Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Capriootje schreef:Ik dacht eerst ook dat je pas mocht insturen op de event datum, toen las ik hier dat ze al veel eerder werden opgestuurd. Toen dacht ik, dat kan prima de KNHS zal ze toch pas op de event datum verwerken. Maar nee dus![]()
Ik denk vooral dat ze het zichzelf erg lastig maken als op deze manier alles door elkaar heen loopt. Als ze 1 event per week doen qua insturen, beoordelen en verwerken zal het een stuk overzichtelijker blijven.
DoretteK schreef:Heb je al achter de 14e aan geappt/mailt? Vind dat dat ondertussen wel mag
MisticRider schreef:Wij wachten ook nog op de resultaten voor een proefje van de 14e.
Hier is het steeds een gedoe, iedere keer komen de punten niet. na 3x navragen blijkt er iets mis te zijn gegaan en en dan ineens zijn de punten er. Maar dit is nu denk ik al een keer of 4 zo gegaan. Al meermaals gevraagd of er iets mis is met onze manier van inleveren/account ofzo maar toch lijkt alles gewoon in orde. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
xmarritw schreef:LegendarySa schreef:Zijn er meer mensen die afgelopen woensdag hebben ingeschreven, waarbij in de app definitief staat maar geen mail hebben ontvangen?
Ik heb ook geen mail gekregen. Ik ga denk ik morgen of maandag er achteraan.