wedstrijd blunders

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Apple

Re: wedstrijd blunders

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:45

Wij hebben de afgelopen keren als we met (fer)Alie op pad gingen continue te maken gehad met losse paarden :)) (die dan ook nog onze kant op kwamen en gevangen werden).

SGW: (fer)Alie uit de trailer, transportbescherming af, vang het loslopende paard :+ , ga naar het toilet, opzadelen.
Springwedstrijd: (fer)Alie uit de trailer, transportbescherming af, vang het loslopende paard :+
Volgende SGW: (fer)Alie uit de trailer, transportbescherming af, vang het loslopende paard :+
Dressuurwedstrijd: (fer)Alie uit de trailer, opzadelen, losrijden, kijk tijdens het losrijden hoe het loslopende paard op volle snelheid terug naar huis rent :roll:

Paard in kwestie raakt er al aan gewend, die weet niet beter meer dan dat ze op wedstrijd gaat en op gegeven moment is er een loslopend paard :)) Hoort bijna bij het uitstapje.

Murphylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-15 16:48

1 keer bak uitspringen tijdens onze allereerste knhs wedstrijd . ik die stuk ging van het lachen en mijn paardje sprong weer netje op comando terug de ring in , proef heel netjes uit gereden , maar wel uitgebeld met het commetaar dat het zo zonde was van zo'n nette proef .

Tweede wedstrijd Mijn paardje dat iets te enthousiast was en tijdens het losrijden de bak in sprong zo bij een ander in de proef _O- (wel netjes mijn excuses aangebonden aan de des betrefende combinatie die er ook heel hartelijk om kon lachen) vervolgens mog ik mijn proef starten en springt hij er weer uit :+ . viel bijna van mijn paard van het lachen .

Het rare is dat hij de tweede proef wel altijd in de ring blijft, of laat ik dit maar niet te hard zeggen straks hoort hij het nog

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 10:49

FriesWytske schreef:
98xsophiex98 schreef:
Zoiets heb ik ook een keer gehad.
Had het paard thuis en bij de manege heel goed voor elkaar.
Maar op het concoursterein vond mijn paard het wat minder. (Rodeo, steigeren en omdraaien)
Paard was 14 en had nog nooit een concours gezien.
Dus zeggen dat het altijd aan het rijden ligt klopt niet!

en hoe vaak naderhand heeft die van jou dat Nog gedaan?

1 of 2 keer

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 22:59

Een vriendin reed een wedstrijd en toen bokte die pony een deuk in de bakrand :')

Ravelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 17:14

Hahaha lig hier in een deuk om al die blunders.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 20:11

Zag nog een leuke dit weekend. Halthouden op de bxe lijn en groeten naar de voorlezer

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 20:26

Anne_GTI schreef:
Zag nog een leuke dit weekend. Halthouden op de bxe lijn en groeten naar de voorlezer

Oh haha wow _O- Een kind?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 17:41

niet zo'n super grote blunder maar toch
ik ben gewend na de dressuurproef dus groeten en dan even belonen
ik begon al te belonen voor ik gegroet had _/-\o_

en in de andere proef zag paard in de b-e-b volte alleen maar spoken :

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 17:54

Beginnen met je proef in ring 1 en uiteindelijk eindigen in ring 20(paard was een beetje heel erg de weg kwijt, later luisterde hij wel naar de tomtom)

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 17:57

Mijn wedstrijdblunder (beetje onduidelijk, maar t is te zien) inclusief commentaar van mijn moeder :')
https://www.youtube.com/watch?v=i95oKvFjbxo

Was mijn leasepony op dat moment. Ze was net kreupel geweest en dit was haar eerste keer weer rijden. Ik ging er ook eigenlijk niet vanuit dat ik evengoed op haar moest, maar toch geprobeerd. Dit was de eerste keer geloof ik, daarna deed ze het nog een keer en toen mocht ik m'n proefje opnieuw doen op een andere pony. Spannend was het in ieder geval wel :=

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 17:59

Amira_ schreef:
Mijn wedstrijdblunder (beetje onduidelijk, maar t is te zien) inclusief commentaar van mijn moeder :')

Was mijn leasepony op dat moment. Ze was net kreupel geweest en dit was haar eerste keer weer rijden. Ik ging er ook eigenlijk niet vanuit dat ik evengoed op haar moest, maar toch geprobeerd. Dit was de eerste keer geloof ik, daarna deed ze het nog een keer en toen mocht ik m'n proefje opnieuw doen op een andere pony. Spannend was het in ieder geval wel :=

