odenxia schreef:überstreichen??? En dat houd in?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sharon_quiz schreef:Ik ben ook blij met de binnebanen die we hebbenAlleen was de planning een buitenrit vandaag en dat is 'm dus niet geworden. Lekker getut dan maar en z'n manen gekortwiekt
Heel veel succes morgen odenxia!!
odenxia schreef:Heb besloten de dag van gisteren achter me te laten en me er maar niet meer druk om te maken. Neemt niet weg dat ik gister baalde als een stekker dat ik mn steentje niet kon bijdragen aan de vereniging.
Heb ook besloten geen selecties te gaan rijden in het Z2. We gaan nu gewoon lekker trainen voor het ZZL en als alles goed blijft gaan in November of December een keer proberen een proef te rijden.
horseyfries schreef:odenxia schreef:Vanuit een schouderbinnenwaarts doe ik inderdaad vaak, dan stel ik hem recht en rijd weg. Het word ook wel beter hoor maar het is naar mn zin nog niet goed genoeg haha.
Bij tikken met een zweepje gaan we eens proberen.
Denk je er wel aan als je uit een schouderbinnenwaarts de korte diagonaal opgaat, eerst nog een paar passen door te verzamelen voor je wegrijdt?