Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:32

roosjenat schreef:
Even een vraagje tussendoor.

Bij de opmerkingen van de meetmomenten staat onderstaande, bij punt 4 wordt er gezegd controle op startgerechtigdheid. Wat wordt daarme bedoeld of hoe wordt dat gedaan? Weet iemand dat toevallig :D

[ [url=m/OlGp4C.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat controleert de Knhs, als het niet klopt krijg je daar een brief over achteraf.

roosjenat

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:39

Ah oke helemaal prima, is voor mij niet aan de orde. Maar wel fijn om te weten hoe ze dat nou bedoelen haha!

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:52

Priisss schreef:
Ik zag dat iemand de punten van 28 mei al terug had in het L2, dus in ben ook maar snel even gaan kijken. Ik had mijn filmpje namelijk zaterdag al opgestuurd, dus ik dacht wie weet heb ik mazzel. Alleen als ik kijk bij wedstrijdhistorie, staat de 28e daar nog niet eens bij. Wordt die pas zichtbaar alleen als er punten zijn of had die er ook zonder punten, al tussen moeten staan?

He verdorie, nu ben ik ook aan het refreshen voor de 28e :') Grote kans dat die pas over 5 dagen erbij staan haha

miriammiddel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 14:55

Punten van de M2 van de 28ste heb ik ook zojuist ontvangen. Afgelopen zondag al ingestuurd. 196 dus heel tevreden

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 15:07

Het is wel duidelijk dat de ene jury echt een stuk sneller werkt dan de andere. De uitslag van de eerdere wedstrijden nog niet bekend en andere waarvan de sluitingsdatum nog niet verstreken is al wel al bekend.

Priisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 15:08

Padoertje schreef:
He verdorie, nu ben ik ook aan het refreshen voor de 28e :') Grote kans dat die pas over 5 dagen erbij staan haha

Erg he! Nu wordt ik ook steeds nieuwschieriger als ik zie dat er al punten voorbij komen van de 28e. Komt ook omdat ik hem zo vroeg heb ingeleverd.
Ik vond dat mailtje van de Knhs wel fijn, dat je punten klaar staan. Alleen dan moeten ze het wel op het juiste moment voor de juiste proef sturen hahah :')

miriammiddel schreef:
Punten van de M2 van de 28ste heb ik ook zojuist ontvangen. Afgelopen zondag al ingestuurd. 196 dus heel tevreden

Gefeliciteerd met je punten!

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 15:21

Priisss schreef:
Erg he! Nu wordt ik ook steeds nieuwschieriger als ik zie dat er al punten voorbij komen van de 28e. Komt ook omdat ik hem zo vroeg heb ingeleverd.
Ik vond dat mailtje van de Knhs wel fijn, dat je punten klaar staan. Alleen dan moeten ze het wel op het juiste moment voor de juiste proef sturen hahah :')

Dat mailtje kreeg ik afgelopen week binnen van de proef van 5 mei. Beetje laat, maar goed bedoeld :')

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 15:22

Ik heb 'm vrijdag ingeleverd (voor event van de 28ste), maar helaas niet zo snel punten als vorige keer. Al hoop ik dat de mensen van de 21e vandaag wel binnen krijgen! Je blijft toch nieuwsgierig... en ik heb in de enquete aangegeven een extra bevestiging van ontvangst van het filmpje wel handig te vinden. Met die enkele melding in paardrijden.nl vertrouw ik er toch niet helemaal op.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 15:24

Padoertje schreef:

Gaaan we weer haha.. hier ook begonnen :Y)

miriammiddel schreef:

Mooie punten Miriam! Gefeliciteerd *\o/*

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 16:15

miriammiddel schreef:

Gefeliciteerd!!!
Ik heb ze ook van 28e M2 205 punten

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 16:23

kiki1976 schreef:
Het is wel duidelijk dat de ene jury echt een stuk sneller werkt dan de andere. De uitslag van de eerdere wedstrijden nog niet bekend en andere waarvan de sluitingsdatum nog niet verstreken is al wel al bekend.

Nou dit ja.. Best jammer. Ik snap echt wel dat er heel veel deelname is, maar ik zit ook nog te wachten op de punten van de 21e.

Misschien kunnen ze dan beter de inlevertijd verkorten. Filmen mag wel 6 dagen maar inleveren bijvoorbeeld maar 2 dagen? Dan hebben ze voor de jury een scherper tijdsbestek ofzo.
Dit wachten weerhoudt mij er in ieder geval van om nogmaals mee te doen. Maarja, das persoonlijk :j

Gefeliciteerd hierboven overigens, ik zie echt mooie punten voorbij komen!

