Als het maar niet too much is. Ik ben meer van de kleurtjes.
Zo wil ik mijn cap donkerblauw met wit spuiten. Wat vinden jullie daar van?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik weet het niet. Haha

jij heel veel succes!!!!
vind overigens met touwtjes longeren wel gewoon fijne manier. Succes alvast met je oefenwedstrijd! Vind zelf springen doodeng, alleen maar veel respect dus van mijn kant haha.
dubbele longe vind ik ook een fijne manier maar ben er zelf niet handig in, dus doe het dan liever niet. Cap bespuiten oeh zou het zelf niet zo snel durven, maar meer omdat ik dan bang zou zijn dat het niet mooi wordt of mislukt, dan zit je ermee.
maandag staat er weer een lesje op het programma.
hoop ooit 3 x M te zijn maar ik heb alle tijd dus lekker door op deze manier. Die hand ja ik kan er echt boos van worden. Ik word steeds bewuster van wat er fout gaat en het irriteert mij mateloos dat ik er niet meteen wat aan kan doen haha
Compleet in de stress, bleef maar rennen en rennen. Sommige zeggen dan van: laat d'r maar rennen, ze stopt wel een keer. Maar Roos rent echt door totdat ze erbij neervalt
Dus ik probeerde te remmen want het werd echt gevaarlijk, maar daarmee trok ik heel de singel+dekje naar de binnenkant dus die hingen onder d'r buik. Heb ik paniek geschreeuwd dat iemand me moest komen helpen en toen kwamen een maar stalgenootjes aangerend die voor haar zijn gesprongen en haar zo gevangen hebben.

Naja niemand heeft ooit gezegd dat paardrijden makkelijk zou zijn haha.

)
Echt blij, ging vreselijk goed voor de 1e keer ondanks dat ze keihard ging
Ben nu L2 startgerechtigd.
dus ook nog een rondje op de menkar mee geweest. Was erg leuk! Maar wel te merken dat het al kouder wordt hoor brrr..
ik men ook nog met mijn andere pony
gewoon lekker recreatief.

Hoe vaak ga je nog B starten dan?
Je maakt maar leuke plannen met je paard!
Indoor is ze toch kijkeriger... 

ben niet iemand die steeds gelijk over wilt overigens hoor, zou het niet doen als m'n instructrice ons er niet klaar voor zou vinden.
succes alvast!
Ik ga eerst naar college, 7 uur thuis, en dan moet mijn paardje nog