Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
marcolemar schreef:Ik heb 3 weken geleden een startkaart aanvraag gedaan, net gebeld en nu krijg ik gratis blaco couponnen.
Dabo schreef:als je nu belt krijg je een bandje waar op staat dat je beter kunt emailen naar servicedesk@knhs.nl Dat heb ik dan ook maar gedaan. Mijn vraag is toch niet zo dringend denk ik

vbps schreef:Deze dinsdag heeft mijn verening de starkaart aanvraag op de bus gedaan. Ben wel benieuwd hoelang het duurt. Hun zeiden 3-6 weken dat vind ik wel heel erg lang hoor!
areke schreef:tegen mij werd er gezegd dat ze nu pas bezig waren met de post van begin december.

Dabo schreef:als je nu belt krijg je een bandje waar op staat dat je beter kunt emailen naar servicedesk@knhs.nl Dat heb ik dan ook maar gedaan. Mijn vraag is toch niet zo dringend denk ik
hoop dat ze het niet zien en als k geen punten krijg is t jammer mjah verder ook geen drama.. 

die blijken dinsdag pas te komen. die gaan tegenwoordig apart 
gekke_koei schreef:Ik kreeg de hele handel in 1 grote envelop, startkaart EN coupons....ik heb mijn startkaart eergisteren binnen gehad
dus ik vraag aan de vereniging of ik de coupons van hun krijg... nee dusdie blijken dinsdag pas te komen. die gaan tegenwoordig apart
maar heb hem dit keer wel eenmaad eerder dan vorig jaar. ik heb alles voor 30november geregeld.