Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar zo'n dressuurproefje is altijd een hel
, maar ik moet wel ook ongeveer 1uur en 15min met de trailer rijden, dus denk wel dat heel veel mensen dat hebben. Uit onze kring gaan er iedergeval al 6 die dat probleem dus ook hebben.. 
Wienna schreef:Voor mij is het een best een eind rijden ja. Gelukkig begint het dus ook pas 's middags, wel fijn

Wienna schreef:ik wil nu ook niet weer als 1e hoor
De beste 25% mogen door naar de zaterdag. En ik verwacht dat er de vrijdag wel weer 2 ringen zullen zijn.. denk ik zo..
en in de m2 is de concurrentie toch niet zo sterk als je goed rijdt(maja nu is het wel de nederlandse dus das niet helemaal waar!
)

Ik woon vrij centraal denk ik. Ermelo iets meet dan een uurtje en Wanroij 50minuutjes..
Komt het vast goed.BiancUgo schreef:Nou dan hebben wij maar mazzel met ons viertal dat we bijna om de hoek van het KNHS wonen ( voor mij is het 10 min) en we moeten viertal dus wij mogen zaterdag ochtend rijden, met de gelderse moesten we als eerste van de 10 combinaties en toch zijn we kampioen geworden dus gewoon een nette proef neer zetten.Komt het vast goed.
Bij de Ned hebben ze ook tussen lijsten die ze in een apart tentje uitprinten (athans zo was het vorig jaar) Dus zullen ze het nu ook wel op zo'n manier doen.