Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Getup schreef:Ik heb vandaag mijn merrie gereden en de pony gelongeerd. De andere 2 waren n staprondje door het dorp.
T was vanavond-11![]()
Morgen melden ze 10 - 20 cm sneeuw en extreme gladheid. Kinderen hebben schoolvrij . Bussen rijden niet.
Dus gok, dat er morgen hier ook niet veel gebeurt qua rijden. Of buiten komen überhaupt.
Oeps Kaitlyn
Kaitlyn schreef:Mijn avond in het kort;
Rits laars kapot getrokken
Oude laarzen onderuit de kast getoverd en stofvrij gemaakt
Instructeur les vergeten
Bok salvo’s
Plat op mijn rug eraf
Verder gereden
Braaf
Getup schreef:Denk t. Normaalgesproken draaien we hier onze hand niet om voor n berg sneeuw.
Maar ze voorspellen extreme gladheid en raden aan, thuis te blijven.
Dat is echt zeldzaam. Ben benieuwd
Vandaag konden ze lekker in de zon staan.
[ [url=m/vh0dvs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UvXy3f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Roulette_ schreef:Oh jee Kaitlyn en Getup… allebei compleet ander verhaal maar niet echt heel handig. Geen pijn gedaan Kaitlyn?
Na al jullie berichten voel ik me enorm verwend, stalhouder heeft vanochtend alle sneeuw geschoven en gestrooid op het terrein (alleen de bestrating, dus helaas kunnen ze niet naar buiten - al mag die van mij op het moment sowieso alleen als de paddock droog is) en wij hebben een binnenbak. Vandaag lekker gewandeld, maar had ook gewoon kunnen gaan rijden, dat doen we morgen weer.
Miriam91 schreef:Klinkt pijnlijk Kaitlyn! Gelukkig wel fijn kunnen afsluiten.
Fijn dat hij weer goed gaat PSvanLot! Enig idee wat het geweest is?
Mooie plaatjes Getup! Hier was het vandaag ook lekker zonnig. Ben benieuwd naar de sneeuwbom morgen![]()
Hier vandaag gewoon kunnen longeren. Morgenavond hopelijk gewoon les
Kaitlyn schreef:Ja dat doe ik normaal ook in de wintermaanden 1x per week, maar de longeerton is niet begaanbaar momenteel helaas dus dacht; ga er wel op.
Getup schreef:Hopelijk voor jullie is alles gauw ontdooit, dan kunnen ze weer lekker lopen.
PSvanLot, raar hé, wbt jouw paard. Hopelijk gaat ie ook gauw weer goed
PSvanLot schreef:Miriam91 schreef:Klinkt pijnlijk Kaitlyn! Gelukkig wel fijn kunnen afsluiten.
Fijn dat hij weer goed gaat PSvanLot! Enig idee wat het geweest is?
Mooie plaatjes Getup! Hier was het vandaag ook lekker zonnig. Ben benieuwd naar de sneeuwbom morgen![]()
Hier vandaag gewoon kunnen longeren. Morgenavond hopelijk gewoon les
Nee, hebben hals/rugfoto's gemaakt en die waren echt meer dan perfect. Hebben hem vrij gegeven tot het nieuwe jaar en toen weer opgepakt. Hij ging toen eigenlijk vanaf het begin als een speer.
Heb er met de veearts wel over gehad of een paard depressief kan zijn. Ik heb echt een beetje het vermoeden dat er zoiets met hem speelt.
Ook heb ik hem sinds 3 weken een extra deken op liggen. Een regendeken met een onderdeken van 150 gram en een van 250 gram. Heb een horseware deken en het past bijzonder goed die 2 dekens onder de ongevoerde deken. Ben helemaal niet van de vele en dikke dekens, maar misschien heeft hij het ook gewoon koud?
Hij staat er lig niet warm onder.
We trainen langzaam door en hopen hem vooral heel blij te houden in het werk. Laatste week van januari zit ik in Stockholm, 2 weken later is het carnaval in het zuiden en dan hoop ik zo begin maart weer eens een wedstrijdje mee te pakken.
Kaitlyn, dat zal spierpijn zijn morgen! Hopelijk is je paard nu de frissigheid kwijt! Ik raad mijn lesklanten allemaal aan dat ze, zodra het maar een dag gedooid heeft de paarden goed in de beschermers te zetten en eens even lekker te laten rennen in de longeercirkel. Toch even energie er uit.
Kaitlyn schreef:Mijn avond in het kort;
Rits laars kapot getrokken
Oude laarzen onderuit de kast getoverd en stofvrij gemaakt
Instructeur les vergeten
Bok salvo’s
Plat op mijn rug eraf
Verder gereden
Braaf