Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Ik had gisteren weer les en ik lig af en toe echt in een deuk om die merrie.Tijdens instappen wat meer activiteit van rechtsachter vragen, krijg ik een discussie dat ze naar links wil. Dus met stelling en sturen gewoon naar links gaan wijken/wegrennen en ik maar braaf naar rechts blijven sturen. 2 keer gedaan en toen was het klaar. Ze kan af en toe echt dwars zijn, maar daarna doet ze het zonder probleem. Een soort van deze discussie: 'Moet dit?! Ik wil niet! NEE!' 'Het moet echt.' 'Oke...'
Ze ging daarna wel echt heel fijn. Nog 3 keer rijden en dan regiokampioenschap.
Marietje35 schreef:Staat dat helemaal nergens op de startlijst/vraagprogramma?
Bij ons was het dus de laatste 3 van combinummer.
Volgens mij blijft dat wel zitten. Vreemd dat hoofdstel niet mag, als het nummer maar zichtbaar is toch?
Ik heb ook alleen hoofdstelnummers
MyWishMax schreef:Nee, alleen dat je er zelf voor moet zorgen.
Wat naar van je wedstrijd zeg! Niks raars gebeurd? Het is ook gewoon sneu voor paard ook, hopelijk kan je hem weer wat geruststellen en is hij volgende keer weer meer op zijn gemak
Mirjam, oh lekker dus. Ik ben al in de 2e helft van de B en na 10 combinaties maken ze wel punten bekend, maar dan kunnen er maar 2 naar huis (als je dan al niet bij die 8 zit). En er komen ook altijd wel veel mensen kijken bij een kampioenschap, dus ben wel heel erg benieuwd hoe ze dat gaan doen dan.