Ja, je moet doorzitten en een zweep is niet toegestaan bij de 5-jarigen.
Vio
Geplaatst: 29-06-09 14:40
Onze Olivi doet mee in Luttenberg volgende week.
Ik heb trouwens wel eens lichtgereden bij een 5-jarige waar je nog niet fijn op kon zitten. Heeft niemand wat van gezegd en wel een goede beoordeling gekregen. Zweep wordt idd niet toegestaan.
webster543
Geplaatst: 29-06-09 15:08
bulck schreef:
ivm Rhino uitbraak in Belgie, is mij vriendelijk toch duidelijk gemeld dat ik niet mag afreizen voor een selectie.
flauwe k*l, heb woensdag nog gereden in nederland ivm een IBOP-test. Daar hebben ze niks van gezegd. Trouwens als je paard er voor ingeënd is, is er toch geen probleem... Heb ook nog geen bericht gekregen dat ik niet mocht mee doen in Sevenum, dus...
Thanx voor de reactie. Van de zweep wist ik, maar doorzitten wist ik niet zeker. Ik kan het overigens ook niet terugvinden in de algemene bepalingen. Ik weet dat de proef in principe op M1-niveau is en dat je in de M1 moet doorzitten, maar toch, ik ben nog lang niet M1 en het gaat toch om de aanleg.
Weet je nog Kaatje, dat ik zei dat er áltijd iets tussen komt als ik van plan ben om te gaan starten of aan een evenement mee te doen? Nou, het is weer zover hoor. De stal waar Zot heen zou gaan om deze maand naar de Pavocup toe te trainen, zit direct in een Rhinogebied en is dus in quarantaine. De dierenarts raadde af om hem erheen te brengen, maar als we het risico zouden nemen, zou hij voorlopig niet meer het terrein afmogen. Sowieso ga ik niet met een paard uit een direct Rhino-gebied waarvan de quarantaine héél misschien op tijd is opgeheven naar een CK waar veel drachtige merries zullen rondlopen. Dus geen Pavocup voor mij en lekker meer vakantie voor Zot
KarinvdM
Geplaatst: 30-06-09 16:15
Dat méén je niet Aimee! Jeetje! Kan je hem dan niet op je huidige stal doorrijden en klaar maken?
Ja, dat meen ik serieus. Dus de volgende keer dat ik zeg dat er bij mij altijd wat tussen komt, kun je het niet meer ontkennen
Nee, de huidige stal is pak 'm beet 250 km van mijn huis vandaan. Dan zou ik daar een maand heen moeten. Op zich kan dat wel, maar ik kan het me niet veroorloven om een maand niet te werken.
Ach jaaaa.... Het komt zoals het komt. Ik ga er niet dood van hoor en het paard zeker niet. Die is in een maand tijd weer de lucht in geschoten, dus hij kan ook wel wat extra vakantie gebruiken. Het was leuk geweest om de Pavo Cup te rijden en ik was ook wel benieuwd geweest wat ze bij het KWPN van Zot vinden. Maar het is nooit een doel op zich geweest en het niet-meedoen-aan-de-Pavocup is ook geen struikelblok voor het doel wat ik wèl heb.
KarinvdM
Geplaatst: 30-06-09 16:50
Nee, dat is waar. Ook logisch dat je geen maand vakantie kan nemen. Hopelijk gaat je wedstrijddebuut straks wel een keer lukken!
Ik zit er ook niet mee dat het met Aldo niet gaat lukken. Ik zie volgend jaar wel weer en anders maar niet.
Anderhalve maand geleden heb ik al besloten dat wij dit jaar niet gaan. Hij is daar nog helemaal niet aan toe. Hij is nog onvoldoende bevestigd in de aanleuning en hij heeft ook nog te weinig balans. Nee, ik ga daar niet voor joker rijden.