Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Foto van je paard? En je staat wel op een goede stal dan. Helemaal zomers organiseren ze er veel wedstrijden.
Hoe gaat het rijden? 13 maart is trouwens al snel! Spannend.
Tweede parcours ging daar in tegen weer vol gas en heb ik ook een volte moeten rijden omdat ik echt te hard ging. Maar ik mag absoluut niet klagen dus volgende week gaan we weer 2x BB springen in Brummen.

Uno heeft sinds het concours van 22-12 ook nog maar twee keer onder het zadel gelopen dus dat schiet ook niet echt op in dit tempo, we zijn dat longeren wel wat zat nu

Nann__ schreef:[ [url=m/LcGqPT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mies schreef:Bedankt allemaal!!
Ja we zijn zeker heel blij met de stal waar we nu staan. Paard heeft het ook naar haar zin en kan ook lekker naar buiten. Wel zin in de zomer met de wedstrijden!
Wat leuk Nann, gefeliciteerd! Ik heb je helaas niet gezien. Ik kwam pas bij de L kijken. Wel super leuk paardje!
Hier een foto van mijn boefje.
[ [url=m/R5dHeQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
gomir schreef:Op naar Sneek volgende week! Jammer dat dat net buiten mijn maximale aanrijtijd ligt, heb dat weekend dienst
Ik heb weer een tegenvaller; amazone heeft geen klik met de up to date en wil stoppen met hem. Nu maar even nadenken over hoe verder, hij is Z geklasseerd en daarmee is zijn moeder prestatie dus misschien laat ik hem wel helemaal niet meer uitbrengen. Wil hem toch niet verkopen, omdat ik er zelf zo graag op zitUno heeft sinds het concours van 22-12 ook nog maar twee keer onder het zadel gelopen dus dat schiet ook niet echt op in dit tempo, we zijn dat longeren wel wat zat nu

Marijkeeee schreef:Knappert Nann super dat het zo goed ging!
Bij mij ging het gistermiddag ook wel oké. Ivonne eerste parcours wat terughoudend en moest de dubbels wel ff door drukken met een paar hoge wappers en een pech balkje. Tweede parcours was de lef weer terug en mooi simpel foutloos.
Gucci verrassend goed het eerste parcours mooi foutloos en barage ook foutloos. Tweede parcours werd ze iets kribbig haha bokken wel jammer voor het ritme en fijne gevoel van het eerste parcours maar toch maar 1 balk. Ben super tevreden met de dames![]()
Zou wel lekker zijn als ze straks de pechbalkjes ook laten liggen.
Maar ben al lang blij dat ik het vertrouwen met Gucci weer terug heb in het Z. We hebben inmiddels de punten voor het ZZ al binnen. Wie weet outdoor ooit dat doen

Ik moet wat langer geduld hebben
Jente is 27-4 aan de telling en Bella week of 3-4 later pas.
Ik ben er flauw van om ieder jaar een hoop geld in andere ruiter te investeren en hij is al Z-geklasseerd en heeft daarmee zijn moeder aan het prestatiepredikaat geholpen. Nu kijken of we Z-dressuur kunnen worden
Gupje is altijd lief en goed te pas dus ga er lekker zelf van genieten!
Vandaag meegehad op oefenparcours en liep rond alsof ze nooit vrij gehad heeft, maar voelt niet zo goed om een paard mee te nemen als ze al 1,5 week niet onder het zadel gelopen heeft.
Begrijp je gevoel wel met de uno dat het niet goed voelt na zo'n tijdje niet onder het zadel maar wel top dat ze het dan zo goed doet!
Ga je haar dan komend jaar zelf klaar stomen na het veulen? en IBOP oid doen?
Ze is ook 5 nu dus nog tijd zat om er veulens bij te fokken.
Nu eerst maar sportpredikaat halen en hopelijk elitepredikaat binnen slepen en dan de fokkerij in over 1 of 2 jaar.
Ik wacht even hoe haar veulen van dit jaar is, de jaarling zag er heel goed uit iig!
maar welke hengst dan haha. Liefst niets met nimmerdor en indoctro/ capitol maar vind Carrera wel een fijne hengst, misschien wel te veel bloed type voor Gucci. Maar 1 voordeel moederlijn fokt groot. Gucci is de kleinste die we hebben met haar 1.66.