Urielle schreef:__Astrid schreef:Als het hier een beetje droog zou worden morgen even uittesten of ponylief springkwaliteiten heeft, maar ik vermoed van wel.
Het regent hier nog volop

Guttegut wat een voorbereiding!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Urielle schreef:__Astrid schreef:Als het hier een beetje droog zou worden morgen even uittesten of ponylief springkwaliteiten heeft, maar ik vermoed van wel.
Het regent hier nog volop
Urielle schreef:Hier hetzelfde hoor Ayasha.
Ma-wo niet gereden. Vandaag gaan lessen met buikgriep en al (heb daar de spuitplaats ondergekotst, ik schaam me dood), morgen maar zien hoe we door de bagger en water waden want kan niet naar de binnenbak ivm kinderen en dan zaterdag wedstrijd. Maar ik denk dat meer dat nu hebben.
Urielle schreef:Gelukkig maar![]()
Bij ons is het selectie en er rijden zulke goede ruiters mee... als zij een slechte dag hebben en ik de meest briljante dag ooit dan nog sta ik onder ze
Urielle schreef:Oeiii, ik heb ook nog zo'n cyclus op de agenda staan![]()
Maar ik weet idd van vroeger nog wel een keer winterseizoen waar ik zelf A/L startte en er iemand in de E aan het losrijden was en changementen om de drie deed
Ayasha schreef:Mwa ik heb er nooit veel last van. Ik moet zeggen dat ik ook zijgangen meeneem met Sam in stap om hem los te maken en dan wordt ie wat alerter op mijn hulpen..Maar pak dan meestal een SB op de volte.. Of ik nu een volte in SB rrijd of in gewone stelling zal ook niet veel uitmaken.
Kheb meer zo iets van... Als ie de serie's kent, hoe "sneu" ben je dan om 'm in de E te starten?
lisannee93 schreef:Gast8253, leuke pony! Hoe groot is hij/zij? Leuk om een keer andere trakehners te zien. Ken alleen maar grote zwarte druktemakers zoals o.a die van mijn zus haha!
Hoi Christy, leuk dat je met je welshje tussen de pony's start!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de redenen van iedereen om met een pony te starten en niet gewoon met een paard?