EDIT: Reden waarom we de oude niet gebruikten was trouwens omdat we over waren op bruin.
En daarvoor toen we wel zwart hadden wilden we een andere, omdat hoofdstel niet mooi stond haha Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En daarvoor toen we wel zwart hadden wilden we een andere, omdat hoofdstel niet mooi stond haha
Vanavond hebben we les dus ben enorm benieuwd
Maar we gaan lekker door en km maken ;D
Maar weer veel geleerd. Begin de knopjes weer steeds meer terug te vinden, dus als we dit straks eenmaal onder de knie hebben , ben ik er van overtuigd dat het goed gaat komen en we weer op wedstrijd kunnen

Ik blijf gewoon enorm blij met onze DA, ook hoe hij luistert naar mijn opmerkingen van hoe ze voelde onder het zadel. Hij heeft niet naar de rug oid gekeken, daar zag hij geen reden voor. Nu 5 weken stappen aan de hand of onder het zadel, koelen met icevibes en zalf erop smeren, dan weer terug voor controle. Maar hij hoopt, omdat ze vorige keer zo snel herstelde, dat we over 6 tot 8 weken weer aan de gang zouden kunnen. Eigenlijk moet alleen de bloeding weg.
(ze zijn 10, 21 maart en 9april uitgerekend)
Goedemorgen!
1e proef was ik zelf eigenlijk nog in
dus na een paar onderdelen dacht ik, misschien moet ik even gaan rijden! Vanaf dat moment ging hij heel fijn. 2e proef ging direct heel fijn, alleen een hele dikke onvoldoende geïncasseerd omdat hij meende te moeten stoppen op de A-C lijn bij de S van hand veranderen. Hele dikke trap naar voren gegeven, dus ja ... dat is geen mooi cijfer.