Nou ja de proeven dan.
Ze kwam aardig over de zeik van de trailer, terwijl ze de laatste keren zo rustig was, maar stonden nu aan de andere kant van het terrein.
Met opzadelen knalde ze nog ff weg, gelukkig bleef zadel net aan hangen.

Nou erop, kwam ze erachter heeee maar dit ken ik wel. Fijnnnn ontspan dan maar... zetten ze net de speaker aan. Eli uit haar plaat

Maar daarna heel fijn los kunnen rijden, en eerste galop was ook gelijk galop ipv halve rodeo.

Dus goede moed naar de ring en yes yes ze liep super met baan verkennen. Nog laatste rondje langs de enge deur en bammmmm knop ging om, niets meer mee te beginnen. Ze had een duivennest gespot met twetterende kuikentjes en ze ging er NIET langs. Tijdens proef nog paar keer stilgezet daar en laten kijken maar ze had haar kop erop en vertikte het gewoon. Vlak voor einde proef afgegroet.
Tweede proef zweep erbij en toch ff gezegd dat ze er langs moest. En deze proef ging wel veeeeel beter. Konden ook gewoon de oefeningen rijden. Maar ze kan echt stukken beter. Dus had er flink de balen van.
De eerste proef zat ik tot mijn verbijstering nog op 169 punten. Wat echt richting de 140 had moeten zijn.
Tweede proef dan weer maar 171.
Puntenverschil stond dus echt niet in verhouding.
Maar goed nu eerst veulen en dan maar weer verder.