Mijn laatste keer op wedstrijd is in mei geweest. Daarna kwam er een ziekenhuisopname , polsbreuk ect tussen. Ik ben zo blij dat we nu deze stappen weer kunnen nemen. Het is weer een begin, hopelijk kunnen we binnenkort weer echt op wedstrijd.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
brittms schreef:Wat gaan jullie hard in dit topic haha,
MyWishMax: van harte gefeliciteerd en succes met starten op het NK alvast!!
Hier na een klein pechgeval weer aan het trainenn, ze gaat zo super de laatste tijd, echt blij mee en zo genieten!
[ [url=m/icHKH0.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Foto van 3 weken terug!)
eldora1 schreef:[ [url=m/neYl9g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MuBOH5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eindelijk ons nieuwe dressuurzadel!
Een kentaur penelopa, en ik ben er super blij mee!
We trainen lekker door hier!
Ik wil dit jaar ook meer clinics gaan rijden!
Rien vd schaft en dinja van liere staan op mijn lijstje en natuurlijk proefgerichte clinics
Papilio schreef:Echt super leuk om al jullie ervaringen te lezen ! Ik heb samen met Mn instructeur weer even op wedstrijd terrein geoefend. En wat deed hij het goed !
[ [url=m/UU73P1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gIJZwm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn laatste keer op wedstrijd is in mei geweest. Daarna kwam er een ziekenhuisopname , polsbreuk ect tussen. Ik ben zo blij dat we nu deze stappen weer kunnen nemen. Het is weer een begin, hopelijk kunnen we binnenkort weer echt op wedstrijd.
Lena82 schreef:Dit weekend debuut in de L1 gemaakt. Zaterdag 177,5 en 180 met een eerste prijs en vandaag 189,5 en tweede prijs en 192,5 en een eerste prijs. Nu dus L1+3.. beestje is beter bij de les in de L proeven dan in de B, dus juiste stap voor nu
yfkelover schreef:Fleury waarom dan L1 en niet eerst B of mag je dat niet met dit paard?
pinkie87 schreef:[ [url=m/jeQQWA.jpg]Afbeelding[/url] ]
171 en 174 super netjes en super te vrede mee!!
Lena82 schreef:Dit weekend debuut in de L1 gemaakt. Zaterdag 177,5 en 180 met een eerste prijs en vandaag 189,5 en tweede prijs en 192,5 en een eerste prijs. Nu dus L1+3.. beestje is beter bij de les in de L proeven dan in de B, dus juiste stap voor nu
Sharonaa_ schreef:Lijkt me dat je met onderling toch gewoon B mag starten gezien het niet officieel is en niet geregistreerd wordt. Als je toch bij t begin moet beginnen zou ik nu ook b starten. Weet je iig wat je daar kan verwachten.
Hier kriebelt het steeds meer..het gaat steeds beter en beter en stapje voor stapje begrijpt hij alles en doet ie vooral zo zijn best. Vooral hoe hij vandaag was voel ik me net een klein kind op een roze wolk![]()
Heb me iig al weer terug opgegeven bij de rijvereniging. Eind april wil ik misschien wel een poging wagen als het zo door gaat.
Verder mensen gefeliciteerd met de punten en mooie resultaten.
eldora1 schreef:hier alle fotos! zijn stills van een filmpje, dus kwaliteit is slecht.
Maar het is een beetje voor het idee
Ze is nog wat stijf en sterk op rechts en loopt soms te ver voor de loodlijn, neusje mag er wat meer in nog.
Zouden ze daar heel moeilijk over doen in een B proef?
[ [url=m/Z6c6XR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/g8m12P.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZMYBBb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SXC3pw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cIOfez.jpg]Afbeelding[/url] ]
eldora1 schreef:hier alle fotos! zijn stills van een filmpje, dus kwaliteit is slecht.
Maar het is een beetje voor het idee
Ze is nog wat stijf en sterk op rechts en loopt soms te ver voor de loodlijn, neusje mag er wat meer in nog.
Zouden ze daar heel moeilijk over doen in een B proef?
[ [url=m/Z6c6XR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/g8m12P.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZMYBBb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SXC3pw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cIOfez.jpg]Afbeelding[/url] ]