Kur Gal en Rath

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

OomaaikeoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 16:58

Embe schreef:
DromenLies schreef:
Is er toevallig ook een reactie van Edward Gal bekend? Daar ben ik wel benieuwd naar.

Niets kunnen vinden...

Wel reactie van Nicole Werner:
Nicole Werner Als je met zo'n paard onder je kont geen inspirtaie krijgt om iets mooi te bedenken, ben je toch wel echt een .. (dit woord mag ik van mijn moeder niet zeggen)
18 uur geleden · 10 personen

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 16:58

@Muc:als het over de relatie Ned-Dui gaat komt dit altijd ter sprake, ligt nog steeds gevoelig bij vele Nederlanders

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 16:59

Miepie77 schreef:
ga even lekker ergens anders de moraalridder uithangen

Wie ben jij om te zeggen wat ze waar mag? :+ Bokt opgekocht? :roll:
Kga geheel met Muc mee, nog 2 en we zijn de vier musketiers muc _O-

Monchou

Re: Kur Gal en Rath

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:00

Heeft iemand de link naar de facebook-pagina van HP? Ik kan hem niet vinden.. :=

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:00

1-0 voor nicole :j

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:01

Miepie77 schreef:
@Muc:als het over de relatie Ned-Dui gaat komt dit altijd ter sprake, ligt nog steeds gevoelig bij vele Nederlanders

Tja... ja, helemaal waar maar niet geheel (geheel niet) on topic. Denken jullie dat Edward juridische stappen onderneemt?

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:05

Yakkie

Misschien was de kur bij de prijs inbegrepen??? ;)

Fu_Qi

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 18-09-24 18:17, in het totaal 1 keer bewerkt

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:06

Embe schreef:
Miepie77 schreef:

Tja... ja, helemaal waar maar niet geheel (geheel niet) on topic. Denken jullie dat Edward juridische stappen onderneemt?

Het vervelende is dat hij deze choreografie zelf ook nog gebruikt. Ik zou er toch op zijn minst een telefoontje aan wagen

Embe

Yakkie schreef:

Nou, daar zal Nicole Werner dan wel op de hoogte van zijn, lijkt mij. :D

Miepie77

Yakkie schreef:

:') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:08

RM94 schreef:
fargo schreef:
Zo nu is ook de ruimte daar om letterlijk de kur van Anky te gaan rijden (maar dan wel in spiegelbeeld voor de zekerheid ;-))
Daar is ooit toch ook een zaak over geweest omdat iemand op lager niveau haar kurmuziek gebruikte. Nu alleen nog oefenen om de kur uit te voeren ;-) maar dan kun je ook lekker aan de slag ;-) :j
OF natuurlijk een andere leuke kur van een andere topruiter 8-)

Dat is al heel lang geleden. Toen kon je de kurmuziek van Anky kopen op een cd-tje (leuk voor haar portemonaie maar ook leuk voor de fans) Toen reed er iemand (naam kan ik me echt niet meer herinneren) haar kur (als ik me het goed herinner die met songsongblue) gewoon echt helemaal na. Daarna heeft Anky de kurmuziek nooit meer op cd laten verschijnen. Het is wel uitgebreid in de media geweest maar of het tot een zaak gekomen is geloof ik niet

Jawel hoor, dat is gedoe geweest :). De tegenpartij van Anky was een stalgenoot van mij en die kon er leuk over vertellen.

OomaaikeoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:09

RM94 schreef:
Martine_R schreef:
Heeft iemand de link naar de facebook-pagina van HP? Ik kan hem niet vinden.. :=

daar kan je niets op zien als je geen "vriendje" bent
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1060120333

Als je zelf fb hebt kun je het zien... Zonder eigen account niet

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:09

RM94 schreef:
fargo schreef:
Zo nu is ook de ruimte daar om letterlijk de kur van Anky te gaan rijden (maar dan wel in spiegelbeeld voor de zekerheid ;-))
Daar is ooit toch ook een zaak over geweest omdat iemand op lager niveau haar kurmuziek gebruikte. Nu alleen nog oefenen om de kur uit te voeren ;-) maar dan kun je ook lekker aan de slag ;-) :j

RM94: Dat is al heel lang geleden. Toen kon je de kurmuziek van Anky kopen op een cd-tje (leuk voor haar portemonaie maar ook leuk voor de fans) Toen reed er iemand (naam kan ik me echt niet meer herinneren) haar kur (als ik me het goed herinner die met songsongblue) gewoon echt helemaal na. Daarna heeft Anky de kurmuziek nooit meer op cd laten verschijnen. Het is wel uitgebreid in de media geweest maar of het tot een zaak gekomen is geloof ik niet

Jawel hoor, dat is gedoe geweest :). De tegenpartij van Anky was een stalgenoot van mij en die kon er leuk over vertellen.

edit er is iets misgegaan met de quotes :)

Dat is natuurlijk ook wel een beetje dom heh
Laatst bijgewerkt door RM94 op 21-06-11 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:10

Lovely schreef:

Ja is ook echt een rechtzaak geweest toen.

