Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

linn1502

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 19:16

Mijn punten met de Spanjaard zijn er inmiddels ook. 199,5! Wauw jet verwacht.

Wij maken de 18e ons debuut in het L2

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 19:44

Krijgen jullie nog punten na 5u? Dacht dat KNHS dan dicht was na 5

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 20:31

Ik had ze iets voor half 5. Maar was toen de paarden nog doen haha. Dus vandaar

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 20:58

Ik kreeg vandaag een 6 proeven die door een ander jury niet beoordeeld waren. Vergeten of geen zin, geen idee. Bij 4 van de 6 proeven kreeg ik op de link een foutmelding: Geen video gevonden... Waren proeven van 14 dagen geleden. Hopelijk komen ze nog boven water en hebben deze mensen toch snel de uitslag

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:01

Misschien heeft de andere jury ze terug gestuurd omdat de link niet werkte? Ik vind je bericht best negatief. Ik heb gisteren ook een protocol terug gestuurd omdat ik dat filmpje niet te beoordelen vond. Zou het niet leuk vinden als er dan zo over mij gepraat wordt.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:04

Anoeska27 schreef:
Misschien heeft de andere jury ze terug gestuurd omdat de link niet werkte? Ik vind je bericht best negatief. Ik heb gisteren ook een protocol terug gestuurd omdat ik dat filmpje niet te beoordelen vond. Zou het niet leuk vinden als er dan zo over mij gepraat wordt.

Nou... het stond zo in het bericht van de KNHS. De andere jury was meerdere malen aangesproken op inleveren en kwam niet over de brug.
Ik zit in een team bij de KNHS om alles wat mis gaat te doen, vandaar dat ik zulke berichten krijg.

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:06

Nouja, als er geen reden bij staat waarom ze niet beoordeeld zijn en dit normaal is dan zijn de 2 uitgesproken conclusies wel redelijkerwijs bedacht.
Hopelijk komen de filmpjes boven water!

Vandaag ook een proefje ingestuurd. Denk onze laatste. Hier in de buurt komen in juni al wat meetmomenten aan zag ik, dan ga ik toch daar naartoe. Andere proefjes rijden haha.
Ben benieuwd of iemand van de juryleden hier ons krijgt :)
(Zal weer een net wel/net niet puntenproefje zijn, omdat het gewoonweg niet meer is momenteel :o)

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:08

Pattypaard schreef:
Nouja, als er geen reden bij staat waarom ze niet beoordeeld zijn en dit normaal is dan zijn de 2 uitgesproken conclusies wel redelijkerwijs bedacht.
Hopelijk komen de filmpjes boven water!

Vandaag ook een proefje ingestuurd. Denk onze laatste. Hier in de buurt komen in juni al wat meetmomenten aan zag ik, dan ga ik toch daar naartoe. Andere proefjes rijden haha.
Ben benieuwd of iemand van de juryleden hier ons krijgt :)
(Zal weer een net wel/net niet puntenproefje zijn, omdat het gewoonweg niet meer is momenteel :o)

Ik ga het exacte bericht niet hier plaatsen, maar het was duidelijk dat deze persoon meerdere malen aangesproken was. Ik heb ook al eerder voor een ander moeten beoordelen ivm een sterfgeval en ziekte. Dat staat er dan ook bij.

Rainer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:09

SweetVanille schreef:
Krijgen jullie nog punten na 5u? Dacht dat KNHS dan dicht was na 5

Ik had nog niet eerder gekeken deze middag, dus denk dat ze er al eerder op stonden

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:11

Ik begin me wat ongerust te maken of mijn filmpje nu wel goed is aangekomen. Vorige week dinsdag (voor 21 mei) verstuurd. Vrijdag een mail gehad dat het niet goed was geupload, waarschijnlijk door een storing in de Wi-Fi tijdens het uploaden. Dus meteen opnieuw geupload en nu nog steeds niks terug gehad. Als ik morgen nog niks hoor, dan mail ik er maar even achteraan denk ik.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:11

Ik vind het in ieder geval negatief overkomen naar je collega's toe, wat voor reden ze ook hebben om iets niet te beoordelen. Ik ontstip dus ook maar, voordat ik ook belachelijk gemaakt wordt omdat ik een filmpje terug heb gestuurd.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:12

Anoeska27 schreef:
Ik vind het in ieder geval negatief overkomen naar je collega's toe, wat voor reden ze ook hebben om iets niet te beoordelen. Ik ontstip dus ook maar, voordat ik ook belachelijk gemaakt wordt omdat ik een filmpje terug heb gestuurd.

Nou dit lijkt me wat overdreven, er staat nooit een naam van een jury bij en hoezo maak ik iemand belachelijk?
Iedereen stuurt weleens een filmpje terug omdat het niet te beoordelen is.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:13

Muronia schreef:
Ik begin me wat ongerust te maken of mijn filmpje nu wel goed is aangekomen. Vorige week dinsdag (voor 21 mei) verstuurd. Vrijdag een mail gehad dat het niet goed was geupload, waarschijnlijk door een storing in de Wi-Fi tijdens het uploaden. Dus meteen opnieuw geupload en nu nog steeds niks terug gehad. Als ik morgen nog niks hoor, dan mail ik er maar even achteraan denk ik.

Kunnen jullie niet zien of een filmpje goed aangekomen is?

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:15

Goed dat ze zoiets er bij zetten PSvanLot!
Zie dat ik een belangrijk woordje in mijn zin vergeten ben.. ik bedoelde als en dit normaal wel is.

