Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vond t vandaag gelukkig wel iets minder koud dan gister (iig minder wind)
Maar zo chill, hij was gewoon in alles makkelijker, kon zich veel makkelijker geven, dus eigenlijk was alles gewoon simpel. én toen sprong ie ook nog een mega ruige wissel en nu zijn we allemaal (instructeur, mama en ik) heel erg blij

) en had ook mn handen vol. Genoeg te zien vond ie. Maar daardoor ook wel weer echt fijn juist.
Merk je ook dat het voor jou met deze kou lichamelijk moeizamer gaat?
Die zei precies wat jij ook zegt Laura: je rijdt een uitgestrekte draf voor minimaal een 8 en aan het eind van de lijn ga je een beetje zitten genieten en laat je geen verschil terug meer zien. Ja, dan is het dus een 7. 

maar als ik begin dan wil het wel.
uiteindelijk blijven steken op 2x 202 maar daar wel 2x 5e mee geworden. Jury is een behoorlijk strenge. Dus ik ben tevreden! 

Ik krijg hem gewoon niet flitstend de baan door, grrr. Het voelt voor mij wel heel erg voorwaarts maar op de film zie ik dat dat echt nog niet zo is. In de galop was ik mijn beugel kwijt, daardoor voelde ik niet dat hij in de verkeerde galop zat wat resulteerde in een 1 op de galop en een 1 op de wissel. Daarna was ik beide beugels kwijt
Pfff, Toch de proef uitgereden. Nou de punten waren echt fantastisch..... 173.