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 16:25

Of er haken dan juist juryleden af die op dag X en Y niet kunnen. Nu hebben ze daar redelijk de vrijheid in, alleen maken de snelle juryleden ons een beetje heel erg ongeduldig ;-)

Fritsfrats

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 16:36

Hier punten binnen van 21-5 helaas geen winstpunt. Nog in afwachting van protocol. Mijn gevoel was heel fijn maar punten zeggen toch iets anders.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:01

Helaas, ook vandaag geen punten.. meer mensen nog steeds niks van de 21e? Ik wacht tot morgenmiddag anders ga ik maar ff mailen. Het duurt steeds langer, terwijl van het event van vandaag steeds al punten binnenkomen. Vind het zo ook niet leuk meer, elke keer een volle week moeten wachten. Inderdaad ontzettend jammer :(

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:03

_x_Vace_x_ schreef:
miriammiddel schreef:

Gefeliciteerd!!!
Ik heb ze ook van 28e M2 205 punten

Jullie gaan hard! Al bijna Z? :P

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:03

SweetVanille schreef:
Helaas, ook vandaag geen punten.. meer mensen nog steeds niks van de 21e? Ik wacht tot morgenmiddag anders ga ik maar ff mailen. Het duurt steeds langer, terwijl van het event van vandaag steeds al punten binnenkomen. Vind het zo ook niet leuk meer, elke keer een volle week moeten wachten. Inderdaad ontzettend jammer :(

Hier ook niks nee. Snap dat het veel werk is, maar het is wel vervelend.. Wil gewoon graag door met de feedback :=

Carolyn8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:12

Ghostattack schreef:
SweetVanille schreef:

Hier ook niks nee. Snap dat het veel werk is, maar het is wel vervelend.. Wil gewoon graag door met de feedback :=

Still waiting :o

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:21

Ik heb ze vandaag wel gekregen. Winstpunt erbij, maar ik wacht nog op mijn protocol. (L1 van 21 mei)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:41

Iedereen weer gefeliciteerd met de punten!

En qua jurycommentaar ben ik inmiddels voorzien :D

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:46

Zojuist gefilmd en opgestuurd voor vandaag (28e). Mijn moeder filmde vandaag voor de eerste keer en dat ging misschien niet heel soepel. Bij het terug kijken zag ik ook dat het paspoort vrij vluchtig gefilmd was, hopelijk lukt het voor de jury :D.
Over een paar dagen kan het refreshen ook weer beginnen *\o/*

aaidaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 17:51

Mm ik heb net punten terug voor mijn M1 proef voor het event van vandaag (maandag ingeleverd), maar er staat M2 bij. Ik heb de Knhs maar even een berichtje gestuurd, ik denk dat er een foutje bij het opvoeren gemaakt is ofzo.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 18:16

MerleSimone schreef:
kiki1976 schreef:

Nou dit ja.. Best jammer. Ik snap echt wel dat er heel veel deelname is, maar ik zit ook nog te wachten op de punten van de 21e.

Misschien kunnen ze dan beter de inlevertijd verkorten. Filmen mag wel 6 dagen maar inleveren bijvoorbeeld maar 2 dagen? Dan hebben ze voor de jury een scherper tijdsbestek ofzo.
Dit wachten weerhoudt mij er in ieder geval van om nogmaals mee te doen. Maarja, das persoonlijk :j

Gefeliciteerd hierboven overigens, ik zie echt mooie punten voorbij komen!

Mijn dochter nog van de 14e.
Maar komt vanzelf wel goed, ze moet gewoon geduld hebben

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 18:18

Heb je al achter de 14e aan geappt/mailt? Vind dat dat ondertussen wel mag O:)

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 18:20

Ik dacht eerst ook dat je pas mocht insturen op de event datum, toen las ik hier dat ze al veel eerder werden opgestuurd. Toen dacht ik, dat kan prima de KNHS zal ze toch pas op de event datum verwerken. Maar nee dus :=

Ik denk vooral dat ze het zichzelf erg lastig maken als op deze manier alles door elkaar heen loopt. Als ze 1 event per week doen qua insturen, beoordelen en verwerken zal het een stuk overzichtelijker blijven.

MisticRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 18:21

Wij wachten ook nog op de resultaten voor een proefje van de 14e.

Hier is het steeds een gedoe, iedere keer komen de punten niet. na 3x navragen blijkt er iets mis te zijn gegaan en en dan ineens zijn de punten er. Maar dit is nu denk ik al een keer of 4 zo gegaan. Al meermaals gevraagd of er iets mis is met onze manier van inleveren/account ofzo maar toch lijkt alles gewoon in orde. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?