Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xRoxanne schreef:Een van mijn eerste jumpings met die pony, ogen toe en GAAN
![]()
Had er dus nog geen enkel gedacht van
Had net Dressuurwedstrijd erop zitten en wou het 'terrein' verlaten. (Op het gras, heel miniscuul hekje er om heen met bordjes) Ridge wou blijkbaar zo graag weg dat hij weg schiet en over een hekje heen springt 
) verkeerd rijden..

SaNNeS88 schreef:Echte grote blunders heb ik nog niet gemaakt, maar ik heb zo af en toe nog wel eens moeite met het verschil tussen links en rechts, ga dus wel eens de verkeerde kant op... Erg jammer als dat je een winstpunt kost
Mariska89 schreef:Of een grote volte in rengalop in plaats van een rustig beheerst galopje,en de volte nog rond rijden ook
.
terwijl dat meisje voor me lach :p
Hier had ik geen rekening mee gehouden dus ik was uit balans, paard begint te bokken en tekeer te gaan en ik lig er een ring verderop af... Jury van die ring was mijn eigen trainster...!
Haha hier hebben we nog lang om moeten lachen! Iorrr schreef:Haha grappig topic!!!
Mijn grootste blunder...
Ging voor het eerst mijn toenmalige paard op concours... Een grote vriendelijke reus van zo'n 1.75 (op 3 jarige leeftijd!!!). Nooit bij nagedacht dat ie wel eens bang kon zijn voor andere paarden, dus hierdoor ging het losrijden errug bagger. IK besloot maar met spoed de ring in te gaan omdat ik daar iig de ruimte had...
Proef ging vrij redelijk totdat mijn paard een zandplek ontdekte tijdens de galop en besloot hierover heen te springen...Hier had ik geen rekening mee gehouden dus ik was uit balans, paard begint te bokken en tekeer te gaan en ik lig er een ring verderop af... Jury van die ring was mijn eigen trainster...!
Haha hier hebben we nog lang om moeten lachen!
daarna kon ik er wel om lachen:P

had gewoon met chaps gereden 
Dus met lange teugels, en handschoenen uitgooiend stap ik verder.