Z2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 19:16

odenxia schreef:
überstreichen??? En dat houd in?

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 19:44

sharon_quiz schreef:
Ik ben ook blij met de binnebanen die we hebben :) Alleen was de planning een buitenrit vandaag en dat is 'm dus niet geworden. Lekker getut dan maar en z'n manen gekortwiekt :D

Heel veel succes morgen odenxia!!

Ik heb ook al zo lekker met mijn paard getut haha alleen ging het mis met het knippen van de manen :o Schoot een beetje uit dus nu een beetje te korte manen... hopelijk groeit het snel een beetje bij.

Odenxia heeel veel succes!

Lynnwossink

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 21:00

Vandaag mijn debuut gehad in de Z2 pony's. Ik ben heel tevreden, de proef kon zo af en toe iets rustiger maar ik had 60% & 61,25% en was 1e en 3e dus ik ben heel tevreden :D

Afwezig

Re: Z2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 21:21

Gefeliciteerd :)

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 21:23

Super lynn gefeliciteerd.

Bedankt allemaal.

Vandaag tot op mn onderbroek nat geregend met trainen. Hoop voor morgen wat beter weer. Ben stik zenuwachtig!

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 09:31

Haha Daisy ik herken het. Ik blijf altijd maar bij knippen en op een gegeven moment moet ik de schaar van mezelf wegleggen, anders blijven er geen manen meer over! Haha.

Gefeliciteerd Lynn! Nu ben je officieel Z2!

Odenxia hier regent het nu behoorlijk! Hopelijk valt het voor je mee. En niet zenuwachtig zijn hoor! Jullie kunnen het!!

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 09:32

KarinvdM schreef:
odenxia schreef:
überstreichen??? En dat houd in?

[ Video ]

Mooi voorbeeld! Dank je.

Lynnwossink

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 10:01

Annekeee schreef:
Gefeliciteerd :)

Dankjewel

Lynnwossink

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 10:03

Heel erg bedankt allemaal. ;)

DaisyB94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 12:33

Gefeliciteerd lynn! super debuut

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 14:44

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 15:27

Nou het ging echt ruk. Met losrijden liep hij super. Eerste stuk vd proef ook super tot ik vanuit verzamelde stap aan moest galopperen. Hij reageerde niet op mn been en draafde aan. Dus ik zette hem iets te scherp terug naar stap waardoor ik hem beledigde. Hij ging de halve baan door in zn achteruit. Uiteindelijk kreeg ik hem weer voorwaarts en kon aan galopperen. A afwenden appuyement en op de hoefslag een wissel, ook hier reageerde hij niet op mn been en stopte hij gewoon weer met lopen, waarop we weer de halve baan achterwaarts gingen. Baal als een stekker. Dan wil je zo goed voor de dag komen voor je vereniging en dan zit het niet mee.
Het eerste gedeelte liep hij voor 9ens maar daarna kregen we 2x een 1 voor het staken en geloof min 8 ofzo. Uiteindelijk 202 punten. Echt zuur dit.

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 17:27

Balen Odenxia, dat heb je idd ook echt hele goede dingen laten zien! Volgende keer beter, joh! Ik ben ook weer een beetje serieus aan het trainen na ons boscrossweekendje... Vandaag weer een fijn paard, hij zou alleen soms wat meer mogen wachten, hij wil te graag dus soms slipt de rem :o Vrijdag weer les, ook wel fijn na 3 weken niets!

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 09:13

Jammer odenxia! -O- 202 ondanks de fouten is helemaal niet verkeerd, maar natuurlijk wel balen! Want als het goed gegaan was had je waarschijnlijk een hele mooie score gehad.

Ik heb gister gelest. We hebben eigenlijk 10 minuten gedraafd en de rest van de les (20 minuten) gegaloppeerd. Heel veel schakelt, ook in de contragalop. Vervolgens slangenvoltes en dan de ene x wel en de andere x niet een eenvoudige wissel rijden op de A-C lijn. Ook van contra naar contra! Had dat nog niet eerder gedaan, maar dat deed hij super goed :D Zaterdag ga ik starten. Ik heb er steeds meer verrtouwen in nu de eenvoudige wissels zo goed gaan :)

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 09:32

Proficiat Lynn, fijn debuut!!

Spijtig Odenxia!!

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 09:35

Dan heb je verder wel goed gereden, Odenxia, als je met zulke grote fouten/storingen nog best wat punten over hebt!
Gefeliciteerd Lynn!

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 13:51

Heb besloten de dag van gisteren achter me te laten en me er maar niet meer druk om te maken. Neemt niet weg dat ik gister baalde als een stekker dat ik mn steentje niet kon bijdragen aan de vereniging.
Heb ook besloten geen selecties te gaan rijden in het Z2. We gaan nu gewoon lekker trainen voor het ZZL en als alles goed blijft gaan in November of December een keer proberen een proef te rijden.

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 14:09

odenxia schreef:
Heb besloten de dag van gisteren achter me te laten en me er maar niet meer druk om te maken. Neemt niet weg dat ik gister baalde als een stekker dat ik mn steentje niet kon bijdragen aan de vereniging.
Heb ook besloten geen selecties te gaan rijden in het Z2. We gaan nu gewoon lekker trainen voor het ZZL en als alles goed blijft gaan in November of December een keer proberen een proef te rijden.

Heel goed! Heeft nu ook geen zin meer om je er druk om te maken. Je hebt je beste beentje voor gezet!

Leuk om nu uit te kijken naar je debuut in het ZZL!

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 16:53

horseyfries schreef:
odenxia schreef:
Vanuit een schouderbinnenwaarts doe ik inderdaad vaak, dan stel ik hem recht en rijd weg. Het word ook wel beter hoor maar het is naar mn zin nog niet goed genoeg haha.

Bij tikken met een zweepje gaan we eens proberen.

Denk je er wel aan als je uit een schouderbinnenwaarts de korte diagonaal opgaat, eerst nog een paar passen door te verzamelen voor je wegrijdt?

Dit werkte trouwens erg goed horseyfries. Schouderbinnenwaarts recht maken even wat door verzamelen en dan wegrijden. Heb er zaterdag wat aandacht aan besteed en heeft wel geholpen in de proef. Had een 8 voor uitgestrekte draf gister.

Kijken of we dit in de training mee kunnen blijven nemen en hem zo sterker te maken.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 18:55

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 21:36

Leuk filmpje Michelle!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-12 22:03

Thanks :D koste veel moeite en tijd met die nieuwe programma's te leren werken, maar ik ben er blij mee :D

Saika

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 11:28

Goede tips komen hier voorbij, leuk om te lezen!
Gefeliciteerd Lynn ga je gelijk over?
Odenxia heel erg jammer maar wat al gezegd is nog nette punten hoor als je zulke missers er tussen hebt gehad! Gaaf dat je nu over gaat naar ZZL!

Wij hebben zaterdag ook weer een fijn rondje gereden goed voor een tweede prijs en winst :D .

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 11:32

Gefeliciteerd Sythaa.

Ja we gaan maar hard trainen haha. Het volgende topic moet maar een andere naam krijgen. Z2 + ZZL debuut???

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 12:48

Gefeliciteerd Sythaa.
We kunnen nog wel even vooruit met dit topic hoor Odenxia. En iedereen is en blijft welkom, als je maar Z2 debuut gaat maken of gemaakt hebt. Toch? Ik vind het een prettig topic, waar ook nog eens nuttige tips worden gegeven :j
Ik denk dat ik komend weekeinde mijn laatste Z1 wedstrijd ga starten.