Ik heb hier hardop om gelachen sorry :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 18:33

Ik vind je moeder leuk :') Hier ook hardop gelachen sorry := _O-

Toothless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 18:47

misschien wil ze gewoon springpaard zijn :=

stijntilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 19:22

Laats een leuke blooper mee gemaakt:p

Was met een jong paard voor het eerst op wedstrijd (clubkampioenschappen leken mij een leuke oefening) We kregen de tijd van de jury en paard deed het heel braaf. Maar bij het halt houden en groeten dacht het paard direct: en nu ben ik klaar! Ze verzette geen stap meer. Uiteindelijk moest de eigenaresse haar aan de hand mee nemen. Commentaar van de jury: volgende keer een nieuwe muntje erin gooien;). Haha het was in ieder geval leerzaam!

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 17:02

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 17:32

Afgelopen weekend was er iemand helemaal de weg kwijt met groeten. De hand ging eerst richting cap, toen zwaaide ze en uiteindelijk ging de hand richting dekje en werd het toch een normale groet. En vervolgens viel ze bijna van de pony van het lachen. Toch dit groeten wel een 7 gegeven. Pony kwam kaarsrecht aanstappen en stond netjes stil en de overgang naar stap was redelijk. Ach, en ik had weer een leuke toevoeging voor dit topic

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 19:50

Amira_ schreef:

Ooooh die is wel erg zeg! :o

NoLimit_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 13:18

Ik had gister een dressuurwedstrijd en omdat ik zo bezig was met mijn pony (hij vond de bak heel eng, wilde niet op de hoefslag en had erg veel spanning) vergat ik te luisteren naar mijn voorlezer en reed ik ebe grote volte in galop ipv dat ik hals strekken deed haha :')

Yubine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 19:53

Ik had bij een manegewedstrijd ooit een snelle pony, en toen ik de ring inging was dat echt met galop ipv stap :')
En een keer ook met een manegewedstrijd was mijn eigen paard bang van de jury :Y)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 07:35

Dat filmpje is wel erg grappig :)) Blij de oortjes er op en daar gaan we :))

elsemiekevm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 12:18

Amira_ schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Anne_GTI schreef:
Afgelopen weekend was er iemand helemaal de weg kwijt met groeten. De hand ging eerst richting cap, toen zwaaide ze en uiteindelijk ging de hand richting dekje en werd het toch een normale groet. En vervolgens viel ze bijna van de pony van het lachen. Toch dit groeten wel een 7 gegeven. Pony kwam kaarsrecht aanstappen en stond netjes stil en de overgang naar stap was redelijk. Ach, en ik had weer een leuke toevoeging voor dit topic

Misschien zit ze hier ook wel op Bokt, en komt ze het zo meteen ook zelf hier posten

leannelogi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 16:15

Tijdens mijn eerste springwedstrijdje ging mijn pony in alle rust voor de hindernis stilstaan en eens ontspannen staan poepen. Ik ben uitgebeld, maar zowel de jury, het publiek en ik lagen blauw van het lachen :+ _O-

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-15 16:22

leannelogi schreef:
Tijdens mijn eerste springwedstrijdje ging mijn pony in alle rust voor de hindernis stilstaan en eens ontspannen staan poepen. Ik ben uitgebeld, maar zowel de jury, het publiek en ik lagen blauw van het lachen :+ _O-

Hahahahaha

Galathil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 21:21

Geniaal topic dit :')

Ik deed een keer een onderlinge, vaardigheid wedstrijd. Dan moest je ook een hekje open maken, en er doorheen rijden, maar mijn pony (was best klein) liep er gewoon onder door :') , ik paste er natuurlijk niet onder, maar gelukkig was er iemand in de buurt die kon ingrijpen en het hekje opende.

Bij een f proefje (ook onderling) had ik ook mijn wedstrijdjasje vergeten, alleen iemand was hem zo lief uit te lenen. Was wat groot maar kon prima :D . Had toen de hoogste score van de dag, zonder een nette outfit was dat niet gelukt.

Verder nooit grappige wedstrijd blunders gehad of gezien.

Galathil

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 16:27

leannelogi schreef:

:') :')