Hij is heel knap

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kadans16 schreef:Als iedereen dan even zijn tijden in een rijtje naar mij PB't dan zet ik het achterelkaar en stuur het naar iedereen door ,is dat een idee?
sjaantje schreef:Ik zal ook zo snel mogelijk mijn tijden sturen. Misschien moeten we er een algemeen topic over maken ofzo? Ik zit namelijk bij de vereniging de Looleeruiters en ik heb dan toetsweek, dus ik mag precies zeggen wanneer ik wil rijden, wanneer het mij uitkomt. Ik sta dus nog niet op de startlijst.
sjaantje schreef:Ik zal ook zo snel mogelijk mijn tijden sturen. Misschien moeten we er een algemeen topic over maken ofzo? Ik zit namelijk bij de vereniging de Looleeruiters en ik heb dan toetsweek, dus ik mag precies zeggen wanneer ik wil rijden, wanneer het mij uitkomt. Ik sta dus nog niet op de startlijst.
estherL schreef:is dat rooster ook voor het ponyweekend of alleen voor de paarden?
kadans16 schreef:sjaantje schreef:Ik zal ook zo snel mogelijk mijn tijden sturen. Misschien moeten we er een algemeen topic over maken ofzo? Ik zit namelijk bij de vereniging de Looleeruiters en ik heb dan toetsweek, dus ik mag precies zeggen wanneer ik wil rijden, wanneer het mij uitkomt. Ik sta dus nog niet op de startlijst.
@ Alex Zie quote
Haha nog niet gelezen ?
kadans16 schreef:eeeh 27,50 ,- toch??? Per dag??
kadans16 schreef:oow okee haha ,maar ja eigenlijk belachelijk dat je voor de hele week 1 baaltje krijgt ,daar vul ik de stal niet eens mee ,moet ik me ook nog scheef betalen aan het stro wat ook niet al te goedkoop is
anydale schreef:kadans16 schreef:oow okee haha ,maar ja eigenlijk belachelijk dat je voor de hele week 1 baaltje krijgt ,daar vul ik de stal niet eens mee ,moet ik me ook nog scheef betalen aan het stro wat ook niet al te goedkoop is
Je kan toch ook voor een baaltje stro of hooi kiezen? Dat had ik toen gedaan, niet zaagsel mar stro gekozen..
kadans16 schreef:Ja ga ik doen iedereen bij WD even in mn topic de starttijden melden is wat handiger. en dan op deze manier (kun je hem fijn quoten)
Naam :saskia vreeken
Paard :dynamite's senga wa dondo en dynamite's matador
Boktnaam :senga
Di : 10.15 ring 7 en 12.54 ring 9 / 17.06 ring 5 en 19.50 ring4
Wo : 19.12 ring 7 / 15.54 ring 5
Do : 10.36 ring 9 en 13.08 rig 7 / 17.22 ring 4 en 20.14 ring 6
Vrij : 12.26 ring 9 / 13.50 ring 3
Za : 16.40 ring 6 / 10.30 ring 7
de tijden voor de streep zijn van senga l1 en na de streep zijn van matador m1
AlexAuto schreef:kadans16 schreef:@ Alex Zie quote
Haha nog niet gelezen ?
Er gaat ineens een lampje branden; wat een luxe zeg! En ik maar denken aan een fout in m'n programma