sbdw schreef:Het was geen blooper van mijzelf, maar ik moest schrijven bij de jury.
We zaten aan een tafel bij de A
Ik hoop toch echt dat jullie bij C zaten !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bayazo schreef:sbdw schreef:Het was geen blooper van mijzelf, maar ik moest schrijven bij de jury.
We zaten aan een tafel bij de A
Ik hoop toch echt dat jullie bij C zaten !
Het was gewoon een oplettend paard die doorhad dat jullie verkeerd zaten en wilde dit even aan jullie duidelijk maken!

(Perongeluk wat het nog erger maakte xD)
)
tja, wist ik veel!
), had ik bewust een wedstrijd uitgezocht waar ze een stevige omheining om het terrein hebben. Thuis had ik al een paar keer in de bak gereden met mijn auto op verschillende plaatsen er naast, zodat ie kon wennen aan de 'jurywagen'. Aan de voorbereiding lag het dus allemaal niet. Na 10 minuten longeren, ging ik losrijden en dat ging super. Er kwam nog een trein, maar dat deed hem niets (echte Fries
). Eenmaal in de ring (gesloten, witte hekjes) was ik toe aan de grote volte in de linkergalop (dat vindt ie moeilijk maar dat mag natuurlijk ook). Op de tweede helft van de volte springt ie volkomen onverwacht en zonder aanleiding naar rechts en scheurt er vandoor. Met een mega helicoptersprong gingen we de baan uit op een groepje mensen af die net op tijd aan de kant konden springen. Omdat ik zo verrast was door de hoge sprong hing ik er half naast (als ik omhoog keek, zag ik z'n hoofd en keek ik naar beneden, zag ik z'n voorbenen. Met een flinke sliding (jas gescheurd, cap geschaaft) kwam ik op de grond terecht. Gelukkig kon één van de omstanders net op tijd het hek dicht doen en mijn talent vangen!

een van mijn eerste proefjes hahaha[/quote]
lovemax schreef:B afwenden
E linkerhand en dan rechts af gaan
Terwijl een jaar daarvoor mijn vriendin het zelfde had gedaan en me goed had gewaarschuwd
laatmaar1987 schreef:lovemax schreef:B afwenden
E linkerhand en dan rechts af gaan
Terwijl een jaar daarvoor mijn vriendin het zelfde had gedaan en me goed had gewaarschuwd
Zo vertelde mijn rijinstructeur (van 79 jaar oud) dat zijn kleindochter in een
Z proef met heel veel publiek en geloof dat de televisie er ook bij was, ook zo'n
foutje maakte al vrij in het begin van haar proef.
Zo heeft ze uit haar hoofd de proef volledig contra gereden. Het is niet als fout
geteld, want ze heeft haar proef netjes gereden, alleen de verkeerde kant op, maar
haar oefeningen waren goed...
Ik vond dit echt zo knap van haar, want op dat niveau heb je geen voorlezer en heb
je heel veel proeven in je hoofd zitten... En dan zo om kunnen schakelen naar contra...
. ergens halverwege de verkeerde kant uit gegaan en de rest vd kur in spiegelbeeld rijden... wordt je wel geconcentreerd van