Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
augurk schreef:150 kmWij hebben eind november alles opgestuurd naar de KNHS.
Telefoontje gepleegd half december en ja hoor niks ontvangen.
Nogmaals alles gefaxt! Deze week zekerheid voor alles genomen en naar Ermelo gereden. Alles moet nu binnen 2 weken geregeld zijn hebben ze beloofd. Wel 2 blanco startcoupons meegehad. Moesten er wel 150 km voor heen en 150 km terug voor rijden.
Kunnen in elk geval morgen starten en dat mag zonder comb.nr.
Jobbeltje schreef:Wel apart trouwens dat het sturen van blanco coupons zo ontzettend snel gaat tov het sturen van een startkaart...
vind het wel erg lang duren bij sommige... 

als ze voor die tijd maar binnen zijn 
Scum schreef:Ze zijn nu bij tot 15 december.

susie1981 schreef:Reken er maar niet op dat ze je terugbelt hoor.. ze zouden mij donderdag ook bellen... NOT..Hey dit komt gelegen.
Mijn vriend heeft volgende week zondag zijn eerste concour.
Ik in November alle papieren in een envelop gedaan en op de post.
Belde ik Donderdag op zijn alle papieren weg??
Die vrouw wil me Maandag terug bellen, ik hoop dat ze met een goeie oplossing komt.
Was wel een aardige vrouw, ik kreeg de indruk dat ze het een grote chaos vond
Scum schreef:Nou, het is 4 dagen geleden dat ze mij dat gezegd hebben?
Scum schreef:Ze liegen daar dat het barst

Salinicky schreef:Ik ook, maar ik wist niet dat ik een rekening zou moeten krijgen. Is de eerste keer dat ik een startkaart heb aangevraagd.
Ik heb toch gewoon een comb.nr, dus de desbetreffende rijvereniging weet toch niet dat ik geen rekening heb gehad.
Vind ik trouwens een probleem van de knhs. Ik heb netjes alles ingevuld en ingeleverd.
Maar die rekening komt vast wel hoor! Ben ik niet bang voor. Ze zullen me niet vergeten en wel weten te vinden!!
Urielle schreef:ik zou bijna zelf naar Ermelo gaan om daar voor iedereen de startkaarten in orde te gaan brengen....bij wijze van zinnig vrijwilligerswerk
hihi
nog altijd niks binnen..
Besta dus echt even niet meer bij de KNHS. Kan mijn standen ook niet meer opvragen via de site, combinatie onbekend
ik krijg ook al anderhalve maand geen paard&sport meer, terwijl ik toch echt pas sinds januari over ben naar een nieuwe vereniging.
Zou het een samenzwering zijn van de knhs, dat ze gewoon geen zin hebben in kampioenschappen en dat er daardoor zo lang over gedaan wordt.
Wordt straks alles afgelast omdat niemand startcoupons heeft