Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rosanna1990 schreef:_x_Vace_x_ schreef:Zijn er al uitslagen bekend van de 28e
* puur uit nieuwsgierigheid
Ik wacht nog op die van 21 mei.
Weet dat het vandaag de 5e werkdag is, maar als je de vorige keren na 1,5 dag de uitlsga al had duurt het wachten wel lang.
Dispar_Vulgo schreef:Ik heb gister geen bevestiging gehad per email voor het ordernummer wat je altijd moet toevoegen. Event van 18-6 staat wel gewoon als definitief in mijn kalender.
Kan je dat nummer op mijnknhs ook ergens vinden?
lshannah schreef:Dispar_Vulgo schreef:Ik heb gister geen bevestiging gehad per email voor het ordernummer wat je altijd moet toevoegen. Event van 18-6 staat wel gewoon als definitief in mijn kalender.
Nee, het beste kun je even contact opnemen met de KNHS. Bij mij ontbrak het ook en ik bedenk nu je het zegt dat ik me niet kan heugen gisteren een mail gehad te hebben.
lshannah schreef:Dispar_Vulgo schreef:Ik heb gister geen bevestiging gehad per email voor het ordernummer wat je altijd moet toevoegen. Event van 18-6 staat wel gewoon als definitief in mijn kalender.
Nee, het beste kun je even contact opnemen met de KNHS. Bij mij ontbrak het ook en ik bedenk nu je het zegt dat ik me niet kan heugen gisteren een mail gehad te hebben.
Nickeltje schreef:Maar boven het tekst van waar je dat ordernummer in kan voeren staat "optioneel"...
Dus hoe noodzakelijk is dat ordernummer dan?
Mijn stalgenootje heeft ons allebei ingeschreven (zij heeft toegang tot mijn KNHS met gekoppelde accounts, lekker makkelijk) en online meteen betaald, ik haar met een tikkie terug betaald...
Dan heb ik toch helemaal geen ordernummer? En zij heeft een geclusterd ordernummer van 3 verschillende opgegeven proeven op 1 nummer...
Capriootje schreef:Hier ook nog niks van 21-05, klasse B. Iig ‘fijn’ dat het er meer zijn, ga je minder twijfelen dat er iets mis is gegaan.