Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoeska27 schreef:Misschien heeft de andere jury ze terug gestuurd omdat de link niet werkte? Ik vind je bericht best negatief. Ik heb gisteren ook een protocol terug gestuurd omdat ik dat filmpje niet te beoordelen vond. Zou het niet leuk vinden als er dan zo over mij gepraat wordt.
Pattypaard schreef:Nouja, als er geen reden bij staat waarom ze niet beoordeeld zijn en dit normaal is dan zijn de 2 uitgesproken conclusies wel redelijkerwijs bedacht.
Hopelijk komen de filmpjes boven water!
Vandaag ook een proefje ingestuurd. Denk onze laatste. Hier in de buurt komen in juni al wat meetmomenten aan zag ik, dan ga ik toch daar naartoe. Andere proefjes rijden haha.
Ben benieuwd of iemand van de juryleden hier ons krijgt![]()
(Zal weer een net wel/net niet puntenproefje zijn, omdat het gewoonweg niet meer is momenteel)
Anoeska27 schreef:Ik vind het in ieder geval negatief overkomen naar je collega's toe, wat voor reden ze ook hebben om iets niet te beoordelen. Ik ontstip dus ook maar, voordat ik ook belachelijk gemaakt wordt omdat ik een filmpje terug heb gestuurd.
Muronia schreef:Ik begin me wat ongerust te maken of mijn filmpje nu wel goed is aangekomen. Vorige week dinsdag (voor 21 mei) verstuurd. Vrijdag een mail gehad dat het niet goed was geupload, waarschijnlijk door een storing in de Wi-Fi tijdens het uploaden. Dus meteen opnieuw geupload en nu nog steeds niks terug gehad. Als ik morgen nog niks hoor, dan mail ik er maar even achteraan denk ik.
Pattypaard schreef:Wij kunnen niet zien of een filmpje goed is aangekomen. Alleen met uploaden krijg je de melding dat het filmpje is geupload. Maar heb ook al gehoord dat mensen deze melding wel kregen maar het filmpje niet goed bij de KNHS aangekomen was.
PSvanLot schreef:Anoeska27 schreef:Ik vind het in ieder geval negatief overkomen naar je collega's toe, wat voor reden ze ook hebben om iets niet te beoordelen. Ik ontstip dus ook maar, voordat ik ook belachelijk gemaakt wordt omdat ik een filmpje terug heb gestuurd.
Nou dit lijkt me wat overdreven, er staat nooit een naam van een jury bij en hoezo maak ik iemand belachelijk?
Iedereen stuurt weleens een filmpje terug omdat het niet te beoordelen is.
CharleyT schreef:PSvanLot schreef:
Nou dit lijkt me wat overdreven, er staat nooit een naam van een jury bij en hoezo maak ik iemand belachelijk?
Iedereen stuurt weleens een filmpje terug omdat het niet te beoordelen is.
Is het niet wijzer om hier wat terughoudend te zijn in het plaatsen van dit soort berichten? Is toch meer een interne zaak?
Ben ook al bericht(en) tegen gekomen van collega's die aanbieden om een video/protocol ( van een al gereden en beoordeelde proef)van meer commentaar te voorzien, mocht een ruiter dat willen.
Persoonlijk krijg ik daar een beetje jeuk van.
Muronia schreef:Ik begin me wat ongerust te maken of mijn filmpje nu wel goed is aangekomen. Vorige week dinsdag (voor 21 mei) verstuurd. Vrijdag een mail gehad dat het niet goed was geupload, waarschijnlijk door een storing in de Wi-Fi tijdens het uploaden. Dus meteen opnieuw geupload en nu nog steeds niks terug gehad. Als ik morgen nog niks hoor, dan mail ik er maar even achteraan denk ik.
Capriootje schreef:Ik heb hetzelfde, kreeg ook de mail en direct opnieuw gedaan. Maar wil ook niet als een ongeduldige zeur overkomen bij de KNHS omdat ze het al druk zat hebben. Denk dat ik vrijdag een berichtje eraan waag als ik dan nog geen punten heb. Als er iets komt met bevestiging dat je video goed ontvangen is zou wel fijn zijn maar weer niet of dat te realiseren is voor ze.
MyWishMax schreef:Muronia schreef:Ik begin me wat ongerust te maken of mijn filmpje nu wel goed is aangekomen. Vorige week dinsdag (voor 21 mei) verstuurd. Vrijdag een mail gehad dat het niet goed was geupload, waarschijnlijk door een storing in de Wi-Fi tijdens het uploaden. Dus meteen opnieuw geupload en nu nog steeds niks terug gehad. Als ik morgen nog niks hoor, dan mail ik er maar even achteraan denk ik.
Ik denk dat je in een andere groep terecht komt. Dus niet meer de 21e + 5 werkdagen, maar nu word je naar een jury gestuurd die ergens deze week tijd had om te beoordelen, gok ik.
MyWishMax schreef:Oh, zo snel nog? Ik wist wel van 'jouw' groepje, maar niet dat dat zo snel doorgestuurd werd.