Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maanlicht schreef:Minoes schreef:Dankjullie! Maanlicht, klopt wat je zegt inderdaad. Ik rijd nu met een ander hoofdstel waarbij ik een fijnere aanleuning heb, merk dat ik dan zelf ook veel rustiger ben aan de voorkant.
Top! Dat kan veel uitmaken inderdaad! Volgens mij wel een heel fijn dier of niet?
 Waarschijnlijk vind ik haar daarom ook zo leuk.
 Waarschijnlijk vind ik haar daarom ook zo leuk.                                                         
 Op naar de volgende en hopelijk gaat het laden dan makkelijker.
 Op naar de volgende en hopelijk gaat het laden dan makkelijker. ) eruit te krijgen.
 ) eruit te krijgen.                                                         
Loes1996 schreef:@xxxmh nette punten! Als je dan knhs mee doet geld dat dan ook voor je zilveropleiding? Of is dat dan voor de startpas? Knhs en fnrs verschil qua beoordeling op de b is er nu toch niet meer? Je wordt in zilver toch ook beoordeeld op de combinatie?

dus daar helaas geen puntje.
  dus daar helaas geen puntje.

ik heb er zin in, maar vind het ook heeeul spannend
 ik heb er zin in, maar vind het ook heeeul spannend  

en 2e proef 182. Ook nog netjes 3 en 4e geworden van de 6 (hoezo kleine rubrieken)
 en 2e proef 182. Ook nog netjes 3 en 4e geworden van de 6 (hoezo kleine rubrieken)                                                          

Ik blijf nog wel even B starten want ik haal nooit zulke denderende scores in de B dus ik denk dat ik keihard onderuit ga als ik nu L1 ga starten. Even trainen en nog wat wedstrijdjes in de B en dan kijken we wel hoe ver we komen. Ik ben in ieder geval super trots op Prince!
 Ik blijf nog wel even B starten want ik haal nooit zulke denderende scores in de B dus ik denk dat ik keihard onderuit ga als ik nu L1 ga starten. Even trainen en nog wat wedstrijdjes in de B en dan kijken we wel hoe ver we komen. Ik ben in ieder geval super trots op Prince!