Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
RZDLover schreef:ach jaa, schijnbaar wil de KNHS alleen nog maar leden hebben die geld zat hebben.
talented schreef:RZDLover schreef:ach jaa, schijnbaar wil de KNHS alleen nog maar leden hebben die geld zat hebben.
Wederom een nietszeggende uitspraak. Wil je nu beweren dat de mensen die voorheen wel 7,50 konden betalen nu opeens geen 10 euro kunnen betalen? Het is wel wat aan de hoge kant, maar ach, een hobby mag wat kosten he!
SatisJ_ schreef:Voor Starbreeze kost het 300 nogwat. Ik rij 2 wedstrijden per maand. Dan kost dat voor mij dus het dubbele per jaar..!!![]()
Kan het nog duurder gaan kosten??
!
dus waarom kunnen ze nu ineens geen winst meer maken. Ze draaien al zolang mee. In de guldentijd was het nóg goedkoper. RZDLover schreef:Ik ben niet boos, maar ik vind het wel raar. De KNHS organiseert al ik weet niet hoe lang wedstrijden en vroeger koste een proefje rijden 5 eurodus waarom kunnen ze nu ineens geen winst meer maken. Ze draaien al zolang mee. In de guldentijd was het nóg goedkoper.
dat betekent dat ik nog maar 1 wedstrijd per maand kan rijden.. 
erleyne schreef:Ik weet niet of wij meteen op 10 euro gaan zitten met onze vereniging,

keeyzie schreef:de winstpunten gaan toch ook omhoog naar de 20

) Van mij mogen ze hoor... manie schreef:En als paardensport te duur wordt door een luttele prijsverhoging, dat hoop ik dat deze 'armoedigen van de paardensport' nooit voor een hoge DA rekeningen komen te staan. Waarschijnlijk betekent dat dan een persoonlijk faillissement voor deze lieden, als ik al het gepiep hier zo lees.