Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kelan schreef:Vraag aan al die mensen die hier zo hard schreeuwen dat het allemaal zo duur wordt:
Wat doe jij er zelf aan om te helpen het allemaal betaalbaar te houden? Help je bij wedstrijden? Help je bij onderhoud aan verenigingsaccomodatie? Regel je sponsors? Of consumeer je alleen maar?
Het is nl. erg makkelijk om alleen maar te roepen, en zelf nooit wat te doen.
(misschien heb ik het mis, maar mijn beeld is dat vooral degenen die weinig helpen zo hard roepen, en dat degenen die wat vaker helpen,zich realiseren wat een werk er bij het organiseren van een wedstrijd komt kijken, en dat het dan toch wel erg prettig is dat je als vereniging in ieder geval geen verlies lijdt aan het organiseren van een wedstrijd)
MISTRAL94 schreef:Dat snap ik wel maar en ja ik zal eerlijk zijn ik heb 2 van die ordinaire paarden door deze prijsverhogingen val ik straks dus wel buiten de boot want dan is voor mij de lol van een wedstrijdje rijden eraf. De enige mensen die dan overblijven zijn de mensen met centen hun maakt het tenslotte niet uit of een 1 proefje rijden nou 5 of 10 euro kost
Monster schreef:Gek joh, dat iedereen denkt dat paarden goedkoop zijn, als die allemaal zo hoog is, net of wel geld over hebben

MISTRAL94 schreef:Maar het gaat ook niet om de verenigingen al die extra centen gaan rechtstreeks naar de KNHS omdat ze de afdrachten ook wel opschroeven, dus nee het gaat niet naar de verenigingen het gaat naar de KNHS toe!

Is hetzelfde verhaal als bijvoorbeeld met die energiebedrijven maar goed dat is weer een andere discussie
MISTRAL94 schreef:Maar het gaat ook niet om de verenigingen al die extra centen gaan rechtstreeks naar de KNHS omdat ze de afdrachten ook wel opschroeven, dus nee het gaat niet naar de verenigingen het gaat naar de KNHS toe!

Echwel schreef:Ja ik geloof ook in bepaalde dingen, maar die zijn niet altijd de werkelijkheid..
Tuurlijk mag je geloven, de feiten kun je nalezen...
En zoals ik zei je kunt met leuke gewone paarden ook aan wedstrijden meedoen hoor, alleen in een andere tak van de sport..
Zou als ik jou was me er eens in verdiepen, en kijken of je niet toch veel plezier met wedstrijden kunt hebben, ondanks dat je geen miljoenen paarden hebt.

Mananeh schreef:Heb de petitie verstuurd met "ontvangstbevestiging" en die is 18 december bij mij binnengekomen. Ze hebben die petitie dus goed ontvangen. Nou hopen dat ze onze meningen mee nemen in de besluitvorming.

ladylay schreef:dus als ik eht goed begrijp betaal je 10 euro per proef ?

MISTRAL94 schreef:ladylay schreef:dus als ik eht goed begrijp betaal je 10 euro per proef ?
Dat mogen ze vragen en bij wedstrijden met prijzengeld mogen ze nog meer vragen
MISTRAL94 schreef:Ibbel ik snap jou nu niet?

Kelan schreef:Vraag aan al die mensen die hier zo hard schreeuwen dat het allemaal zo duur wordt:
Wat doe jij er zelf aan om te helpen het allemaal betaalbaar te houden? Help je bij wedstrijden? Help je bij onderhoud aan verenigingsaccomodatie? Regel je sponsors? Of consumeer je alleen maar?
Het is nl. erg makkelijk om alleen maar te roepen, en zelf nooit wat te doen.
(misschien heb ik het mis, maar mijn beeld is dat vooral degenen die weinig helpen zo hard roepen, en dat degenen die wat vaker helpen,zich realiseren wat een werk er bij het organiseren van een wedstrijd komt kijken, en dat het dan toch wel erg prettig is dat je als vereniging in ieder geval geen verlies lijdt aan het organiseren van een wedstrijd)