Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 18:21

Ik heb gisteren ingeleverd, eerste keer. Klasse M2- waar kun je de punten terugvinden, als ze er zijn? Bij klasseringen in de knhs app?

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 18:24

Capriootje schreef:
Ik dacht eerst ook dat je pas mocht insturen op de event datum, toen las ik hier dat ze al veel eerder werden opgestuurd. Toen dacht ik, dat kan prima de KNHS zal ze toch pas op de event datum verwerken. Maar nee dus :=

Ik denk vooral dat ze het zichzelf erg lastig maken als op deze manier alles door elkaar heen loopt. Als ze 1 event per week doen qua insturen, beoordelen en verwerken zal het een stuk overzichtelijker blijven.

Dat is toch ook zo? Vanaf morgen mag je filmen en dus opsturen voor 4 juni. Voor vandaag mocht het filmen en dus opsturen van afgelopen vrijdag tm vandaag. Dus kan er maar voor 1 event opgestuurd worden, 1 week lang.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 18:29

Maar doordat je een hele week mag filmen/opsturen loopt het verwerken door elkaar heen (en doordat sommige jury's sneller zijn dan anderen), er wachten nu nog mensen van de 14e en 21e op hun punten terwijl er mensen van de 28e hun punten al terug hebben (omdat deze ze eerder hebben opgestuurd dan de event datum).

Viennanova, klopt! Via de site gaat het via Uitslagen - Mijn wedstrijdhistorie en dan komt er een nieuwe uitslag met het event. Via de app moet je dan via Klasseringen naar je uitslagen :)

Capriootje

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 18:32

Dat bedoelde ik inderdaad Dorette. :j

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 18:36

Natuurlijk heel leuk voor de mensen die lekker snel hun punten hebben, maar een tikkeltje vervelend voor mensen die lang aan het wachten zijn :Y)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 18:47

Zo, ik heb gelukkig ook mijn punten gekregen vandaag. Helaas net geen winstpunt. Ik ben dus heel benieuwd naar het protocol en ik hoop dat daar bruikbaar commentaar op staat.

Priisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 18:51

Ik denk dat ze het juist door elkaar doen, om de druk te spreiden. En dat het in dit geval echt ligt aan hoe snel een jury tijd heeft en het terug inlevert, uitzonderingen daar gelaten uiteraard. Zouden ze alles van week 1 eerst doen, denk ik dat de druk juist hoger is en het langer gaat duren. Nu doen ze wat er binnen komt en of een jury tijd heeft. Misschien hadden ze anders filmpjes van deze week, die eerder zijn ingeleverd, stil moeten leggen, terwijl er wel een jury beschikbaar is. Zonde toch!

Vergelijk het met een normale wedstrijd, hebben jullie wel eens op een groot concours op de rekenkamer gezeten? Hoevaak je daar al niet bijna klaar bent met een klasse, terwijl je van de andere klasse heel veel protocollen mist, terwijl die starts veel eerder zijn geweest. Ik ga dan ook niet wachten op de protocollen van de missende klasse, maar ga eerst verder met wat ik heb.

Ik denk dat we niet moeten vergeten dat het om een pilot gaat en de KNHS echt zijn best doet. Uiteraard uitzonderingen daar gelaten, maar dan denk ik dat daar in het proces ergens iets mis is gegaan. En ook dat is niet gek als je kijkt naar hoeveel inschrijvingen er zijn.

Laten we vooral blij zijn met dit initiatief en de moeite die zowel de jury’s als de KNHS neemt!

LegendarySa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 19:50

Zijn er meer mensen die afgelopen woensdag hebben ingeschreven, waarbij in de app definitief staat maar geen mail hebben ontvangen?

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 20:59

LegendarySa schreef:
Zijn er meer mensen die afgelopen woensdag hebben ingeschreven, waarbij in de app definitief staat maar geen mail hebben ontvangen?

Ik heb ook geen mail gekregen. Ik ga denk ik morgen of maandag er achteraan.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 21:26

DoretteK schreef:
Heb je al achter de 14e aan geappt/mailt? Vind dat dat ondertussen wel mag O:)

Ja gisteren, toen het standaard antwoord dat we nog even geduld moesten hebben, omdat het handmatig werk was
MisticRider schreef:
Wij wachten ook nog op de resultaten voor een proefje van de 14e.

