Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
pros_zero schreef:ben benieuwd hoe ze dat gaan doen, vooral bij een grote wedstrijd, bij elke jury een laptop?
en waar word het commentaar dan opgeschreven?
en als het secretariaat alles ook nog moet uitprinten, loopt dat natuurlijk ook hoog op in de kosten en duurt alles veel langer..
yvonnedv schreef:Moska schreef:fijn trouwens dat je ze retour kunt sturen. Heb net even gekeken, heb jammer genoeg al wel de set van 32 aangebroken, maar heb er nog ruim 16 over, die gaan dus mooi retour! Kan dat nu trouwens al of moeten we het officële bericht afwachten dat ze afgeschaft gaan worden?
Ik heb de knhs net een mail gestuurd of je dan ook een set van 6 mag terugsturen
ponyparadijs schreef:Hahahaha nou dan mag de KNHS wel een potje geven aan alle secretariaten. Want wij gaan toch niet voor 8 banen een laptop kopen hoor!
Equimotion schreef:l0esjj schreef:niet te vergeten al die stroomkabels door het outdoorterrein bij dressuur.
Ooit gehoord van een laptop op batterijen en draadloos internet?
Equimotion schreef:l0esjj schreef:niet te vergeten al die stroomkabels door het outdoorterrein bij dressuur.
Ooit gehoord van een laptop op batterijen en draadloos internet?
zuske schreef:Ik kreeg dit op mijn vraag terug:
Heeft u die 2 nog in uw bezit? Dan kunt u deze compleet als 32 stuks terugsturen.
Wanneer u er 30 heeft, kunt u 1 set van 16 stuks terugsturen.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.