Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dominque schreef:Weet iemand toevallig wie (professioneel) foto´s gemaakt heeft op het NK? Bij mijn proef (landenproef junioren op vrijdag) stonden 2 fotografen... maar wie?!
Jacob Melissen staat normaal te fotograferen maar die heb ik niet gezien dit jaar. Constanza (haar echte naam ken ik niet) maakt ook wel foto´s op het NK, maar ik kan haar site o.i.d nergens vinden!
Hellup!!
VValar schreef:Op ned 2 wordt vanavond aandacht besteedt aan nk nijmegen tussen 19.00 en 20.00 uur.
Bettine schreef:Oke ik ben net thuis uit Nijmegen en heb genoten!
Anky was absoluut de terechte winnares.
Lingh vond ik er erg heet uitzien (was misschien nu zelfs iets te scherp eraan gezet?)
Vooral in de drafappuyementen in het omstellen zag er erg grof uit, verder nog wat rommeltjes. In het bein van de proef ook net niet mooi in de aanleuning.
Salinero ging super, werd alleen soms wat snel, en stilstaan blijft erg moeilijk. De eners gingen ook niet echt perfect.
Johan Rockx reed 2.5 pirouette en dat mag niet, dus dat werd met 0-en beoordeeld, en ook een lage artistieke presentatie dus, vandaar de lage cijfers.
Van Laurens heb ik ook genoten, hij leek haast wel de favoriet van het publiek vandaag! Na zijn kür gelijk een staande ovatie. Erg leuk hoe dat paard vooruit is gegaan en hoe hij hem rijdt. Super! Vond hem haast beter nog gaan dan Lingh, maar Lingh 'spettert' natuurlijk nog net iets meer.
Cayenne schreef:whaha en die verslaggever maar door blijven praten over dat Edward zijn nieuwe kur reed en de muziek zoveel beter paste bij de bewegingen van zijn paard
Alanta schreef:Exact 4 minuten en 10 seconden heeft Studio Sport het NK uitgezonden, het is toch geweldig!! De moeite nemen om 4 minuten uit te zenden, vindt ik echt fantastisch( mooi niet dus...grrrr)