Sydney2005 schreef:Volgens mij mogen de ponykampioenen van de M1/M2 cat C en Z1 cat C niet naar het NK omdat ze geen 60% hadden gehaald.... Dat was me tenminste opgevallen in de uitslagenlijst.
Nee, onder de 60% mogen ze niet door naar Wanroy.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sydney2005 schreef:Volgens mij mogen de ponykampioenen van de M1/M2 cat C en Z1 cat C niet naar het NK omdat ze geen 60% hadden gehaald.... Dat was me tenminste opgevallen in de uitslagenlijst.
KarinvdM schreef:Sydney2005 schreef:Je kan me echt wel geloven hoor als ik zeg dat het me niet lukt om vrijdags vrij te krijgen in de vakantieperiode....
Dan maar een andere baan zoeken!
happyjoyce schreef:Wat trouwens erg slecht geregeld was bij de pony's was dat ze tot acht uur boven de juryhokjes aan het fitnessen waren..
happyjoyce schreef:Wat trouwens erg slecht geregeld was bij de pony's was dat ze tot acht uur boven de juryhokjes aan het fitnessen waren..
KarinvdM schreef:Sinds wanneer veroorzaakt dat fitnessen overlast?
CGJ12 schreef:KarinvdM schreef:Sinds wanneer veroorzaakt dat fitnessen overlast?
Zolang de altijd in grootse vorm verkerende hulpringmeester niet al te enthousiast meedoet boven op die hokjes kan ik me er ook niet iets bezwarends tegen voorstellen...............
(ja, ik bazel ook maar wat.........)
CiskaG schreef:KarinvdM schreef:CGJ en Houston waren trouwens ook nog in beeld.
Dat dacht ik al. Ik (en half Bokt met mij) was natuurlijk heel nieuwsgierig wie de beroemde (ehhhh beruchte) CGJ wel niet is. Niet dat ik het nu weet, want van die 2 seconden dat je in beeld was kan ik niet zoveel maken....... Gefeliciteerd trouwens!
KarinvdM schreef:happyjoyce schreef:Wat trouwens erg slecht geregeld was bij de pony's was dat ze tot acht uur boven de juryhokjes aan het fitnessen waren..
Sinds wanneer veroorzaakt dat fitnessen overlast?
Citaat:De titelstrijd in Exloo maakte ook dit jaar weer duidelijk dat het eigenlijk ondoenlijk is om in twee dagen zoveel combinaties (zowel paarden als pony’s) te verwerken. Op veel momenten konden de deelnemers zich in de enige losrijbak niet fatsoenlijk voorbereiden door de enorme drukte. Een splitsing van de paarden en pony’s lijkt voor da hand te liggen, of de regio moet de zondag er bij gaan trekken.
Sydney2005 schreef:Heel fijn...
Hopen dat de Drentse bond er wat mee doet!