Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yokie schreef:Maar als jij om een handtekening, tussen vele andere handtekeningen geplaatst, geweigerd zal worden... tsss... Dan wordt het helemaal tijd voor een nieuwe bond.
Fitzroy schreef:Ik bedoelde ook niet een handtekening maar meer een hele actieve rol in een actiecommissie oid.
Die handtekening krijg je zo van me
Lovely schreef:Sall, iedereen heeft zijn eigen verzekeringen om zijn eigen schades mee te dekken. Zolang mijn verzekering niet van mij eist dat ik een veiligheidshelm draag bij het beoefenen van een in potentie gevaarlijke sport, snap ik niet waarom ik dat van de KNHS dan wel zou MOETEN. Met de verzekeringen van de KNHS en de verenigingen heeft het weinig te maken. Totdat een slachtoffer zijn schade wil claimen bij de verzekering van de vereniging. Veel verenigingen zijn hier zo bang voor dat ze dus maar van alles als 'verplicht' beschouwen. Ze vergeten hierbij na te denken over toewijsbaarheid van aansprakelijkheid. Dus: in hoeverre heeft een vereniging iets te doen met het ontstaan van een ongeluk. Niemand rijdt onder toezicht bij een vereniging namelijk, iedereen is daar gewoon te gast onder eigen verantwoordelijkheid. Verzekeringen hebben daar niks mee te maken. Want hoe kan 'ik' als slachtoffer een vereniging aansprakelijk stellen voor mijn schade/letsel?? Nauwelijks.
WWWiske schreef:En als de ledenraad het allemaal heeft besloten, wie zitten er dan in de ledenraad? ik neem aan leden van de KNHS? dus dan zijn "Wij" toch ook? hebben "Wij "dan geen inspraak als lid van de KNHS?