Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marietje35 schreef:Nou, auto huren lijkt me toch ook aardig kostbaar ?!!
zeker als het er 1 met trekhaak moet zijn.
Marietje35 schreef:Wees maar blij dat hij het alleen thuis doet![]()
@ Ynskek; ik zou echt mijn E gaan halen, scheelt zoveel als je van niemand afhankelijk bent!
Ik zou graag nog een aantal x starten voor de Regio, maar ik zit heel erg in de knel met mijn punten.
Komend weekend nog op de locatie waar ook de Regio gehouden wordt, daar is hij nog nooit geweest namelijk. Het liefste zou ik nog 1 x gaan het weekend voor de Regio, maar vrees dat ik dan over de 30 ga![]()
Luxeprobleem!
Marietje35 schreef:Wees maar blij dat hij het alleen thuis doet![]()
@ Ynskek; ik zou echt mijn E gaan halen, scheelt zoveel als je van niemand afhankelijk bent!
Ik zou graag nog een aantal x starten voor de Regio, maar ik zit heel erg in de knel met mijn punten.
Komend weekend nog op de locatie waar ook de Regio gehouden wordt, daar is hij nog nooit geweest namelijk. Het liefste zou ik nog 1 x gaan het weekend voor de Regio, maar vrees dat ik dan over de 30 ga![]()
Luxeprobleem!
Marietje35 schreef:Spannend Mywishmax! Fijn dat ze zich zo snel overgeeft, ik tref dat nou nooit
Josien_ schreef:Klinkt wel herkenbaar bij mijn merrie! Behalve dan over de henstigheid, heb geen flauw idee wanneer ze het is. Merk er eigenlijk zelden iets van.