Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nu moet ik dat nog steeds een andere keer doen, kan mezelf nu wel voor m'n kop slaan... aansteller...
Mag lekker als tweede starten en het begint om 9 uur. Gelukkig staat het parcours er al en degene voor mij moet ook een keer los springen dus komt vast goed.
de barage achteraf een balk helaas maar ik redde de tijd ook niet haha anderen gingen zo hard en dat kent Ivonne niet.
Ik vind je een diehard hoor dat je gewoon bent gegaan! En alsnog knap gereden!
Ben blij dat ze het allemaal zo braaf doet. Ze gaat nog steeds wel vlot door het parcours heen maar wel redelijk gecontroleerd. Met dressuur gaat de galop steeds beter en rustiger dus daar lekker op verder borduren dan heb ik daar met springen weer profijt van. 
Misschien moet ik ook gewoon even wat meer geduld hebben
Nee helaas, er ontbraken nog wat dingen die we eerst in moesten leveren (wisten we, maar op advies van architect wel vast opgestuurd) Daar hadden we 4 weken de tijd voor, en dat is aanstaande woensdag maar dat gaat niet lukken. De architect en constructeur waren bijna ruzie aan het maken ergens over, dus dat schoot lekker op. Nu even wachten op laatste berekening en dan de EPC nog. Maar we moeten dus opnieuw in gaan dienen, is niet anders.
Hebben ze ook minder tijd om te kijken