Speedster schreef:Ik vind het leuk dat je mee wilt doen en ik waardeer ieders inzet en enthousiasme, maar het is nadrukkelijk NIET de bedoeling "lekker te gaan klooien met je paard". Het wordt een SERIEUZE dressuurwedstrijd waarvan het de bedoeling is dat die qua niveau niet onderdoet voor een "normale" dressuurwedstrijd. We moeten wel voor vol aangezien worden. Als er ruiters bij zitten die niet serieus bitloos rijden en die niet zeker weten hun paard volledig onder controle te hebben, is dat vragen om ongelukken (of in ieder geval "toestanden"). Hiermee bereiken we alleen maar het tegenovergestelde.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.
We bereiken er niets mee wanneer er veel ruiters aan meedoen die meedoen 'voor de lol' en weinig tot geen ervaring hebben met serieus dressuurmatig rijden.
Het wordt een 'echte' dressuurwedstrijd; niet officieel weliswaar, maar wèl serieus en niet alleen B niveau, maar juist ook op L, M en Z niveau.
Bij de daadwerkelijke inschrijving straks (de website is in de maak, thanks to Evita), gaan we ook vragen naar ervaring/niveau en leeftijd.