Hier is de regiovergadering vanavond.
Kunnen we in Zijtaart een mini-meeting houden.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Noukie schreef:Hier in Utrecht wordt met de selecties al niet meer gewerkt met kringkampioenschappen en vanuit daar selecteren voor de regio. Wij hebben gewoon een aantal selectie wedstrijden voor de hele regio en ben je daarbij geselecteerd mag je regio rijden. Wel een mooi systeem. Bij mijn oude kring in ZH gingen in het M vaak mensen met 58% door naar de regio, terwijl in een andere kring mensen met 62% niet door gingen.. Beetje krom was dat
Tinkels schreef:Als ik op rijden in the picture kijk, zie ik ook heel veel buitenwedstrijden op het zand met een klein aantal deelnemers per klasse... nou dat zie je hier niet...
listiglistje schreef:Die heb je hier wel, naast de grote![]()
maar de grotere wedstrijden op gras komen meestal de betere ruiters = ook vaak prijzengeld. (tevens selecties)
Amiigo schreef:Hier 5/6 selecties en dan mag je er 1 wegstrepen. In t B, L & M moet je wel goed rijden als je naar de regio wilt. In t Z mag je vaak al mee als je alle selecties hebt gereden
tamaramt schreef:Ik ben wel benieuwd wat de achterliggende gedachten hier achter is en welke voordelen het oplevert?