Vraag het anders een aan annemarie van der toorn in een mail? heb je meteen vakkundig antwoord
zou ze daar op antwoorden?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vraag het anders een aan annemarie van der toorn in een mail? heb je meteen vakkundig antwoord
x_Kaat_x schreef:iddVraag het anders een aan annemarie van der toorn in een mail? heb je meteen vakkundig antwoord

ouders willen niet dat ik op les ga woensdag met de Rhino die rondgaat. Nu ben ik al van december niet meer op wedstrijd geweest en is is bij mijn instructrice ook geen paardenvervoer meer. Dus veel risico is er niet. Ze hebben wel gelijk natuurlijk
maar toch , ik heb zo'n zin in les
maar het zekere voor het onzekere...
Zoefferd schreef:Ah bah vervelend dat rhino virus ik hoop dat het snel op houdt voordat het Gelderland bereikt. En dat jullie dan weer op pad kunnen met de trailer.![]()
Lisanne, heb je gewoon een mail gestuurd naar het adres van de site? jammer dat er geen passende oplossing is. Misschien kan je een topic openen?
ging wel goed! Had wel de zweep op het einde even nodig, ze bleef maar haar achterhand uitzwaaien en reageerde te weinig op mijn been. Zweep erbij was al genoeg
was ontzettend slecht weer met zelfs een blikseminslag super dichtbij dus wel even paniek in de stallen maar mijn stoere vent was héél braaf en rustig & loopt zo goed nu!
Echt heel trots op hem

Normaal laat dat me zeker niet tegenhouden, maar nu heb ik voor de eerste keer eens met de auto kunnen rijden
x_Kaat_x schreef:oef gezellig zo'n paard soms
hier heb ik vandaag Amigo maar eens laten staan. Piste ligt er brak bij en het regent hier constant..Normaal laat dat me zeker niet tegenhouden, maar nu heb ik voor de eerste keer eens met de auto kunnen rijden