Hier is de regiovergadering vanavond.
Kunnen we in Zijtaart een mini-meeting houden.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Noukie schreef:Hier in Utrecht wordt met de selecties al niet meer gewerkt met kringkampioenschappen en vanuit daar selecteren voor de regio. Wij hebben gewoon een aantal selectie wedstrijden voor de hele regio en ben je daarbij geselecteerd mag je regio rijden. Wel een mooi systeem. Bij mijn oude kring in ZH gingen in het M vaak mensen met 58% door naar de regio, terwijl in een andere kring mensen met 62% niet door gingen.. Beetje krom was dat

Tinkels schreef:Als ik op rijden in the picture kijk, zie ik ook heel veel buitenwedstrijden op het zand met een klein aantal deelnemers per klasse... nou dat zie je hier niet...
listiglistje schreef:Die heb je hier wel, naast de grote![]()
maar de grotere wedstrijden op gras komen meestal de betere ruiters = ook vaak prijzengeld. (tevens selecties)
Amiigo schreef:Hier 5/6 selecties en dan mag je er 1 wegstrepen. In t B, L & M moet je wel goed rijden als je naar de regio wilt. In t Z mag je vaak al mee als je alle selecties hebt gereden
ware cometitie met heel veel concurrentie! tamaramt schreef:Ik ben wel benieuwd wat de achterliggende gedachten hier achter is en welke voordelen het oplevert?
Gisteren tijdens de les gingen we het halthouden oefenen. Mijn paard is best een lamme tak, dus ze wil altijd op rust gaan staan. Tijdens het oefenen tik ik haar altijd het laatste pasje bij, zodat ze mooi gesloten stilstaat en haar gewicht over vier benen verdeelt. Gisteren was ze het er niet mee eens en terwijl ik mijn houding had aangepast aan het terugrijden, geeft ze me een enorme bok naar achteren. Normaal geen probleem, maar gezien het feit dat ik rugpatient ben (twee jaar geleden geopereerd aan een hernia) schoot het meteen vol in mijn rug. Wel dapper doorgereden en de proefjes geoefend wat superfijn ging, maar toen ik van mijn paard afkwam, zette de pijn pas echt door.
Nu onder de paracetamol hopend op een wonder op mijn werk. Vanmiddag meteen weer plat...