Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 09:55

Stalgenootje van me wacht nog op haar punten van event datum 21 mei, maar heeft het op de 18e al ingestuurd. Van het ene paard heeft ze de punten al maar van het andere paard niet

Zie nu dat ze dus niet de enige is haha

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 09:57

Rosanna1990 schreef:
_x_Vace_x_ schreef:
Zijn er al uitslagen bekend van de 28e

* puur uit nieuwsgierigheid

Ik wacht nog op die van 21 mei.
Weet dat het vandaag de 5e werkdag is, maar als je de vorige keren na 1,5 dag de uitlsga al had duurt het wachten wel lang :( .

Gek is dat he ik had de 21e ook super snel en het event ervoor duurde 2 weken

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 09:59

Iedereen gefeliciteerd met de punten!
En voor degene die nog geen punten hebben, hopelijk komt het snel!

Vind het hier vooral lang duren voordat ik eindelijk mijn proefje in kan sturen haha. Mijn eerste online event is 'pas' 11 juni :+ Ga hem wel volgende week zondag al filmen, dus kan straks wel echt aftellen :')

Ik had op het proefje van de DressagePro cup wel echt leuk commentaar van Romy, en kan me er helemaal in vinden. Was toevallig ook al bezig met de adviezen die ze gaf om hem nog beter te krijgen. Dus mooie bevestiging. Blij dat ik mee heb gedaan. Vond het alleen wel jammer dat het niet echt proefgericht was.

Is hier een jury die het leuk vind mijn proefje nog te beoordelen :o ? Gaat om proef 11 in de L2. Kan dan ook wel het commentaar van Romy mee sturen als diegene dat interessant vind.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 10:03

Capriootje schreef:
Hier ook nog niks van 21-05, klasse B. Iig ‘fijn’ dat het er meer zijn, ga je minder twijfelen dat er iets mis is gegaan.

Zelfde hier, ook 21 mei klasse B. Al op 18 mei ingestuurd. Hoop dat het niet te lang gaat duren want ik wil aan het commentaar werken voor het volgende event :+

Buxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 10:06

_x_Vace_x_ schreef:
Zijn er al uitslagen bekend van de 28e

* puur uit nieuwsgierigheid

Stalgenootje heeft de punten van de 28e al binnen (L2) was voor haar eerste keer met mijn paard.

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 10:13

xmarritw schreef:
Precies dit. Vorige keer had ik de dag na het event mijn uitslag al en nu wacht ik nog. Welke klasse wacht jij op?

Ik wacht op die van de M1

SweetVanille

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 10:15

Hier ook nog wachtende op de B van 21 mei :)

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 10:21

Ik heb gister geen bevestiging gehad per email voor het ordernummer wat je altijd moet toevoegen. Event van 18-6 staat wel gewoon als definitief in mijn kalender.
Kan je dat nummer op mijnknhs ook ergens vinden?

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 10:22

Dispar_Vulgo schreef:
Ik heb gister geen bevestiging gehad per email voor het ordernummer wat je altijd moet toevoegen. Event van 18-6 staat wel gewoon als definitief in mijn kalender.

Nee, het beste kun je even contact opnemen met de KNHS. Bij mij ontbrak het ook en ik bedenk nu je het zegt dat ik me niet kan heugen gisteren een mail gehad te hebben.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 10:25

Het missende onderdeel van mijn proef voor inzenddatum 7 mei gaat nog gepunt worden, dus op die update wacht ik nog. En na 3x uploaden lijkt mijn proef voor 21 mei ook goed aangekomen te zijn, dus ik ben benieuwd.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 10:26

lshannah schreef:
Dispar_Vulgo schreef:

Nee, het beste kun je even contact opnemen met de KNHS. Bij mij ontbrak het ook en ik bedenk nu je het zegt dat ik me niet kan heugen gisteren een mail gehad te hebben.

