AlwaysH schreef:
Vlechten met naald en draad! Op YouTube staan genoeg filmpjes hoe je dat kan leren.
Netjes Utixo!
Ik heb me vorige week aangemeld bij de vereniging. Dan alleen nog m'n startpas.
Gisteren alvast m'n wedstrijd onderlegger gemaakt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

NikkiLoves schreef:Als ik in mei mijn trailerbewijs heb gehaald, ga ik starten met wedstrijden in de B![]()
![]()
Kijk er enorm naar uit. Wel al een stuk of 5 impulswedstrijden gereden wat erg goed ging. Ik kan nu dus eigenlijk nog niks posten hier maar jullie zien me rond mei/juni weer terug
ik ben voor alles wat niet op het erf is afhankelijk van de trailer. Dus dat is wel balen. Gelukkig heeft de eigenaresse van Paris/mijn instructrice een eigen trailer dus die gaat me heen en weer rijden
en dan is mn instructie dus ook automatisch mee, wat wel fijn is denk ik, met losrijden nog wat tips 
het is ook maar zes kilometer dus zou het eigenlijk vaker moeten doen. Scheelt weer benzine

Maar 6 km fietsen is nog wel te doen. Voor mij is het bijna 10 km fietsen. Door De Treek. 's Avonds kan je daar gewoon 20 minuten fietsen zonder iemand tegen te komen. En dan ook nog zoo donker! Ik begin nu al weer zin te krijgen in de lente

Ik was zo ontzettend ingespannen en geconcentreerd aan het rijden dat ik m'n tegenligger pas zag toen ze een schreeuw gaf (1 sec van te voren). We waren beide zo gefocust dat we elkaar niet hadden gezien en niet meer konden ontwijken. De paarden waren slim genoeg om even een stapje opzij te zetten, maar mijn been zat er nog tussen. Daar kreeg ik de stijgbeugel van m'n tegenligger tegen aan. M'n scheenbeen is behoorlijk blauw en dik geworden. Zaterdag heb ik toen weer gereden en nu gisteren weer. Maar sinds vanochtend doet het weer behoorlijk meer pijn. Zou het meer dan een blauwe plek zijn? Vind het namelijk zo stom om voor een blauwe plek naar de HA te gaan, maar heb er nog best wat last van....
zit nu al een halfuur op de eigenaresse te wachten.... Ben eigenlijk al klaar met wat ik wilde doen vandaag maar zij zou na lange tijd niet te hebben gezien ook weer komen als ik er was. Maar ze Is er dus nog steeds niet en vind het zo banketstaaf om dan maar gewoon weer te gaan... Wacht tot half negen en dan vind ik het weer mooi geweest

Maaike162 schreef:NikkiLoves schreef:Als ik in mei mijn trailerbewijs heb gehaald, ga ik starten met wedstrijden in de B![]()
![]()
Kijk er enorm naar uit. Wel al een stuk of 5 impulswedstrijden gereden wat erg goed ging. Ik kan nu dus eigenlijk nog niks posten hier maar jullie zien me rond mei/juni weer terug
Geen stallen op stapafstand?
Ik heb zelf geen rijbewijs, laat staan een trailerrijbewijs. Gelukkig heb ik 3 stallen in de buurt op stapafstand. En m'n instructeur (die tegen die tijd een trailerrijbewijs heeft) gaf aan ook wel mee te gaan op wedstrijd

mijn ideeën raken op. Ik heb dit namelijk altijd al gehad. Ik wordt resistent voor mn wekker ofzo en dan moet ik weer een hardere wekker o.i.d. Bedenken om er wel weer wakker van te worden 
Ze is een kleine (nu 1.40m denk ik) New Forest van nu 3.5 jaar. De bedoeling is dat we vanaf januari rustig onderling gaan starten en dan rond het voorjaar misschien officieel.
Ik heb namelijk donkerblauwe laarzen, jasje en een grijze cap. Al wil ik mijn jasje wel vervangen, want wat ik nu heb is eigenlijk een colbertje. Ik heb nu de witte rijbroek hier boven op de foto, maar die wil ik uiteindelijk vervangen door de Pikeur Candela (wit met grijs zitvlak).
Helaas niet mijn eigen pony, maar bijrijdpony. Maar ik mag haar gewoon zien als eigen pony in principe, want ik doe er eigenlijk alles mee. Haar moeder heb ik hiervoor gereden, maar die is toen verkocht nadat ze Deena kreeg. Deena is toen naar de opfok gegaan en de eigenaren hadden gezegd dat ik haar wel mocht rijden over 3 jaar. Ik had niet verwacht dat dat echt zou gebeuren maar echt ontzettend leuk!
maar dat is nu voorbij. Verder hebben we elke week les! 

we moeten nog veel leren maar ach, we hebben de tijd. Startpagina komt vanzelf, hoop ergens zo rond april/mei. Maar ik lees nu graag al

iemand nog een goede tip om daar vanaf te komen? 
Zeker de laatste twee weken gaat het rijden niet zoals ik wil, en nu mij op viel dat het zadel eigenlijk zo slecht lag wil ik ook even niet meer rijden tot er een oplossing Is. Dus heb paris en Wesley maandag gelongeerd en wil dit vrijdag weer doen met paris, maar verder doe ik nieteens wat met de paarden
. Gisteren drie hooinetten gevuld en twee boxen leeggehaald en weer gestrooid. Wes tussendoor in de molen gehad en brok gevoerd. Naja dan blijft er al geen tijd meer over om te rijden, hoogstens longeren weer