Wij kunnen niet zien of een filmpje goed is aangekomen. Alleen met uploaden krijg je de melding dat het filmpje is geupload. Maar heb ook al gehoord dat mensen deze melding wel kregen maar het filmpje niet goed bij de KNHS aangekomen was.

Jammer dat je het bericht zo negatief opvat Anouska27. Mijn inziens nergens voor nodig. Wordt nergens op de man af gesproken.
Net zoals dat niemand commentaar hoeft te hebben op of jij wel/niet een filmpje terug stuurt. Als deze voor jou niet te beoordelen is dan is dat zo.

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:23

Pattypaard schreef:
Wij kunnen niet zien of een filmpje goed is aangekomen. Alleen met uploaden krijg je de melding dat het filmpje is geupload. Maar heb ook al gehoord dat mensen deze melding wel kregen maar het filmpje niet goed bij de KNHS aangekomen was.

Inderdaad klopt. Vrijdag nl mail gehad dat niet goed was gegaan, wel bij uploaden de juiste melding gehad. Maandag precies hetzelfde weer. Ging om proef van de 21e. Dus nu al 3x opgestuurd
Laatst bijgewerkt door tammiebels op 27-05-20 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:24

PSvanLot schreef:
Anoeska27 schreef:

Nou dit lijkt me wat overdreven, er staat nooit een naam van een jury bij en hoezo maak ik iemand belachelijk?

Is het niet wijzer om hier wat terughoudend te zijn in het plaatsen van dit soort berichten? Is toch meer een interne zaak?
Ben ook al bericht(en) tegen gekomen van collega's die aanbieden om een video/protocol ( van een al gereden en beoordeelde proef)van meer commentaar te voorzien, mocht een ruiter dat willen.
Persoonlijk krijg ik daar een beetje jeuk van.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:28

CharleyT schreef:
PSvanLot schreef:

Is het niet wijzer om hier wat terughoudend te zijn in het plaatsen van dit soort berichten? Is toch meer een interne zaak?
Ben ook al bericht(en) tegen gekomen van collega's die aanbieden om een video/protocol ( van een al gereden en beoordeelde proef)van meer commentaar te voorzien, mocht een ruiter dat willen.
Persoonlijk krijg ik daar een beetje jeuk van.

Volgens mij vertel ik niets nieuws of verschrikkelijks. Het is er al vaker over gegaan dat er hier verschillende mensen in een team zitten van de KNHS die oude proeven beoordelen die om wat voor reden dan ook niet door anderen beoordeeld zijn of konden worden. Ik noem geen namen of benadeel mensen.
Net zoals het op de reguliere wedstrijden weleens mis gaat, gebeurt dat hier ook.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:37

Muronia schreef:

Ik heb maandag (de 18e voor event van 21 mei) een video geupload, volgens mij gewoon goed gegaan want heb geen mail gehad, maar ik heb ook nog geen punten terug helaas.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:39

Ik heb hetzelfde, kreeg ook de mail en direct opnieuw gedaan. Maar wil ook niet als een ongeduldige zeur overkomen bij de KNHS omdat ze het al druk zat hebben. Denk dat ik vrijdag een berichtje eraan waag als ik dan nog geen punten heb. Als er iets komt met bevestiging dat je video goed ontvangen is zou wel fijn zijn maar weer niet of dat te realiseren is voor ze.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:41

Capriootje schreef:
Ik heb hetzelfde, kreeg ook de mail en direct opnieuw gedaan. Maar wil ook niet als een ongeduldige zeur overkomen bij de KNHS omdat ze het al druk zat hebben. Denk dat ik vrijdag een berichtje eraan waag als ik dan nog geen punten heb. Als er iets komt met bevestiging dat je video goed ontvangen is zou wel fijn zijn maar weer niet of dat te realiseren is voor ze.

Dan moet er een ander programma komen denk ik.
Het is wel echt jammer dat de kwaliteit zo enorm terugloopt! Ik heb ook al een paar keer geplaatst dat het filmpje niet scherp is, maar dat hoeft dus zeker niet altijd aan de filmer te liggen.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:42

Wij filmen volgende week voor het eerst. Je moet het filmpje een specifieke naam geven, hoe doen jullie dat? In de app?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:42

Muronia schreef:

Ik denk dat je in een andere groep terecht komt. Dus niet meer de 21e + 5 werkdagen, maar nu word je naar een jury gestuurd die ergens deze week tijd had om te beoordelen, gok ik.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:44

MyWishMax schreef:
Muronia schreef:

Ik denk dat je in een andere groep terecht komt. Dus niet meer de 21e + 5 werkdagen, maar nu word je naar een jury gestuurd die ergens deze week tijd had om te beoordelen, gok ik.

Die komen vaak bij het groepje terecht waar oa ik in zit. Die worden bijna allemaal dezelfde dag nog beoordeeld. Daar is dat groepje voor.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:47

Oh, zo snel nog? Ik wist wel van 'jouw' groepje, maar niet dat dat zo snel doorgestuurd en beoordeeld werd.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 21:50

MyWishMax schreef:
Oh, zo snel nog? Ik wist wel van 'jouw' groepje, maar niet dat dat zo snel doorgestuurd werd.

ik denk vrijwel meteen want de KNHS vindt het ook heel vervelend voor de deelnemers als het langer duurt. En ze worden gek denk ik van de vragen haha.

Vaak krijg ik door de dag heen verschillende keren 1 of een aantal proeven die spoedig beoordeeld moeten worden.