Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Verder komende maand beetje de dingetjes als fysio, toch de bridle2fit passer etc. Kan ie ondertussen mooi verder klaargestoomd voor t Z2. Misschien einde maand nog een keer Z1 mee en als de wissels iets verder bevestigd zijn in december weer Z2 verder. Die vliegende start smaakt wel naar meer, alleen moet ie echt wat relaxter de wissels door kunnen
En anders gewoon tot einde jaar Z1, ook best
Helpt de mondboter?
probeer er niet teveel naartoe te werken zodat hij geen spanning opbouwt maar been naar achter en hij stuift naar voren.
dus no pressure at all
Succes vast zondag!
(met voetjes en oren scheren is hij trouwens schaapmak, dus wie weet zou t meevallen). En aangezien hij amper vacht krijgt en ik veel buiten(bak) rijd in de winter, vind ik t dan wel prima!
Lekker makkelijk gezegd, I know. Ik zie dat soort mensen op de startlijst ook echt als inspiratie en verder niet.
Noukie schreef:Das lekker he? Hier in de buurt bij de meeste locaties ook, ik vind dat ook fijn. Merk wel dat ik er verwend van word ook, als ik een keer een uur na de rubriek moet wachten op mn punten vind ik dat héél irritant
zo zonde van je tijd

bamsy schreef:Dussss...........![]()
[ [url=m/cNnkGr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AkEvUj.jpg]Afbeelding[/url] ]
) en neusriem even wat strakker (iets waar ik normaal helemaal niet van ben maarja je probeert toch maar) dus 2de proef met meer contact gereden en de proef wel uit kunnen rijden maar van harte ging het niet
Noukie schreef:Wat balen joh!! Wel fijn dat je nog mocht afgroeten, anders is t helemaal zuur. Heeft ie vaker moeite met t bit, of was dit helemaal nieuw?
Want ik start Franco gewoon nog op een trensje in de proeven, omdat ie daar het fijnst op loopt. Hij moet nog best wennen aan de dubbele bitten en ik stiekem ook. Dus ik train er thuis wel al mee, maar blijf dit afwisselen met de trens. Straks in de Z2 kan ik hem dan met een gerust hart starten met s&t, maar tot die tijd gewoon chill op het trensje
Kimmutjuh89 schreef:Misschien moet ie nog heel erg wennen aan zijn bitten?![]()
Want ik start Franco gewoon nog op een trensje in de proeven, omdat ie daar het fijnst op loopt. Hij moet nog best wennen aan de dubbele bitten en ik stiekem ook. Dus ik train er thuis wel al mee, maar blijf dit afwisselen met de trens. Straks in de Z2 kan ik hem dan met een gerust hart starten met s&t, maar tot die tijd gewoon chill op het trensje
Dus ik zit het nog wel even uit
Wat betreft dat afgegroette deel... Wat zou je 2 winstpunten kosten? Ik snap het echt totaal niet... Is dat een nieuwe regel ofzo?
En misschien niet te veel er achter zoeken. Het was ontzettend koud ineens, paarden reageren daar nu eenmaal op. Niet te veel van aantrekken
Dus ik moet ook even weer wat soepeler worden
De kattenpootjes staan hier royaal op de vloer afgedrukt intussen
Terwijl ik het beton nog heb gestofzuigd gisteren! (en de rest van het huis gedweild uiteraard) Yvank_ schreef:Balen zeg bamsy!
Nee dat is al een oude regel toch? Tong over het bit = verzet en als verzet niet binnen, ik dacht 40 seconden, opgelost is volgt uitsluiting en bij uitsluiting krijg je 2 verliespunten.
Ik kijk het nu niet meer, want is denk ik al de 10de keer ofzo dat ze weer opnieuw zijn begonnen. Haha en na 3x aandachtig alles bekeken te hebben, hoeft het voor mij niet meer haha
Tussen de proeven door weer scherp gemaakt, hup weer de ring in... vroeg de jury even aandacht. Die zei: “Je moet hem veel brutaler rijden! Als hij ermee uitscheidt en jij gaat niet meer rijden, gebeurt er ook niet meer. fiets de jury en de punten; hij mag niet leren dat ie ermee uit mag scheiden in de ring. Been is been; dan schop je hem maar een keer aan”. Owke, dus ben ik dat gaan doen voor de tweede proef. Heb echt beroerd gereden; voor mijn gevoel een duw/trek/schop-proef, maar mijn omgeving zei dat het wel beter was.
Ik denk dat ie erg coulant is geweest, want was echt niet verdiend!