Hier is het steeds een gedoe, iedere keer komen de punten niet. na 3x navragen blijkt er iets mis te zijn gegaan en en dan ineens zijn de punten er. Maar dit is nu denk ik al een keer of 4 zo gegaan. Al meermaals gevraagd of er iets mis is met onze manier van inleveren/account ofzo maar toch lijkt alles gewoon in orde. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Hier ook beide events dat het uploaden niet goed gedaan was.
Heb dat tevens als punt bij de enquête aangegeven als verbeterpunt. Bv door het zichtbaar te maken, dan kunnen we het zelf al controleren en opnieuw alvast uploaden. Scheelt hun ook werk

LegendarySa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 21:45

xmarritw schreef:
LegendarySa schreef:

Ik heb ook geen mail gekregen. Ik ga denk ik morgen of maandag er achteraan.

Doe ik dat maandag dan ook even denk ik. Wilden morgen nog even afwachten

elin2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 22:33

Ik lees veel mensen die schrijven over een enquête waar kan ik die vinden?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 22:42

elin2412 schreef:
Ik lees veel mensen die schrijven over een enquête waar kan ik die vinden?

Via de mail verstuurd

Priisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 08:49

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ook ik heb toch ook de punten van 28-05 in het L2 binnen! *\o/*

Super blij mee, 195 punten. Vorige keer had ik 196 en dat was voor mijn idee wat hoog gejureerd. Deze keer wat minder grote fouten, maar wel wat meer kleintjes. Overall wel een beetje hetzelfde beeld. Ik denk dat ik mijn hoge eisen aan mij zelf toch maar wat bij moet stellen, gezien de jury’s wel gelijk gestemd zijn. :=

Nog even wachten op mijn protocol, ben super benieuwd wie de jury was!

Officieel mag ik nu M1 *\%/* maar we gaan nog maar even rustig verder in het L2. Ik heb altijd zelf zo enorm veel spanning voor een wedstrijd, dat dit een goede oefening voor mij is om hier beter mee om te leren gaan.

Fritsfrats

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 08:57

Komt het protocol bij wedstrijdhistorie te staan in mijnknhs?

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 09:00

tanee_blaze schreef:
Komt het protocol bij wedstrijdhistorie te staan in mijnknhs?

Ja, als je op meer details klikt bij je proef en dan links onderaan. Daar komt een linkje te staan met je protocol

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 09:15

Ze heeft haar punten van de 14e binnen, nog geen protocol. Lagere punten dan de vorige keer maar weer een puntje erbij. Benieuwd naar het protocol

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 09:25

Hier ook de punten van de 21ste terug. Volkomen terechte score (geen wp), en ben benieuwd naar de feedback.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 09:28

Ik heb mijn punten van de 28e (B) ook al terug. Maar die zijn niet best :+

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 09:30

Ik heb mijn score voor de 28ste terug. 188.5 dus een winstpunt erbij *\o/*
Die van de 21ste ben ik nog op aan het wachten.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 09:42

Queelens schreef:
Ik heb mijn punten van de 28e (B) ook al terug. Maar die zijn niet best :+

Oeps :+ Hoe was je gevoel? Matchen de punten of was het echt een verrassing?

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 10:17

Ik heb ook mijn punten van 28-5 binnen M1
Geen winst, maar een overwinning op mezelf. Een jaar lang gesteiger, onder mijn paard komen, op concours door de omheining, in de tent met paard en al belanden.

Door het online starten toch doorgezet, en nu gewoon een proefje gereden....
Echt super dat dit mogelijk is! Met zo’n paard ga je niet graag op concours, voor anderen niet en ook voor je eigen vertrouwen niet..

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 10:53

Daarom, heb ze 28e gisteravond pas opgenomen en ingestuurd om 23:00. Weet ik tenminste zeker dat pas vanaf volgende week donderdag hoef te beginnen met dwangmatig refreshen. :D

saarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 11:03

Hier nog niks binnen van de 21e, weer een dagje refreshen :):) Hoop wel dat het vandaag binnen komt, anders gaat Pinksteren er ook nog overheen -O-

Flevolander

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 11:07

Zijn er al mensen die een Z video hebben opgenomen/ingestuurd? En wat was jullie ervaring wat betreft het zoomen in de video's?