Hebbesje schreef:s_en_z schreef:Nee Hebbesje. Als je graag in het M mee wil doen mag dat. (ik heb hetzelfde)
Oke, dankje, nu snapte ik hem ff niet meer helemaal
Maar ik dacht ook, in het M kan ik veel meer groei aan tonen dan in het L. Want dat kent ie in princiepe al allemaal. Maar dat is dus verkeerd gedacht van ons en maken we in het L meer kans?
Als je een goeie routine in het L laat zien en alles netjes en vloeiend gaat heb je meer kans dan als je met M oefeningen aan komt die je paard maar half snapt. Logisch he

Als je in het B altijd 1e werd met superpunten betekent dat niet dat je als je overstapt naar het L1 ook direct 1e met hoge punten wordt
hoemeer ervaring hoe meer je groei.Je kunt toch je "groei" in het M niet laten zien. Zij gaan echt niet denken "oh die oefent die oefening pas 2 weken of voor de eerste keer hij leert het wel snel"
De oefening in principe moet erop zitten en met kleine correcties moeten ze verbetering zien en dan zullen ze wel kijken of je die volgende x die oefening WEL direct goed rijd zoals
zij aangeven dat je hem moet rijden...
Maar ik vind de L saai en bij mij zitten de M2 oefeningen er al zo goed als op en ik neem ze in het rijden al vaak mee dus ik ga vooral voor de clinic. Kom ik verder is dat
hartstikke cool en zo niet kan ik verder trainen voor ik M ga starten
(ik weet wat er verwacht wordt en wat ze graag zien in het M omdat ik met vorig paard al hoger gestart heb dat scheelt dan wel weer vind ik)