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:11

Wat een soap is dit zeg....
En net zoals Nicole zegt.....3 maanden de tijd om iets moois te bedenken!
Bedoel als je 15 miel voor een paard over hebt....dan heb je toch ook heel wat over om iemand voor veel geld een kur te laten maken?
Arme Toot, krijg steeds meer met dat paard te doen!

Of ben ik nu gek :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:13

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:14

fargo schreef:

RM94: Dat is al heel lang geleden. Toen kon je de kurmuziek van Anky kopen op een cd-tje (leuk voor haar portemonaie maar ook leuk voor de fans) Toen reed er iemand (naam kan ik me echt niet meer herinneren) haar kur (als ik me het goed herinner die met songsongblue) gewoon echt helemaal na. Daarna heeft Anky de kurmuziek nooit meer op cd laten verschijnen. Het is wel uitgebreid in de media geweest maar of het tot een zaak gekomen is geloof ik niet
RM94 schreef:
RM94 schreef:

edit er is iets misgegaan met de quotes :)

Dat is natuurlijk ook wel een beetje dom heh

Wie denk je dat er gewonnen heeft?

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:14

byjou1983 schreef:
Bedoel als je 15 miel voor een paard over hebt....dan heb je toch ook heel wat over om iemand voor veel geld een kur te laten maken?

Ik denk dat niet dat het lastig is om iets te bedenken, maar om het dan tot een harmonieus uitgevoerde proef te laten komen (qua uitvoering) zonder haperingen of storingen terwijl je nog niet echt op elkaar bent ingespeeld dat DAT toch echt te hoog gegrepen en TE moeilijk bleek, dus dan maar het proefje wat Toot met zijn ogen dicht al kan dromen, dan kunnen ze het samen "bijna vlekkeloos" uitvoeren.

muc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:15

byjou1983 schreef:

Ach ik denk dat Toot het niet zo heel erg vindt. Nu kent hij tenminste de proef EN hij hoeft niet zo zijn best te doen zoals met Edward. Maarja hij is wel op dieet omdat ze hem te dik vonden. Das dan wel weer zielig ;-)

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:18

fargo schreef:
Ik denk dat niet dat het lastig is om iets te bedenken, maar om het dan tot een harmonieus uitgevoerde proef te laten komen (qua uitvoering) zonder haperingen of storingen terwijl je nog niet echt op elkaar bent ingespeeld dat DAT toch echt te hoog gegrepen en TE moeilijk bleek, dus dan maar het proefje wat Toot met zijn ogen dicht al kan dromen, dan kunnen ze het samen "bijna vlekkeloos" uitvoeren.

Maar ja, ga dan niet van tevoren hoog van de toren blazen over JOUW nieuwe kur waar je drie maanden aan gewerkt hebt, maar geef aan dat je een kur rijdt die hij kent, juist omdat je nog niet voldoende tijd hebt gehad om zelf iets te maken.

Edit: wat toegevoegd.

byjou1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:19

Ik bedoelde meer dat gedoe rond om hem, al zal hij er geen last van hebben...
En toch......ik heb niet echt het idee dat er de klik is tussen Toot en Rath....

Maar goed.....we zullen zien hoe dit afloopt allemaal!

Mocht ik ooit multimultmiljonair worden dan koop ik TOOT :D
(keep on dreaming :+ )

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:21

Ik vind het gewoon jammer dat ze niet in de eerdere berichten over de nieuwe kür gewoon eerlijk gezegd hebben dat ze om miscommunicatie te voorkomen de choreografie van Edward in spiegelbeeld hadden gebruikt, dan was iedereen erop voorbereid geweest en kreeg je niet de indruk dat ze probeerden de sier te maken met andermans werk. Maar nu een verklaringkje achteraf, dat zet echt geen zoden meer aan de dijk.
Als hij dit in Rotterdam rijdt dan weet ik niet wat er gebeurd.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 17:22

RM94 schreef:
Martine_R schreef:

daar kan je niets op zien als je geen "vriendje" bent
http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1060120333

Jwel hoor, ben geen vriendje en kan gewoon zijn prikbord zien.