Oke bedankt. Jammer ik wilde ze niet lastig vallen

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 10:34

lshannah schreef:
Dispar_Vulgo schreef:

Ik heb ook nog geen mail gehad van gisteren met het ordernummer. Ik wacht nog een dagje en dan neem ik contact met ze op. Misschien is het iets wat met iedereen mis is gegaan.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 10:44

lshannah schreef:
Dispar_Vulgo schreef:

ordernummer staat in je betalingsgegevens bij de bank. Een wxxxxxx nogwat nummer.

Carolyn8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 10:52

Ook ik wacht op 21 mei. Klasse M2. Komt vanzelf :o

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 10:58

Maar boven het tekst van waar je dat ordernummer in kan voeren staat "optioneel"...
Dus hoe noodzakelijk is dat ordernummer dan?
Mijn stalgenootje heeft ons allebei ingeschreven (zij heeft toegang tot mijn KNHS met gekoppelde accounts, lekker makkelijk) en online meteen betaald, ik haar met een tikkie terug betaald...
Dan heb ik toch helemaal geen ordernummer? En zij heeft een geclusterd ordernummer van 3 verschillende opgegeven proeven op 1 nummer...

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 11:03

Nickeltje schreef:
Maar boven het tekst van waar je dat ordernummer in kan voeren staat "optioneel"...
Dus hoe noodzakelijk is dat ordernummer dan?
Mijn stalgenootje heeft ons allebei ingeschreven (zij heeft toegang tot mijn KNHS met gekoppelde accounts, lekker makkelijk) en online meteen betaald, ik haar met een tikkie terug betaald...
Dan heb ik toch helemaal geen ordernummer? En zij heeft een geclusterd ordernummer van 3 verschillende opgegeven proeven op 1 nummer...

Dan krijgt zij mail (x3). Het is de mail van "succesvol in je winkelwagen geplaatst" geen bevestigingsmail.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 11:05

xmarritw schreef:
Ik heb ook nog geen mail gehad van gisteren met het ordernummer. Ik wacht nog een dagje en dan neem ik contact met ze op. Misschien is het iets wat met iedereen mis is gegaan.

Ik heb hem wel gekregen. Tegelijk samen met die service/test mail over je punten. Vrij snel na inschrijven.

tessie98xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 11:10

Ik wacht ook nog (geduldig :j ) op de punten voor het event van 21 mei (L1)

Cookie_Dough

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 11:29

Vandaag de punten van het event 21/05 binnen gekregen (L1) rond 10:00, succes voor degene die nog wachten!

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 12:33

Capriootje schreef:
Hier ook nog niks van 21-05, klasse B. Iig ‘fijn’ dat het er meer zijn, ga je minder twijfelen dat er iets mis is gegaan.

Ik wacht ook op op die van 21-5, klasse B, maar vind het ergens ook wel iets hebben. Soort spannend effect, al was deze proef niet fantastisch. Vorige week maandag gefilmd met flink veel wind en daardoor was ALLES opeens eng :')

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:00

Even een vraagje tussendoor.

Bij de opmerkingen van de meetmomenten staat onderstaande, bij punt 4 wordt er gezegd controle op startgerechtigdheid. Wat wordt daarme bedoeld of hoe wordt dat gedaan? Weet iemand dat toevallig :D

Afbeelding

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:05

Controle of je mag starten in de klasse waarvoor je je ingeschreven hebt.

Priisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:07

Ik zag dat iemand de punten van 28 mei al terug had in het L2, dus in ben ook maar snel even gaan kijken. Ik had mijn filmpje namelijk zaterdag al opgestuurd, dus ik dacht wie weet heb ik mazzel. Alleen als ik kijk bij wedstrijdhistorie, staat de 28e daar nog niet eens bij. Wordt die pas zichtbaar alleen als er punten zijn of had die er ook zonder punten, al tussen moeten staan?

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:08

Pas als er punten zijn.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:27

Hilli schreef:
Controle of je mag starten in de klasse waarvoor je je ingeschreven hebt.

Dat verduidelijkt het, dankjewel!