Ik ben vandaag even een rondje duin geweest met m'n spookje. Hadden ze op een bruggetje van die stalen oprijplaten neer gelegd.. Handig Cas wist even niet of ze er nu wel of niet over zou gaan, maar na een paar keer aanmoedigen ging ze wel heel braaf Wel blij dat ze geen ijzers had, anders had ik het niet gedaan
Ik ga Amsterdamse Bos ook starten, BB Je moet wat zonder startkaart
Marijkeeee
Geplaatst: 07-02-18 11:42
Stoer Goldie dat je Amsterdamse Bos ook gaat starten!
Toch kriebelt het bij mij ook wel om weer eens sgw trainingen te doen en ook een sgw wedstrijd. Wie weet ga ik dat dit jaar wel weer oppakken. Kan in de buurt wel bij iemand de trainingen doen.
Fototjes gevonden van de wedstrijd eind januari toch nog even delen hier. Mijn puppy paardje, oké ze wordt 5 dit jaar, maar door haar kleine koppie blijft ze puppy https://f.jwwb.nl/public/p/c/b/temp-fbh ... 1009-7.jpg en nee ik was niet emotioneel had een snotneus hihi
en dit is de reden waarom ik nu eindelijk een keer een nieuwe cap heb gekocht. In het begin van het parcours zit die goed maar halverwege voor mijn ogen. Was lang zoeken om 1 te vinden met de juiste maat (heb maatje 52) en die niet meteen weer naar voren kiept en ook geen mega zonneklep heeft zeg maar haha. https://f.jwwb.nl/public/p/c/b/temp-fbh ... 488-10.jpg
Marijke wat heeft je puppy een enorm lief en aansprekend hoofdje! Leuke foto’s ook
Goldie wat leuk dat je de cross in het Amsterdamse bos gaat rijden! Jammer dat het zo vroeg in het seizoen is. Dat lijkt mij namelijk een hele fijne cross om te rijden als beginner. Maar ik heb 1 april pas mijn eerste crosstraining.
San ik zie je op de startlijst staan zaterdag in Soest! Leuk. Ik had me ook op gegeven maar moet even kijken of ik wel ga. Maar anders ga ik met een vriendinnetje mee dus ik zal je sowieso zien.
Ja Als ons huis af is en ik heb nog geld over dan wil ik weet voor het echie
Mies
Geplaatst: 08-02-18 22:59
Hoi allemaal!
Ik had dit topic al een tijdje als stipje staan. Lijkt me leuk om weer eens mee te kletsen in een HK topic. Ik heb sinds augustus een springpaard gekocht. Ze is nu 4,5 jaar en het is de bedoeling om haar van het voorjaar te gaan starten. We staan op pensionstal Johan Laseur in Soest. Ik zag dat er dit weekend weer wedstrijden zijn dus misschien kom ik iemand wel tegen?
Ik ben Michelle, 21 jaar en mijn paard heet Infinity (v. Samber). Voor het eerst sinds de pony's dat ik weer ga starten.
Hoi mies, welkom. Ik heb ook een 4.5 jarige nouja, per 1 januari 5. Mooie merrie pantykous! En vos heeft er zin in. Leuk ook die indoorcross!
Ik ga de 24e starten bij beukers, dan zijn de kampioenschappen. Verder 11 maart "indoor"cross middenbeemster en 24? Maart amsterdamse bos. En ik ben nog op zoek naar wat plekjes om met ID te oefenen op vreemd terrein. Ze springt best leuk thuis. Komt er makkelijk overheen alleen er mist nog wat kracht en balans
Pantykous
Geplaatst: 09-02-18 09:55
Ìk blijf haar de leukste vinden Ciocco
Mijn merrie is ook 5
Spannend Vibabu. Hier nog niks gesprongen maar ik durf dat niet zo goed nu ze zo ver in de dracht is. Krijgen ze toch best klappen op de banden denk ik.
Welkom Lies! Ik woon nu niet in die regio, maar ik kom in de lente/zomer wel die kant op verhuizen En leuk, alle crossplannen! Hier ook de eerste trainingen en wedstrijden alweer ingeschreven. Toffe foto van de indoorcross, Ciocco!
Wij hebben woensdag fijn gelest bij Marco, geëindigd met een 1.15m parcourtje. Had meteen zin om bij te schrijven voor de wedstrijd dit weekend bij Beukers, maar bedacht me toen hoeveel we de komende tijd al weg zijn (en dat ik ook nog een gewoon leven heb, haha).
Pantykous
Geplaatst: 09-02-18 10:40
Cioccolato schreef:
Dankje! Wanneer krijgt ze een veulen?
13 maart aan de telling, nog 2 maanden
Paardenmensen hebben geen leven FCSA
Goldie
Geplaatst: 09-02-18 10:44
Wat een knap koppie heeft ze toch Eva Ik zou nu ook niet gaan springen, inderdaad eerst even de baby eruit
Mooie foto's Marijke! Welkom Mies Wat een lekker bekkie heeft ze toch Eva! Haha gekke vos Lekker FSCA!
Zondag ga ik met Mick naar Beukers en dan eind vd maand de regio daar rijden met hopelijk beiden paarden. Gis is nog steeds niet helemaal lekker dus gister bloed afgenomen en ik hoor vanmiddag het resultaat dus ben benieuwd of daar wat uit komt.
Ik hoorde daar tot vorig jaar nog wel wat van. Toen is dat meisje gestopt met rijden en hebben ze haar verkocht. Geen idee naar wie en waar. Had alleen laatst opgezocht op mijnKNHS en ze rijd nu L1 tussen de ponys Wie had dat ooit gedacht haha