Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AtillaFlash

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 00:18

Anoeska27 schreef:
Ik blijk er ook filmpjes tussen te hebben zitten van 5 en 6 december, die handel ik vandaag nog af.

Zijn die vandaag dan pas doorgekomen via het platform? :oo
En wie weet misschien wel van de Bokkers hier, die er nog op wachten *\o/*

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 00:35

AtillaFlash schreef:
Anoeska27 schreef:
Ik blijk er ook filmpjes tussen te hebben zitten van 5 en 6 december, die handel ik vandaag nog af.

Ze kunnen natuurlijk ook gewoon laat opgestuurd zijn door de amazones.

Getup

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 07:52

Hooguit de 6e toch?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 08:40

Ik heb ook nog steeds geen proefjes gehad. Jammer. Had tijd genoeg en de komende weken is het afwachten of ik wel tijd heb.

liespr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 10:33

Ik heb gister een proefje opgenomen, verzonden en ik kreeg vannacht een mail dat ie goedgekeurd was en in afwachting van beoordeling. De communicatie en het inschrijven werkt wat mij betreft prettig zo! Nu weer afwachten geblazen! Blijft toch elke keer weer een beetje spannend :Y)

Het klinkt wel alsof er qua indeling voor juryleden nog winst te behalen valt. Eigenlijk zou je jezelf als jury per dag of tijdvak moeten kunnen opgeven om te beoordelen en dat de proeven dan ingestuurd worden naar die jury's gaan. Of is dat al zo, nee toch?

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 11:28

Het mooiste zou zijn dat je inlogt als jury en dat er altijd proeven staan ter beoordeling. Zodra je op de knop klikt dat jij deze proef gaat beoordelen wordt hij geblokkeerd voor de andere juryleden en wordt er verwacht dat je binnen een half uur de proef beoordeeld hebt.

LiselotZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 11:33

Het zou inderdaad het mooist zijn als je als jury op een knop kan klikken dat je wil beoordelen en dat er dan filmpjes geladen worden en dat je ook weer op een knop kunt klikken dat je wil stoppen. Eventueel met een max per dag en/of per week.

Heel jammer om te lezen dat mensen lang op een beoordeling moeten wachten en dat juryleden staan te popelen om te jureren. Ik zeg daar ook eerlijk bij dat wanneer ik steeds een week moet wachten de lol er voor mij wel een beetje af is, ik denk niet dat ik daarin de enige ben.
Laatst bijgewerkt door LiselotZorro op 11-12-20 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

saltshaker23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 11:34

AtillaFlash schreef:
Anoeska27 schreef:

Dat had ik ook gehoopt maar ik heb nog steeds niks -O-

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 11:36

Ik ook nog niet Sott. Heb dan toch de neiging om er even een appje achteraan te sturen, maar het is wel 'pas' de vijfde werkdag dus op zich hebben ze vandaag nog :=

Komt vast helemaal goed, de volgende hebben we vast net zo lekker snel binnen als de rest hier in het topic!

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 11:40

Het merendeel gaat al wel beduidend sneller nu knhs er niet meer tussen zit :j
Het mooiste zou inderdaad een soort database zijn waar eenjury uit kan pakken wat die gelijk kan beoordelen en weer uitlogt als die stopt met jureren.. maarja het is sowieso al een grote stap vooruit vind ik :j

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 11:44

Ik heb nu pas de eerste 10 proeven. Snap alleen het platform nog niet goed? Of ik doe iets fout of ik vind dit echt niet makkelijker dan voorheen... is er iemand die er al gebruik van maakt die ik mag pben?

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 11:57

stalleke schreef:
Ik heb nu pas de eerste 10 proeven. Snap alleen het platform nog niet goed? Of ik doe iets fout of ik vind dit echt niet makkelijker dan voorheen... is er iemand die er al gebruik van maakt die ik mag pben?

Je mag mij gerust een PB sturen. Ik maak alleen gebruik van enkel PC aangezien ik geen tablet heb ;)

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 12:05

Ik heb wel net ontdekt dat je niet per ongeluk het protocol moet wegklikken tijdens de beoordeling. De cijfers blijven staan, maar je kan weer opnieuw beginnen met het commentaar.

AtillaFlash

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 12:24

LiselotZorro: nee hoor, daar ben je niet de enige in, helemaal eens!
En Tennan en Sot: ook ik heb nog steeds geen beoordeling binnen, alle hoop is op vandaag (dag 5) bij zondag 6 dec insturen.
Misschien dat bokt-juryleden ook bij de KNHS hun mening kunnen geven over de niet-optimale verdeling. Werkt voor hun dan misschien ook fijner, denk ik.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 13:08

Volgens mij mag een jurylid er nog steeds een x aantal dagen over doen om te beoordelen.

