rond rijden ook Haha!

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:29

Een paar jaar geleden. Tijdens een B proef alles ging goed. Ik was zo trots dat ik zo'n domme fout heb gemaakt. Bij a afwenden en tussen x en g groeten. Ja hoor ik vergeet te groeten en rijd doodleuk de bak uit. Clown

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:55

SaNNeS88 schreef:
Echte grote blunders heb ik nog niet gemaakt, maar ik heb zo af en toe nog wel eens moeite met het verschil tussen links en rechts, ga dus wel eens de verkeerde kant op Bloos ... Erg jammer als dat je een winstpunt kost Verdrietig

Ik had een keer dat iemand bij mij moest voorlezen en mij de verkeerde kant op wees.
maar ik had het proefje geleerd en kende hem dus uit mn hoofd.
dus dat meisje zegt: bij c op de rechterhand.
* gaat op de linkerhand *
meisje helemaal: NEEEE NEEEEEEE
mijn ouders helemaal naar de meisje toe rennen en zeggen dat het wel klopte ROFL

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 14:17

Mariska89 schreef:
Of een grote volte in rengalop in plaats van een rustig beheerst galopje,en de volte nog rond rijden ook Haha!

Haha ik zie je gewoon al zitten, steil achterover van de snelheid maar wel een perfect ronde volte rijden haha Tong uitsteken

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 16:04

Niet echt een blunder maar wel iets waarom ikzelf heel hard kon om lachen . Mn pony deed soms oefeningen supersupergoed en soms had die er een hekel aan en dan ging die laatste stuk van de oefening maar lopen kloooote. Ikzelf kon daar altijd wel om lachen. Blunder was een keer bijna een hindernis vergeten dus mijn pony maar ervoor gegooit hij sprong toch alles ik kon me lach niet meer inhouden jury zei: jij hebt tenminste veel plezier in het rijden Haha!.

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 16:06

Dat je op het wedstrijdterrein aankomt, en je eigenlijk al met je proef moet starten Vork

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 16:08

Hihi we hebben nu gewoon al bijna 20 pagina's met blunders. Iedere keer als ik chagerijnig ben ga ik hier ff lezen en ben ik zo weer vrolijk, hahaha Tong uitsteken

lovesal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 16:20

bij mij zijn er 2 keer mensen in mijn dressuur proef gevallen. moest ik gewoon verder rijden van de juruy Gaaaap terwijl dat meisje voor me lach :p

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 16:24

Haha grappig topic!!!

Mijn grootste blunder...

Ging voor het eerst mijn toenmalige paard op concours... Een grote vriendelijke reus van zo'n 1.75 (op 3 jarige leeftijd!!!). Nooit bij nagedacht dat ie wel eens bang kon zijn voor andere paarden, dus hierdoor ging het losrijden errug bagger. IK besloot maar met spoed de ring in te gaan omdat ik daar iig de ruimte had...

Proef ging vrij redelijk totdat mijn paard een zandplek ontdekte tijdens de galop en besloot hierover heen te springen... Bloos Hier had ik geen rekening mee gehouden dus ik was uit balans, paard begint te bokken en tekeer te gaan en ik lig er een ring verderop af... Jury van die ring was mijn eigen trainster...! Haha! Haha hier hebben we nog lang om moeten lachen!

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 17:05

Iorrr schreef:
Haha grappig topic!!!

Mijn grootste blunder...

Ging voor het eerst mijn toenmalige paard op concours... Een grote vriendelijke reus van zo'n 1.75 (op 3 jarige leeftijd!!!). Nooit bij nagedacht dat ie wel eens bang kon zijn voor andere paarden, dus hierdoor ging het losrijden errug bagger. IK besloot maar met spoed de ring in te gaan omdat ik daar iig de ruimte had...

Proef ging vrij redelijk totdat mijn paard een zandplek ontdekte tijdens de galop en besloot hierover heen te springen... Bloos Hier had ik geen rekening mee gehouden dus ik was uit balans, paard begint te bokken en tekeer te gaan en ik lig er een ring verderop af... Jury van die ring was mijn eigen trainster...! Haha! Haha hier hebben we nog lang om moeten lachen!

Zandplekken zijn ook heel gevaarlijk. Daar heb je de zogenaamde zandplek kabouters, die zijn nog enger als boskabouters! Haha!

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:07

Haha! Ja, ze kunnen idd erg last hebben van.... kabouters ROFL

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:09

Haha ja bij dat paard wel iig! Haha!

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 17:12

En dat die ruiters die kabouters dan niet zien, dat is vaak wel het ergste. Maar gelukkig zijn veel paarden zo attent om hun ruiter te redden van die kabouters, en er snel met ze vandoor te rennen.

Sita_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 12:40

mijn grootste blunder was afgelopen wedstrijd. ik was aan het inspringen en zou naar de hindernis toe rijden, maar die bak was zo mul en zwaar, mijn pony kon dus geen grip krijgen op de grond waardoor ik over de kop viel met mijn pony. dus we lagen beide over de grond. De pony lag boven op mij, en toen zou ze gaan staan maar dat lukte haar niet ze lag klem ofzo, en ik schreeuwde het uit:P en toen het niet erger kon rolde ze helemaal boven over mij heen. maar ik had geen schrammetje nog niks, was alleen erg geschrokken en heel erg stijf Haha! daarna kon ik er wel om lachen:P

tjerkepaed

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 19:25

in de war met links en rechts

fareedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 11:57

ik reed op een paard en die ging recht op de paal af, durfde neit meer springen Nagelbijten / Gniffelen

horseeloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 12:05

Mijn grootste wedstrijd blunder was op de manege. Ik moest groeten, en toen ik dat deed had ik m,n zweepje nog in m,n hand dus ik gaf dat paard perongeluk een klein tikje. En toen dacht ze dat ze moest draven

Iris_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 12:09

ik heb niet echt wedstrijd blunders ofzo maar wel een keer dat mijn paard een onwijs harde scheet liet terwijl het heel stil was in de proef ik lach helemaal in een deuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 17:40

Verkeerde proefje rijden op een wedstrijd Huilen van het lachen

Mikk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 17:44

tijdens een onderlinge wedstrijd op de manege al op mijn pony zitten en dan 2 minuten voordat ik mijn proefje moet rijden erachter komen dat ik mijn chaps nog aan heb terwijl ik mijn laarzen aan moet Clown had gewoon met chaps gereden

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 17:45

Dat was vandaag nog Clown

Een vriendin van mij las mijn proefje voor, en als laatste natuurlijk groeten. Ineens was het stil, dus ik groeten, en daarna? Ik had geen idee meer Clown Dus met lange teugels, en handschoenen uitgooiend stap ik verder.
Iedereen aan de kant: SSSSHT, Doe je handschoenen aan! Tessa! Tessa! Tessa Vork

Zo dom xD