Ja, ik zit inderdaad in die kring. Al ga ik nooit richting Vrouwenparochie of noem maar op boven in Friesland. Vind ik veel te ver. Blankenham is altijd een mooi concours. En gaat eigenlijk altijd door, omdat het op zandgrond wordt gehouden. Hebben ook altijd leuke prijzen.
Dat is ook leuk Thirza! succes dit weekend Maysancho!
Ik ga volgende week zondag weer starten , Mijn L2 debuut met Gerrit Ik heb ook de training van mijn eigenpaard weer opgepakt, er moet nog veel gebeuren maar hij doet zo zijn best
Dankjullie wel, ben benieuwd heo het gaat. Mijn doel voor dit concours is in ieder geval door de baan komen en fijn aan de hulpen. Met binnen wedstrijden heeft ze het namelijk niet zo.
Iedereen vandaag veel succes! Hier zijn we fanatiek bezig met lessen. We lessen nu iedere week op locatie en Baileys word steeds beter. Moeten nog 3 puntjes voor het M1 maar zoals ik eerder zei mag dit pas in april ivm zn jonge leeftijd. Zullen dus af en toe een wedstrijdje meepakken maar vooral heel veel trainen.
leuk thirza dat je bijrijder ook start! en gefeliciteerd aan haar @maysancho, ging het goed?
ik mag volgende week weer voor de 2e selectie
glenstorm
Geplaatst: 08-12-14 00:09
Winner lekker aan het trainen! Thirza super van je bijrijdster! Lina volgende week voor het eerst L2, spannend!
Vandaag voor de 2e keer L2 gestart. Losrijden op een klein rotstukje met B pony's er door heen (was de laatste L2 combi) dus pony was af en toe flink beledigd omdat ik weeer op de rem moest voor iemand die niet uit kan kijken. In de baan langs de losrijbaan reageerde ze ook best op de andere pony's. Heeft me best wat punten gekost en 178. Tweede proef ook wat fouten, maar toen was ze moe en daar 181 dus eerste winstpunt is een feit En dat met mijn dikke bonte waar niemand het van verwacht had
Nog een leuke foto aan over gehouden, ging even lachen naar de fotografe, normaal gesproken kijk ik heel boos met dressuur
Lekker sinterklaas gevierd Wij gaan komende vrijdag ons laatste puntje pakken voor de L2 (ga ik vanuit )
Hoe ging het vandaag Mayasancho? Lekker gereden?
Wat leuk dat het bij je bijrijdster ook direct goed gaat Thirza
Fijn dat Baileys op vreemd terrein steeds beter wordt Winner. Daar heb je later echter super veel aan!
Super leuk foto Glenstorm Rijd je altijd zonder plastron? Inderdaad wel heel herkenbaar van de pony's. De jeugd heeft soms nog wat moeite om rekening te houden met anderen. Maar ach, vroeger lette ik soms ook alleen op mijn eigen poownie omdat ik er als een trotse pauw op zat haha.
Lisaape ach ik rij zelf ook nog bij de pony's. Maar de meeste D en E pony's kijken wel uit. Al kun je van sommigen wel erg duidelijk zien dat ze gewend zijn alleen te rijden. Blijven dan vrolijk rechtsom op de hoefslag. Ook als je er linksom in galop op zit. En dan kijken ze je vervolgens met zo'n arrogante blik aan. Ja ik rij altijd zondag plastron. Vind het niet mooi en het zit niet zo fijn. Past ook niet zo bij ons als combinatie, zijn meer springers (al mag ik dat nu we L2 met winst zijn niet echt meer zeggen )
Twee weken terug op de clubkampioenschappen trouwens 198 punt gereden. Moet je wel met een korrel zout nemen maar ik was er wel trots op
Netjes, glenstorm. Dat is 1 van de redenen dat ik dat soort locaties mijd. Heb graag de ruimte met losrijden.
Het is ook niet meer verplicht om met plastron te rijden. Heb nu ook een showshirt aan en rijd ook zonder plastron. Vind dat mooier staan. Met blouse zou ik wel weer een plastron nemen.
Thirza
Geplaatst: 08-12-14 14:33
glenstorm, netjes een puntje erbij! wel balen van het losrijden!
laura volgende week weer, spannend! en Lina ook!
ja vind het ook erg leuk dat mijn bijrijdster zo enthousiast is met hem, ze is nu twee keer naar springles geweest de laatste tijd en wil dit ook blijven doen om de week. Dat vind deus ook echt geweldig, zo leuk om hun dan te zien en dat ze er zoveel plezier in hebben samen. ik had wat gefilmd de laatste x
voor de mensen hier uit de omgeving, ze gaan dus om de week naar groenraven en krijgen dan les van Arthur Wolf
ze is nu 3x gestart in de B (dressuur) en heeft 5wp
Mijn wedstrijd ging voor mijn gevoel goed, ik had haar eindelijk eens lekker aan mijn been en op mij gericht. Natuurlijk wilde ze bijna nergens door de hoek maar dat komt van zelf wel. Punten waren 177 en 174 maar veel meer had ik ook niet verwacht. Was al heel blij dat ze eindelijk eens zo lekker liep in een binnenbaan!
simpie94
Geplaatst: 08-12-14 20:09
@maysancho, jammer dat je net geen winst had, maar je zat er dicht tegenaan dus komt goed.
Super Glenstorm, gefeliciteerd met je winstpunt! Jammer Maysancho, volgende keer vast beter!
Wij gaan zaterdag weer eens een wedstrijdje meepakken in het L2. De 2e selectie! Ben erg benieuwd hoe het gaat aangezien we de vorige keer aardig goed hebben gereden, ken de locatie wel. Is een bak die erg is aangekleed dus ook waar veel paarden spanning hebben. Maar ik denk niet dat mijn koele kikker daar erge last van zal hebben
ik rijd met springen ook zonder plastron, vind het zulke ondingen
super leuke foto!!
@thirza: jaa groenraven kom ik ook zo af en toe met wedstrijden! leuk dat ze daar ook springt! ik heb er ook over zitten denken om daar springlessen te gaan nemen wat toevallig! maar heb nu een heel fijn adresje wat dichterbij in Vleuten gevonden. wie weet komen we elkaar nog eens tegen!
@galopje: heel veel succes!
ik heb zaterdag ook m'n 2e selectie, hoop dat deze een stuk beter gaat vandaag was hij in ieder geval in vorm! Hij was de afgelopen week een beetje erg hitsig en fris door het scheren maar hij is nu de kou wat meer gewend dus doet hij weer braaf zijn best