Feelsoproud, welkom! Leuk dat je zo lekker veelzijdig bezig bent met je Fjorden!
roosjenat, klinkt als een leerzaam rondje oefendressuur! Tof dat je officiële debuut ook in zicht is.
joyce B, echt helemaal mee eens dat voor amateur ruiters heen ruimte meer is op grote concoursen of selecties.
Dennis, heel knappe prestatie inderdaad!
Afkepieteke, gefeliciteerd!!
Noisy, leuk dat het springen zo goed gaat en gelukkig dan dat ie onder je springzadel wel loopt. Kun je iig nog lekker rijden!
Mandarijn12, ik heb die vraag nog nooit gekregen, maar dat is denk ik het voordeel van het ras qua uitstraling en hij lijkt ohz groter dan hij is. Maar ik vind dan dat mensen zich wel wat meer met hun eigen zaken mogen bemoeien

Fangio,leuk dat je weer gaat starten. Weer is idd vreselijk geweest.
Ballard_L leuke plannen, maar nu dus eerst genieten van de zwangerschap en dit nieuwe hoofstuk

Rien10, leuk dat je weer gaat beginnen!
Bij ons is vandaag de zadelmaker geweest, voor mijn idee moest ie weer even aangepast worden en dat was ook zo. Blij mee en zat direct meer in balans. Wij hebben zondag ons ZZzwaar debuut, vind het wel een hele stap maar we gaan gewoon ons best doen en genieten.