Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
lovemario schreef:wauw, ik vind wel dat er heftig gereageerd word op sommige dingen. als iets voor iemand niet duidelijk is, leg het dan op een normale manier uit, en niet op een manier dat van jeetje snap je het echt niet? ook de reactie van frieswytske vind ik niet fijn. de manier waarop je het zegt komt er bot over. je had ook kunnen zeggen van: dat klopt, maar dat staat er niet in de l2 bij (of iets dergelijks)
ipv een 'nou nee' kan je het ook gewoon uitleggen
Tenminste dit kan ik mij zo voorstellen. Celiien schreef:Jullie reacties kunnen al vrij belerend over komen, terwijl jullie er zelf naast zitten. Wellicht dat het daar iets mee te maken heeft. Verder lijkt het me het niet echt waard om dat hier te gaan zitten bespreken, als je het echt zo vervelend vindt kun je de desbetreffende persoon beter een pb sturen.lovemario schreef:wauw, ik vind wel dat er heftig gereageerd word op sommige dingen. als iets voor iemand niet duidelijk is, leg het dan op een normale manier uit, en niet op een manier dat van jeetje snap je het echt niet? ook de reactie van frieswytske vind ik niet fijn. de manier waarop je het zegt komt er bot over. je had ook kunnen zeggen van: dat klopt, maar dat staat er niet in de l2 bij (of iets dergelijks)
Dat vond ik ookipv een 'nou nee' kan je het ook gewoon uitleggen
Mando schreef:Overzicht zag ik ook nog niet maar ik neem aan dat je net als met de andere proeven in jan-feb de 1 & 2 e rij en dan maart-april no 3&4 en aangezien het dan niet meer uitmaakt welke je verplicht start zal het altijd denk ik deze volgorde blijven en denk ik dan verkeerd.
Charmaine schreef:Heb ook even in het M1 gespiekt. Leuke proeven! Sommige lijnen en overgangen veranderd. Voor mijn gevoel lastiger als de huidige proeven.
Twee vraagjes, hoop dat iemand die bij de info-avond is geweest ze kan beantwoorden.
Bij de overgang van contra naar andere galop door 4-6 drafpassen mag je neem ik aan voor A al beginnen?
Het halthouden en achterwaarts op C wordt bij onze dichte bakwand wel erg moeilijk te zien. Hoe zou een jury dat vlak voor z'n neus moeten beoordelen?
Charmaine schreef:Klinkt logisch Heidilover. Wordt wel een pittige oefening dan om tussen A en F terug te nemen naar draf,opnieuw aan te galopperen en dan vanaf F meteen middengalop.....
Hoppje schreef:Charmaine schreef:Klinkt logisch Heidilover. Wordt wel een pittige oefening dan om tussen A en F terug te nemen naar draf,opnieuw aan te galopperen en dan vanaf F meteen middengalop.....
Ik vind dit voor het M een hele leuke en nuttige oefening. En als je paard fijn aan de hulpen staat moet deze oefening goed te doen zijn
Teveel nieuwsgierigen naar de nieuwe proeven I guess