Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Ayasha schreef:Royaltjeuh die zag ik op mijn FB voorbij komen! Super knap dier! Proficiat!
Royaltjuh schreef:Haha Sjolvir! Nou zal ongetwijfeld leerzaam zijn, leuk hoor zo iets!
Hier ist drukdruk! Werk, paarden, prive... Eigenlijk weinig tijd gehad afgelopen week om te Bokken.
Komend weekend gaan Jort en ik weer eens crossen. Er wordt in de buurt een 'kennismakings-SGW' georganiseerd. Dus we gaan op babyniveau eens kijken wat hij nog weet van z'n crosstraining in april. Ik ben heel benieuwd!
Royaltjuh schreef:Haha Sjolvir! Nou zal ongetwijfeld leerzaam zijn, leuk hoor zo iets!
Hier ist drukdruk! Werk, paarden, prive... Eigenlijk weinig tijd gehad afgelopen week om te Bokken.
Komend weekend gaan Jort en ik weer eens crossen. Er wordt in de buurt een 'kennismakings-SGW' georganiseerd. Dus we gaan op babyniveau eens kijken wat hij nog weet van z'n crosstraining in april. Ik ben heel benieuwd!
Samy schreef:Sjol wat gaaf dat je mee mag doen met HE. Had ons ook opgeven, maar niet uitgekozen. Is ook helemaal niet erg, dag is al vol gepland met een heus Penny weekend (25+ die 24 uur op de manege blijven).
Nog mensen wedstrijd dit weekend of is er veel afgelast?