Het is leuk als je het dezelfde dag nog binnen hebt, maar dat is natuurlijk geen standaard.

Heb geduld, je krijgt het vanzelf weer terug.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 13:56

Ik snap het wel! Maar komt vast goed allemaal! *D

Ik heb net m'n proefje opgenomen, pony is frisssss _O-
Met losrijden al bijna over m'n filmer heen gerend die even aan het poepscheppen was...

Maar, tijdens het proefje was ze wel redelijk lief. Alleen een beetje moe van d'r eigen geklier :))

Heb nu alleen gedoe met inleveren. Artikel wordt wel afgeschreven bij m'n bank maar de proef wordt niet ingeleverd / er verschijnt geen artikel :+

Blacksquad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 14:03

xSannee schreef:
Ik snap het wel! Maar komt vast goed allemaal! *D

Ik heb net m'n proefje opgenomen, pony is frisssss _O-
Met losrijden al bijna over m'n filmer heen gerend die even aan het poepscheppen was...

Maar, tijdens het proefje was ze wel redelijk lief. Alleen een beetje moe van d'r eigen geklier :))

Heb nu alleen gedoe met inleveren. Artikel wordt wel afgeschreven bij m'n bank maar de proef wordt niet ingeleverd / er verschijnt geen artikel :+

Dat had ik dus ook. Je kan even proberen via je laptop het artikel te kopen en gewoon via je telefoon de film uploaden. Dat werkte bij mij! En dan even bij Knhs melden van dat artikel wat is betaald maar niet geregistreerd is :)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 14:09

Ja had de KNHS een appje gestuurd en dat klopt inderdaad! Het is nu wel gelukt!

KNHS reageerde overigens na 5 seconden, dus top _O-

Nu weer benieuwd naar het commentaar :D

Eveline77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 14:17

Ik had nog een wedstrijd/meetmoment in mijn kalender staan voor volgend weekend maar die werd gister geannuleerd, geen toestemming van veiligheidsregio. Ben benieuwd of er lokaties zullen zijn die wel mogen.
Zonet weer een proefje ingestuurd. Behalve 2 wissels op een dood stuk geen hele gekke dingen deze keer. En dat terwijl ze van de week bijna niet te rijden was. Nu dus weer in de email refresh modus. :):)

Dala8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 14:32

Ik heb een jaar startpas gekocht! Had nu 2x een dagpas gekocht en had 202 en 206.5 smaakt toch naar meer haha! Sinds 3 maanden erg fijn nieuw plekje om te een heerlijk paard te verzorgen en rijden. Heb weer om de week les en geniet nu echt weer! Morgen eerste proefje filmen voor via het nieuwe platform.

AtillaFlash

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 16:32

WoW Dala8, wat een mooie punten, gefeliciteerd!! Succes met je nieuwe filmpje, komt vast goed ;)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 16:59

Ik heb gister weer 8 proeven gekregen van het systeem. L1 dit maal pony's en paarden en heb nu met de eerste 3 filmpjes er 1 van 5 december maar ook een van de 10e...

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 17:45

Sorry voor de jury die zo mijn proefje binnenkrijgt. Ik dacht snel voor de lessen uit mijn proefje op te nemen. Bleek er een kinderfeestje te zijn :+. Je hoort echt de hele proef die kinderen praten ‘ woooooow’ en ‘mag ik hem aaaien’ :') ik vond het zelf zo grappig, maar zo slecht voor mijn focus. Dus ik ben benieuwd wat de jury er van vind! Over de proef zelf wel tevreden gelukkig.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 18:01

Ik heb al eens een proef stop gezet omdat ik dacht dat 1 van mijn kinderen om hulp riep. Bleek ook de video te zijn, een kind was over een hek geklommen en was vast komen te zitten :')

Ik heb op een echte wedstrijd naast een braderie ook de meest bijzondere dingen meegemaakt (bezoekers die op mijn motorkap gingen zitten om de proef te bekijken, een gezin met kinderwagen dwars door de ring, etc), zo'n video maakt me echt niets uit. Je beoordeeld gewoon de proef en niet wat er omheen gebeurt.

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-20 18:04

Ah wat lief DewiFoto! Fijn dat je alsnog lekker hebt kunnen rijden.

Zelf heb ik ook eens eentje ingeleverd waar je een manegemeisje hoort zeggen 'wow.... een wedstrijdpaard...'
Let wel, mijn kleine Kieckje is 1.45 hoog :))